نحوه خرید شارژ رایتل بدون رمز دوم

خرید شارژ رایتل بدون رمز دوم یکی از سوالات مهم کاربران این شبکه است. خدمات رایتل در حال حاضر علاوه بر سامانه مربوط به این شبکه توسط بسیاری از اپلیکیشن‌ها نیز انجام می‌شود. اما بسیاری از آن‌ها فاقد سرویس خرید شارژ بدون رمز دوم هستند.

 

بنابراین آشنایی با روش‌های خرید شارژ رایتل بدون رمز دوم برای بسیاری از مشترکین این شبکه اهمیت دارد. به خصوص آنکه در حال حاضر حدود ده میلیون مشترک از سیمکارت رایتل و خدمات آن استفاده می‌کنند. اگر شما نیز یکی از مشترکین تلفن همراه رایتل هستید می‌توانید با دنبال کردن این مطلب تا انتها با روش خرید شارژ رایتل بدون رمز دوم آشنا شوید.

روش خرید شارژ رایتل بدون رمز دوم

برای خرید شارژ رایتل بدون رمز دوم روش‌های محدودی وجود دارد. با این حال یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌های خرید، استفاده از کیف پول دیجی پی است.

پرداخت با کیف پول دیجی پی

کیف پول دیجی پچی یکی از برنامه‌های پرداخت مربوط به دیجی پی است که خدمات متنوعی را در این زمینه ارائه می‌دهد. دسترسی به خدمات دیجی پی هم از طریق اپلیکیشن و هم سامانه آنلاین دیجی پی امکان‌پذیر است. بنابراین برای دسترسی به خدمات کیف پول دیجی پی نیز می‌توانید هم از طریق اپلیکیشن و هم سامانه دیجی پی اقدام کنید.

خرید شارژ رایتل بدون رمز دوم: اپلیکیشن دیجی پی

برای خرید شارژ رایتل بدون رمز دوم از کیف پول دیجی پی، ابتدا باید اپلیکیشن دیجی پی را دانلود و نصب کنید. قدم بعدی ثبت نام در این اپلیکیشن است. برای ثبت نام باید برخی از اطلاعات کلی خود همچون شماره تلفن، کد ملی و... را وارد کنید.

بعد از آنکه مرحله ثبت نام را انجام دادید وارد اپلیکیشن شوید. وقتی وارد اپلیکیشن شوید، گزینه‌های زیادی مانند خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی، پرداخت قبوض، خرید اقساطی و... را مشاهده خواهید کرد. گزینه کیف پول نیز در قسمت بالای اپلیکیشن است. برای استفاده از خدمات کیف پول باید ابتدا آن را شارژ کنید.

 شارژ کیف پول را باید از طریق افزایش اعتبار که در زیر گزینه کیف پول قرار دارد انجام دهید. وقتی کیف پول شارژ شد به راحتی و بدون نیاز به رمز دوم می‌توانید از آن برای خریدهای مختلف از جمله خرید بسته اینترنت رایتل، خرید شارژ رایتل و یا حتی پرداخت قبوض استفاده کنید. خدمات کیف پول دیجی پی برای سایر اپراتورها نیز قابل استفاده است.

خرید شارژ رایتل بدون رمز دوم: سامانه آنلاین دیجی پی

فعال کردن کیف پول دیجی پی از طریق سامانه مربوط به دیجی پی نیز امکان‌پذیر است. برای استفاده از سامانه دیجی پی نیز باید وارد سایت دیجی پی شوید و گزینه کیف پول را انتخاب کنید. با کلیک بر این گزینه، باید در کیف پول ثبت نام کنید و یا اگر از قبل حساب کاربری ایجاد کرده‌اید وارد حساب خود شوید. دقیقا تمام مراحلی را که برای شارژ کیف پول دیجی پی با اپلیکیشن انجام دادید می‌توانید در نسخه وب نیز انجام دهید.

یعنی با افزایش اعتبار می‌توانید نسبت به خرید شارژ رایتل بدون رمز دوم اقدام کنید. البته سایر خدمات اپلیکیشن دیجی پی نیز در سامانه آنلاین آن وجود دارد. سقف شارژ در سامانه کیف پول دیجی پی نیز به صورت روزانه تا 2 میلیون ریال است. بعد از شارژ می‌توانید به راحتی از خدمات متنوع کیف پول برای خرید شارژ و یا بسته اینترنت برخوردار شوید.

سخن نهایی

کیف پول دیجی پی از امنیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این، خدمات آن بسیار متنوع است. از جمله آنکه شما می‌توانید از کیف پول خود به کیف پول دیگر انتقال وجه انجام دهید. البته این قابلیت در حال حاضر برای کارت‌های بانکی تعریف نشده است. با این حال کارکرد اختصاصی کیف پول برای خرید شارژ یا بسته اینترنت بدون نیاز به رمز دوم است.

لازم به یادآوری است که خدمات مربوط به کیف پول توسط برخی از اپلیکیشن‌های پرداخت نیز انجام شود؛ اما هر کدام از آن‌ها با محدودیت خاصی همراه هستند. گرچه کیف پول دیجی پی نیز از محدودیت‌هایی مانند کم بودن سقف افزایش اعتبار برخوردار است؛ اما از این جهت نیز بر بسیاری از کیف پول‌ها ارجحیت دارد. هر چند در این مورد نیز انتظار می‌رود سقف افزایش اعتبار کیف پول دیجی پی تغییر کند و افزایش یابد.