پیک آموت، مرکز تخصصی وانت بار و نیسان بار بین شهری

گروه حمل و نقل پیک آموت با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری و حمل انواع بار به صورت ایمن و کاملا حرفه ای به عنوان مرکز تخصصی وانت بار و نیسان بار بین شهری در میان متقاضیان حمل شناخته شده است. این مجموعه که با بیش از 34 نمایندگی رسمی و 64000 راننده فعال در سراسر کشور، به وجود آورنده شبکه ای گسترده از ناوگان حمل و نقل در کشور محسوب می شود.

باربری پیک آموت ، بهترین خدمات باربری را با پایین ترین نرخ باربری به متقاضیان حمل بار ارائه می دهد. پشتیبانی این باربری به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی است. برای استفاده از خدمات گروه حمل و نقل پیک آموت کافی است که با شماره تلفن 88178943-021 تماس حاصل فرمایید. با ثبت درخواست باربری، در کمتر از یک ساعت ماشین باربری متناسب با بار برای شما ارسال می شود.

03

حمل انواع بار با پیک آموت

باربری نیسان بار پیک آموت تمام امور باربری بین شهری مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل محصولات صنعتی و کشاورزی، حمل کالاهای تجاری و بازرگانی، حمل تولیدات کارخانه ای و خانگی، حمل وسایل سنگین و حساس، حمل تجهیزات صنعتی و ساختمانی، حمل مصالح ساختمانی و تجهیزات راهداری، حمل جهیزیه و لوازم خانگی با وانت بار و نیسان بار به صورت کاملا حرفه ای و ایمن انجام می شود.

در این باربری برای حمل انواع بار از نیروی باربری و بسته بندی ماهر استفاده می شود. این کار موجب افزایش ایمنی در باربری خواهد شد؛ زیرا انجام امور باربری توسط نیروهای با تجربه مانع از بروز آسیب به بار می شود.

برای باربری تهران به شهرستان و باربری شهرستان به تهران با وانت بار و نیسان بار می توانید از خدمات باربری پیک آموت استفاده کنید. در این باربری با وجود بیش از 34 نمایندگی در سراسر کشور، حمل انواع بار در هر کجای ایران که باشید با رعایت تمام استانداردهای ایمنی صورت می گیرد.

پیک آموت، مرکز تخصصی وانت بار و نیسان بار بین شهری

باربری با تعرفه مناسب در پیک آموت

نرخ باربری در گروه حمل و نقل پیک آموت با توجه به نرخ اتحادیه باربری و ویژگی های بار محاسبه می شود که از میان عوامل تاثیرگذار می توان به نوع بار، وزن بار، مبدا و مقصد برحسب کیلومتر، مدت زمان بارگیری و تخلیه بار، زمان باربری، فصل باربری، فوریت در باربری و نوع ماشین باربری و تجهیزات آن اشاره کرد.

لازم به ذکر است در باربری پیک آموت با توجه به ارائه بهترین خدمات باربری همواره سعی دارد بهترین تعرفه باربری را ارائه دهد و همین مورد موجب کسب اعتماد و جلب رضایت متقاضیان باربری شده و آنها را به مشتریان دائمی پیک آموت تبدیل کرده است و آن را به عنوان بهترین و معتبر ترین باربری می شناسند.

پیک آموت، مرکز تخصصی وانت بار و نیسان بار بین شهری

پیک آموت، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری

در باربری پیک برای حمل انواع بار، بیمه نامه معتبر با توجه به ارزش کالا (پرداخت خسارت در صورت آسیب به بار) و بارنامه هوشمند (رصد وضعیت بار به صورت آنلاین با کد رهگیری روی بارنامه) صادر می شود. با ارائه این نوع خدمات متقاضیان حمل بار دیگر دغدغه ای در زمینه باربری بین شهری نخواهند داشت؛ زیرا می دانند تمام موارد ایمنی رعایت می شود و مطمئن هستند که محموله آنها به صورت کاملا سالم به مقصد خواهد رسید. 

در این باربری، امکان استعلام قیمت برای متقاصیان حمل بار وجود دارد. با این کار مشتریان می توانند قیمت باربری های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند و از نرخ پایین پیک آموت، با توجه به کیفیت خدمات آن مطلع شوند.

گروه حمل و نقل پیک آموت با داشتن بیش از 64000 راننده فعال نیسان بار در سراسر ایران، امکان ارائه خدمات باربری بین شهری در تمام نقاط کشور را برای مشتریان فراهم آورده است که بر این اساس متقاضیان حمل بار همه روزه حتی در روزهای تعطیل می توانند درخواست خود را از طریق تماس با شماره تلفن 02152901 ثبت کنند و دغدغه ای برای باربری بین شهری خود نداشته باشند.

پشتیبانی این مجموعه به صورت شبانه روزی آماده ثبت درخواست شما مشتریان گرامی است.