باربری بین شهری آموت بار با 40 نمایندگی فعال

گروه حمل و نقل آموت بار با مدیریت محمد درویشی نیا، حمل انواع بار بین شهری را با انواع ماشین باربری مانند نیسان بار و وانت بار به صورت شبانه روزی در تمام روزهای هفته حتی روزهای تعطیل انجام می دهد.

 آموت بار با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه حمل و نقل بین شهری و 40 نمایندگی رسمی در تمام شهرهای ایران و 64000 راننده فعال در سراسر کشور همواره سعی بر ارائه بهترین خدمات با پایین ترین تعرفه باربری را دارد. در همین راستا باربری آموت بار را می توان بهترین ناوگان سبک بار در ایران معرفی کرد؛ زیرا شبکه ای گسترده در ارائه خدمات باربری بین شهری در تمام نقاط کشور را به وجود آورده است.

باربری بین شهری توسط گروه حمل و نقل آموت بار با به کارگیری انواع ماشین باربری برای حمل محموله های تولیدی، تجاری و صنعتی صورت می گیرد که با ارائه خدمات ویژه و انحصاری همانند بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر می کوشد تا حمل انواع بار به صورت ایمن انجام شود.

برای استفاده از خدمات باربری تهران به شهرستان آموت بار می توانید با شماره تلفن  02152901 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید. پس از اعلام بار در کمتر از یک ساعت ماشین باربری متناسب با بار برای شما ارسال می شود. پشتیبانی آموت بار به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است.

با ثبت درخواست در آموت بار، از بهترین و کامل ترین خدمات باربری بهره مند خواهید شد و دیگر دغدغه ای برای حمل بار خود نخواهید داشت؛ زیرا در این گروه حمل و نقل برای باربری بین شهری، استانداردهای لازم و موارد ایمنی برای حمل انواع بار رعایت می شود.

 

01

خدمات باربری آموت بار

آموت بار تمام امور باربری بین شهری مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل محصولات صنعتی و تولیدی، حمل محصولات کشاورزی و دامپروری، حمل کالاهای تجاری و صنعتی، حمل وسایل سنگین و حساس، حمل محصولات و تجهیزات کارخانه ای و کارگاهی با انواع ماشین باربری مجهز مانند نیسان بار، وانت بار، کامیون، تریلی و خاور توسط رانندگان و نیروهای باربری با تجربه انجام می شود.

در این باربری خدمات ویژه ای برای حمل بار بین شهری به مشتریان گرامی ارائه می شود که از میان آنها می توان به بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر اشاره کرد که موجب افزایش ایمنی و جلب اعتماد متقاضیان باربری می شود.

ارائه بارنامه هوشمند یکی از خدمات انحصاری آموت بار محسوب می شود که با صدور آن مشتریان می توانند از طریق کد رهگیری روی بارنامه از وضعیت بار خود به صورت آنلاین مطلع شود.

صدور بیمه نامه معتبر برای باربری بین شهری از دیگر خدمات این باربری است که بیمه متعهد خواهد بود در صورت بروز حوادثی مانند آتش سوزی و دلایل دیگر که ممکن است موجب آسیب رسیدن به بار شود، تمام خسارت مشتری را پرداخت کند.

حمل خرده بار از دیگر خدمات آموت بار است که با استفاده از آن متقاضیان باربری دیگر نیاز به استفاده از نیسان بار به صورت دربستی نخواهند داشت، زیرا در این باربری تنها هزینه کالا از مشتریان دریافت می شود.

با استفاده از نیسان بار برگشتی به عنوان یکی دیگر از خدمات باربری آموت می توان هزینه های باربری را کاهش داد؛ زیرا در صورت اعلام بار توسط راننده در هنگام برگشت به مسیر، هزینه کمتری از مشتری دریافت خواهد شد.

 

02

حمل انواع بار با نیسان در باربری آموت بار

در گروه حمل و نقل آموت بار می توان برای حمل انواع بار تا حدود 2 تن از نیسان بار استفاده کرد. این ماشین باربری با داشتن ویژگی های بسیار مانند باربری ارزان، محدودیت تردد نداشتن در سطح شهر، قدرت موتور بالا و بدنه محکم و امکان باربری با آن در تمام جاده ها، جزو محبوب ترین خودرو در میان متقاضیان حمل بار است.

با استفاده از خدمات آموت بار برای باربری بین شهری با نیسان می توانید در هر جایی از ایران، به ارزان ترین تعرفه حمل بار دسترسی داشته باشید؛ زیرا این مجموعه با ایجاد ناوگان سازماندهی شده از رانندگان نیسان بار بهترین خدمات با پایین ترین نرخ را به مشتریان گرامی ارائه می دهد. 

باربری بین شهری آموت بار با تعرفه مناسب

برای حمل انواع بار بین شهری مانند باربری تهران به شهرستان در باربری آموت بار مناسب ترین تعرفه در نظر گرفته می شود که همین مورد موجب جلب اعتماد متقاضیان حمل بار به این گروه حمل و نقل شده است. به این صورت که با ارائه بهترین خدمات باربری و با توجه به ویژگی های بار مانند نوع بار، وزن بار، ماشین باربری و تعداد آن، مبدا و مقصد برحسب کیلومتر و مسافت باربری، مدت زمان بارگیری و تخلیه بار، پایین ترین تعرفه باربری از مشتریان دریافت می شود.

لازم به ذکر است که مشتریان می توانند از طریق تماس با پشتیبانی آموت بار استعلام قیمت بگیرند. استعلام هزینه باربری از دیگر ویژگی های این مجموعه محسوب می شو که با این کار متقاضیان می توانند قیمت باربری آموت بار را با سایر باربری های مقایسه کنند و مطلع شوند که آموت بار خدمات باربری خود را با بالاترین کیفیت و بهترین ترین تعرفه به مشتریان خود ارائه می دهد. 

03

 

ویژگی های انحصاری آموت بار

  • هوشمند بودن سامانه آموت بار برای صدور بیمه نامه
  • باربری ایمن و معتبر
  • قیمت دهی سریع و حقیقی
  • بزرگ ترین ناوگان سبک بار سازماندهی شده در کشور
  • ارائه دهنده بهترین خدمات باربری شبانه روزی با پشتیبانی 24 ساعته
  • رعایت حقوق مشتریان و جلب رضایت و اعتماد آنها
  • حمل بار به تمام نقاط کشور
  • صدور بیمه نامه معتبر با توجه به ارزش بار
  • 40 نمایندگی رسمی و فعال در شهری های ایران
  • 64000 راننده نیسان بار فعال تا کنون
  • صدور بارنامه هوشمند برای تمام امور باربری