بورس عینک در شهر های مختلف

معمولا در شهر های بزرگ در هر محله حداقل یک فروشگاه عینک قابل دسترس است ولی عینک هم مثل هر وسیله دیگری به دلیل تنوع بالای آن، جستجو در بیش از یک مغازه را می طلبد.

از این رو در اکثر شهر های بزرگ، یک پاساژ و یا خیابان به طور کامل اختصاص داده شده است به فروشگاه های عینک و به صورت متمرکز در کنار هم قرار گرفته اند.

بورس عینک در تهران

خیابان فلسطین یکی از اصلی ترین بورس عینک در تهران به شمار می آید. در خیابان فلسطین جنوبی، از حوالی خیابان بزرگمهر عینک‌فروشی‌ها شروع می‌شوند و تا خیابان جمهوری ادامه دارند.

اگر دنبال عینک های گران و کار شده با زیور آلات هستید خیابان فلسطین بهترین گزینه است ولی اگر دنبال عینک های ارزان قیمت هم هستید نگران نباشید. در خیابان فلسطین برای شما هم گزینه هایی وجود دارد.

کوچه کیخسرو شاهرخ؛ خیابان جمهوری اسلامی

برای دسترسی به کوچه شاهرخ کافی است خود را به پل حافظ برسانید. کوچه کیخسرو شاهرخ در خیابان جمهوری اسلامی بین پل حافظ و خیابان 30 تیر قرار گرفته است. در این محل با این که اکثر شرکت های پخش کننده عینک فعالیت میکنند ولی در طبقات پایین پاساژ های آن می توانید عینک خود را از میان تنوع بالائی از عینک پیدا کنید. تنوع قیمتی در این مرکز خرید عینک بسیار بالاست و رنج قیمتی ان به نسبت خیابان فلسطین پایینتر است.

بورس عینک در مشهد

برای دسترسی به بورس عینک در مشهد میتوانید به خیابان دانشگاه و بلوار احمد آباد مراجعه کنید و از میان چندین فروشگاهی که در این محل قرار دارند عینک خود را انتخاب کنید.

از فروشگاه هایی که در این 2 محل قرار گرفته اند میتوان به عینک ایرانیان ،عینک پارسیان، عینک کیوان،عینک پانیک و بینایی سنجی شاه پری اشاره کرد.

بورس عینک در اصفهان

اکثر فروشگاه ها ی عینک در اصفهان در خیابان زند و ملاصدرا متمرکز شده اند و شما می توانید تنوع عینکی خوبی را در این 2 خیابان پیدا کنید.

بورس عینک تبریز

در شهر تبریز عینک فروشی ها خیلی به صورت متمرکز فعالیت نمیکنند ولی در خیابان امام و خیابان عباسی تعداد عینک فروشی ها به نسبت بیشتر است و شما می توانید تنوع خوبی از عینک را در چندین فروشگاه عینک فعال پیدا کنید.

بورس عینک اردبیل

برای دسترسی به عینک فروشی های اردبیل می توانید به خیابان سرچشمه مراجعه کنید تا هم بتوانید از لحاظ قیمتی تنوع خوبی پیدا کنید و هم از لحاظ مدل و رنگ های عینک.

خرید اینترنتی عینک

یکی از روش های خریدی که در چند سال اخیر بسیار رواج پیدا کرده است، خرید به صورت آنلاین و اینترنتی است که برای اکثر محصولات میتواند جایگزین خوبی برای خرید حضوری باشد.

عینک را هم برخلاف تصور عموم مردم میتوان بسیار راحت از فروشگاه های آنلاین سفارش داد. در خرید حضوری عینک با امتحان چندین عینک شما می توانید عینکی که به صورتتان می آید را انتخاب کنید ولی اگر شما دقیقا بدانید چه عینکی به فرم صورت شما و چه رنگی به پوستتان می آید بسیار راحت می توانید خرید آنلاین عینک انجام دهید.

بورس عینک در شهر های مختلف

جمع بندی

 از انجائی که عینک هم یک وسیله زینتی به حساب می اید و هم کاربرد محافظتی دارد تعداد فروشگاه های فعال در هر شهر هم زیاد است و شما به راحتی میتوانید خرید خود را انجام دهید .

راهنمای بالا برای شهر های بزرگ می باشد ولی شما می توانید بورس عینک در شهر های مختلف را در سایت شرکت بیناطب بر روی نقشه مشاهده و به نزدیکترین فروشگاه عینک به محل سکونت خود دسترسی پیدا کنید.

قبل از اقدام برای خرید چه عینک طبی و چه عینک آفتابی  و چه به صورت حضور و چه آنلاین بهتر است اطلاعات خود را در باره این محصول افزایش دهید و بدانید مثلا چه عینکی مناسب فرم صورت شماست و یا عینک کائوچوئی برای شما مناسب تر است یا عینک فلزی. برای این منظور پیشنهاد میکنیم مطالعه کوتاهی هر چند کوتاه داشته باشید.