با نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد حرفه ای و قدرتمند عمل کنید

با توجه به شرایط اقتصادی و اهمیت پس انداز کردن و دریافت وام با بازپرداخت کم، موسسات قرض الحسنه نسبت به گذشته از نظر تعدد شعب و خدمات دهی به مشتریان، پیشرفت های بسیار گسترده ای کرده اند. قرض الحسنه ها، موسسات مالی هستند که هدف اصلی آنها دادن وام های کم بهره به متقاضیان و مشتریان خود می باشد. تا چندین سال گذشته این موسسات به صورت محلی مشغول به کار بودند ولی با افزایش مشتریان خود و از طرف دیگر اتصال به سیستم بانکداری مرکزی، وجود نرم افزار و یا به اصطلاح اپلیکیشنی که بتواند به خوبی پاسخگوی نیازهای مشتریان، کارمندان و مدیران قرض الحسنه باشد، الزامی به نظر رسید و به همین منظور برنامه هایی تحت عنوان نرم افزار قرض الحسنه با داشتن ویژگی های برتر و منحصر به فرد طراحی و به بازار ارائه شد.

بهره بردن از نرم افزار قرض الحسنه معتبر یکی از دغدغه های اصلی و مهم مدیران موسسات قرض الحسنه می باشد. شرکت برنامه نویسان نواندیش پاسارگاد سالهاست که در زمینه تولید نرم افزار قرض الحسنه و نرم افزار تعاونی اعتبار مشغول به فعالیت می باشد و توانسته است به خوبی نیاز مشتریان را مرتفع سازد. نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد دارای تاییدیه امنیتی نرم افزار می باشد و از طرف دیگر با برخورداری رتبه ۳ شورای عالی انفورماتیک، گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و بیش از ۸۵۰ مشتری توانسته است بین کاربران محبوب واقع گردد.

چرا باید از نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد استفاده کنیم؟

با وجود پیشرفت تکنولوژی و بهره بردن اکثریت جامعه از اینترنت و تلفن همراه و از طرف دیگر جلوگیری از هدر رفت وقت، حفاظت از محیط زیست و صرفه جویی در مصرف کاغذ، انجام امور اداری و بانکی در هر ساعت از شبانه روز، استفاده از نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد ملزوم است. نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد موجب می گردد تا شما با اطمینان خاطر با مشتریان و کاربران خود به راحتی و از طریق اینترنت ارتباط برقرار سازید و امور مربوط به آنها را به صورت کاملا حرفه ای مدیریت نمایید.

استفاده از نرم افزار صندوق قرض الحسنه پاسارگاد و تعاونی های اعتباری در کشورمان موجب می گردد تا قرض الحسنه های سراسر کشور از نظر ساختاری، یکپارچه عمل کنند و بدین صورت حقوق مشتریان و کاربران به خوبی رعایت گردد.

2

ویژگی های مهم و اصلی نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد چیست؟

نرم افزار قرض الحسنه که توسط شرکت پاسارگاد به بازار ارائه شده است، به دلیل طراحی و ساختار برنامه نویسی قوی از امکانات حرفه ای و فنی بسیار زیادی برخوردار می باشد که هر کدام به نوبه خود بسیار سودمند هستند. این امکانات از جمله گزارش گیری، ثبت نام، حساب و چک موجب ارائه خدمات حرفه ای به ذینفعان شده است. حال در اینجا به ویژگی های اصلی این نرم افزار اشاره می کنیم که شامل موارد زیر می باشد:

  • مدیریت حساب از راه دور به صورت اینترنتی
  • امکان ایجاد حساب، پرداخت قبوض، دریافت وام، پرداخت اقساط به صورت اینترنتی و تلفنی
  • مدیریت حرفه ای وام ها و پس اندازهای های قرض الحسنه صندوق های تک شعبه و چند شعبه، ادارات و شرکت ها و صندوق های خانوادگی و دوستان
  • امکان مشاهده مانده وام و پس انداز و ریز اقساط توسط اعضا روی شبکه و اینترنت با کلمه عبور منحصر بفرد
  • ارسال پیام کوتاه به اعضاء با فرم رابط بسیار کامل و پیشرفته
  • دارای ماژول گزارش ساز، ماژول سود سپرده و ماژول معوقات

3

سامانه های به کار گرفته شده در کنار نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد

بهتر است بدانید که از آنجایی که نرم افزار قرض الحسنه پاسارگارد، نرم افزاری تخصصی می باشد، بدین منظور جهت سهولت و بهتر شدن خدمات در کنار این اپلیکیشن، سامانه هایی نیز طراحی و به کار گرفته شده که شامل مواد زیر است:

  • اینترنت بانک
  • همراه بانک
  • تلفن بانک
  • تلگرام بانک
  • پیامک بانک
  • خودپرداز مستقل
  • پایانه فروشگاهی مستقل

ما به شما مدیران موسسات صندوق های قرض الحسنه این نوید را می دهیم که با تهیه و خرید نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد علاوه بر بهره گرفتن از ویژگی ها و امکانات فنی عنوان شده در بالا، از دیگر مزایای منحصر به فرد شرکت پاسارگاد نیز سودمند می شوید. شرکت نرم افزاری پاسارگاد جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان خود علاوه بر آموزش رایگان نرم افزار به صورت اینترنتی و یا حضوری، پشتیبانی 24 ساعته را نیز انجام می دهد. این پشتیبانی موجب اعتماد هر چه بیشتر مشتریان و کاربران و همچنین بالا رفتن ارتقا فنی نرم افزار می گردد.