ماموت بار، تنها باربری سراسری وانت بار و نیسان بار

برای حمل انواع بار با نیسان بار می توانید از گروه حمل و نقل ماموت بار به عنوان نخستین ناوگان سبک بار در کشور استفاده کنید. این مجموعه با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری با نیسان بار و 34 نماینده رسمی و 64000 راننده فعال در تمام نقاط ایران تمام امور باربری را با مجهزترین نیسان بار انجام می دهد. 

باربری ماموت با ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان سبک بار در ایران شده است، به صورت کاملا حرفه ای آماده ارائه خدمات باربری با نیسان در تمام نقاط کشور است و همواره سعی در ارائه بهترین خدمات باربری با پایین ترین نرخ را داشته است.

در همین راستا می توان بیان کرد شما مشتریان گرامی هر زمان که بخواهید و در هر جایی که باشید، می توانید از باربری ماموت بار به صورت شبانه روزی استفاده کنید. بنابراین برای بهره مندی از خدمات نیسان بار این باربری کافی است که با شماره تلفن 02152901 تماس حاصل فرمایید تا در کمتر از یک ساعت مجهزترین نیسان بار برای شما ارسال شود.

پشتیبانی باربری ماموت به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی است. از طریق تماس با کارشناسان این مجموعه می توان استعلام قیمت نیز گرفت و از نرخ باربری مطلع شد. با این کار متقاضیان حمل بار می توانند هزینه نیسان بار ماموت بار را با سایر باربری ها مقایسه کنند و متوجه پایین بودن نرخ باربری آن شوند.

4

باربری نیسان بار بین شهری ماموت بار

در گروه حمل و نقل ماموت بار، خدمات باربری تهران به شهرستان و باربری شهرستان به تهران با نیسان بار به مشتریان گرامی با رعایت استانداردهای لازم برای ایمنی بار ارائه می شود.  

باربری ماموت تمام امور باربری مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل محصولات صنعتی و کشاورزی، حمل فرآورده های دامی و تولیدی، حمل تجهیزات کارخانه ای و کارگاهی، حمل محصولات تولیدی و حمل کالاهای تجاری را با انواع وانت بار توسط با تجربه ترین رانندگان به صورت کاملا ایمن انجام می دهد. 

ماموت بار برای حمل انواع بار بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر صادر می کند که همین مورد موجب کسب اعتماد متقاضیان باربری و جلب رضایت آنها برای سپردن بار به این مجموعه شده و به عنوان باربری ایمن و بهترین باربری در میان مشتریان شناخته شده است؛ زیرا با استفاده از خدمات این باربری مطمئن خواهند بود که بار آنها به صورت کاملا سالم و در سریع ترین زمان ممکن به مقصد خواهد رسید.

لازم به ذکر است که صدور بارنامه هوشمند جزو ویژگی های انحصاری گروه حمل و نقل ماموت بار است و در هیچ باربری دیگری چنین خدماتی به مشتریان ارائه نمی شود که بتوانند با استفاده از کد رهگیری روی بارنامه از وضعیت بار خود به صورت آنلاین مطلع شوند. همچنین می توان بیان کرد که مشتریان با استفاده از بیمه نامه ماموت بار با توجه به ارزش بار، می توانند در صورت بروز حوادثی مانند آتش سوزی یا تصادفات جاده ای خسارت خود را به صورت کامل دریافت کنند.

5

نیسان بار برگشتی

از آنجایی که باربری با نیسان بار به صورت روزانه با متقاضیان زیادی روبه رو است، ماموت بار سعی بر ارائه بهترین خدمات باربری بین شهری با نیسان بار دارد که برای انجام آن پایین ترین نرخ را دریافت می کند.

از دیگر خدمات باربری ماموت می توان به انجام امور باربری با نیسان بار برگشتی اشاره کرد. به این صورت که با استفاده از آن متقاضیان حمل بار با نیسان می توانند هزینه باربری خود را کاهش دهند؛ زیرا هنگامی که راننده در برگشت به مبدا اعلام بار می کند، هزینه کمتری از مشتری برای حمل بار با نیسان بار برگشتی دریافت می شود. به همین علت نیز به این نوع باربری، باربری ارزان و مقرون به صرفه می گویند.

باربری ماموت به عنوان نخستین و بزرگ ترین ناوگان سبک بار در کشور، همواره می کوشد برای رضایت و اعتماد شما مشتریان گرامی گام های موثر بردارد.

6