5کارخانه برتر نبشی درسال 1402

نبشی‌ها در دسته پروفیل‌های بسیار پرکاربرد قرار می‌گیرند به همین دلیل کارخانه‌های بسیار زیادی در کشور این کالای پرمصرف را تولید می‌کنند؛ هر کارخانه های تولید نبشی از فرمول خاص خود استفاده می‌کند، البته که استانداردهای کلی در آن‌ها رعایت می‌شود، اما ممکن است پروسه تولید نبشی در هر کارخانه با تفاوت‌های جزیی همراه باشد. به هر حال اغلب کارخانه‌ها از فولاد با کیفیت برای تولید نبشی استفاده می‌کنند تا محصول نهایی که به بازار عرضه می‌کنند، طرفدار داشته باشد. در این مطلب قصد داریم به معرفی کارخانجات تولید کننده نبشی بپردازیم تا هنگام خرید با نام این کارخانه‌ها آشنا باشید و مختصر اطلاعاتی از آن‌ها داشته باشید. به این صورت با دید باز، خریدی بدون دغدغه و بدون نگرانی را برای خود رقم خواهید زد. در ادامه از نبشی‌های با کیفیت ایرانی صحبت می‌کنیم و قیمت آن‌ها را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

 

بهترین برند های تولید کننده نبشی

از نبشی‌ها در لبه ساختمان‌ها استفاده می‌شود که وظیفه استحکام سازه را بر عهده دارند. پس تولید کنندگان نبشی وظیفه دارند کیفیت را تا حد ممکن بالا ببرند و از استانداردهای لازم، تبعیت کنند؛ متاسفانه برخی از تولید کنندگان تنها به فکر سود بوده ومحصولاتشان کیفیت لازم را ندارد. در ادامه شما را با چند مورد از کارخانجات معروف و مورد تایید تولید نبشی آشنا خواهیم کرد و سعی می‌کنیم یکی از ویژگی‌های بارز هر کدام از کارخانه‌ها را بیان کنیم، شاید در پروسه خرید تا حدی کمک حال شما عزیزان باشد:  

نبشی ناب

نبشی ناب، در کارخانه فولاد ناب واقع در تبریز تولید می‌شود. مجموعه فولاد ناب از سال 1383 فعالیت خود را در زمینه قطعات فولادی آغاز کرده است. اگر به دنبال کارخانه‌ای با تنوع در تولید انواع ضخامت‌، اندازه بال و اندازه طول هستید، حتما به این کارخانه سر بزنید. حتی بال در سایز 4.5 و 7.5 در این مجموعه تولید می‌شود! در رابطه با انتخاب ضخامت نبشی‌ها نیز دست شما باز است! می توانید ضخامت و سایز مورد نظرتان را استعلام گرفته و پروسه سفارشتان را تکمیل نمایید. لازم به ذکر است در این کارخانه تولید سپری مطابق با استانداردها نیز انجام می‌گیرد.

نبشی شکفته

کارخانه شکفته مشهد در دسته بهترین تولید کنندگان مقاطع فولادی قرار دارد. تاسیس این کارخانه به سال 1388 برمی‌گردد و تولید سالانه انواع نبشی آن حدودا به 25 هزار تن می‌رسد. نبشی‌های این کارخانه با فولاد کم کربن تولید شده و از استانداردهایDIN EN 100-56 ½   و ISO 657-5  تبعیت می‌کند. لازم به ذکر است تولیدات کارخانه شکفته در دسته محصولات فولادی بسیار مقاوم در مقابل رطوبت و خوردگی، قرار می‌گیرند به همین دلیل در مناطقی که تغییر ناگهانی آب و هوا وجود دارد می‌توان روی نبشی‌های شکفته مشهد حساب باز کرد.

نبشی آریان فولاد

یکی از بزرگترین کارخانه‌ها در خاورمیانه، مجموعه آریان فولاد قزوین است که در سال 1385 تاسیس شد. نبشی‌های این کارخانه در دو خط مجزای سبک و سنگین تولید می‌شود و ظرفیت تولید هر کدام از آن‌ها، یک میلیون تن در سال برآورد شده است. ضخامت نبشی‌های این کارخانه 16 -2.5 mm و سایز آن‌ها از 6 الی 16 متغییر می‌باشد. اگر به دنبال نبشی با قیمت پایین هستید احتمالا مشتری آریان فولاد نخواهید بود! زیرا قیمت نبشی های این کارخانه به نسبت بالا است؛ البته که این اختلاف قیمت به دلیل کیفیت بی مثال آن بوده و برای بسیاری کیفیت حرف اول را می‎زند.

نبشی ظهوریان

موقعیت جغرافیایی کارخانه ظهوریان در مشهد (شهرک صنعتی توس) است و فعالیت آن از سال 1379 آغاز شده است. نبشی‌های این کارخانه در صنعت فولاد و دنیای آهن آلات در دسته نبشی‌های با کیفیت قرار می‌گیرد و نیاز بخش مهمی از صنعت ساختمان سازی کشور را مرتفع می‌کند. نبشی ظهوریان در سایزهای 30 الی 100 mm با طول 6 m تولید و روانه بازار می‌شود. نبشی‌های سایز 4 کارخانه ظهوریان بسیار پرفروش بوده و در صنعت ساخت و ساز، کاربرد زیادی دارد.

نبشی اسپیرال

اسپیرال یا همان فولاد کوهپایه، یک کارخانه تولید نبشی در اصفهان است که ابعاد و ضخامت‌های گوناگونی از این کالا را روانه بازار می‌کند. نبشی‌های تولیدی کارخانه اسپیرال، دارای انعطاف و نرمی بسیار بالایی بوده و هنگام سوراخکاری یا عملیات مشابه آن دچار آسیب نخواهد شد و البته که طول عمر بسیار بالایی دارد؛ پس اگر پروژه حساسی دارید، حتما نبشی‌های کارخانه اسپیرال را امتحان کنید. معمولا طول نبشی‌های کارخانه کوهپایه (اسپیرال)، 6 متری است اما امکان سفارش در طول‌های مختلف برای مصرف کنندگان وجود دارد.

21

با کیفیت ترین نبشی در ایران

برای اینکه با کیفیت‌ترین نبشی را معرفی کنیم ابتدا لازم است از کاربرد مصرف کننده اطلاع داشته باشیم. به عنوان مثال نبشی‌های تولید شده توسط کارخانه اسپیرال در دسته نبشی‌های منعطف قرار می‌گیرد، ممکن است برای پروژه‌ای استفاده از نبشی‌های انعطاف‌پذیر، اقدام کاملا اشتباهی باشد. پس ابتدا باید نیاز خود را بررسی نمایید. همه کارخانجات نبشی که در بخش‌های بالایی به آن‌ها اشاره شد، معتبر هستند و نبشی‌های باکیفیت مطلبق با استانداردهای روز دنیا عرضه می‌کنند، شما به عنوان مصرف کننده می‌توانید خریدی بدون دغدغه را از کارخانه‌های معرفی شده تجربه نمایید.

22

ارزان ترین قیمت نبشی

اغلب سازندگان و فعالان در صنایع مختلف که با نبشی‌ها سروکار دارند به دنبال خریدی مقرون به صرفه هستند. چرا که اگر این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنند، هزینه نهایی آن‌ها کاهش چشمگیری خواهد داشت. عوامل مختلفی می‌تواند قیمت نبشی را تحت تاثیر قرار دهد؛ به عنوان مثال واضح است که هرچقدر نبشی دارای ضخامت بیشتری باشد، وزن آن افزایش پیدا می‌کند و قیمت نهایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. معمولا نبشی‌های وارداتی ارزان نیستند، اما نبشی‌های تولید شده در ایران قیمت مناسبی دارند و مصرف کنندگان ترجیحشان خرید تولیدات داخلی است زیرا کاهش هزینه‌های نهایی را در بر دارد. مواد اولیه استفاده شده در نبشی می تواند قیمت را کاهش یا افزایش دهد؛ هر کدام از کارخانه‌ها طبق فرمول‌ها و استانداردهای موجود، محصولات را تولید و روانه بازار می‌کنند.

جمع بندی

از مقاطع بسیار پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز نبشی‌ها هستند، نه تنها در ساختمان‌سازی که در ساخت بسیاری از لوازم مورد نیاز روزمره از نبشی‌ها استفاده می‌شود. عدم اطلاع از بهترین تولید کنندگان نبشی در سطح کشور می‌تواند شما را هنگام خرید سردرگم کند به همین دلیل در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین کارخانه‌های تولید کننده نبشی در سال 1402، آشنا کنیم. ممنون که تا انتهای این مطلب ما را یاری کردید.