سفر از آمریکا تا آفریقا

سفر به قاره‌های دوردست، تجربه‌ای بی‌نظیر در زندگی است. اگرچه تور خارجی تبدیل به هدفی گران‌قیمت شده، اما مقاصدی هستند که ارزش پس‌انداز، برنامه‌ریزی و صبوری را دارند. اگر شما هم به‌دنبال مقاصد گردشگری خاص هستید و می‌خواهید در طول عمر خود تجربه‌هایی منحصربه‌فرد داشته باشید، در این مقاله همراه‌مان باشید. ما برای پیدا کردن دو مقصد رویایی که یکی در قاره آمریکا و دیگری در قاره آفریقاست، به سراغ آژانس گردشگری دالاهو رفته‌ایم. دالاهو برگزار کننده خاص‌ترین و بهترین تورهای خارجی است و بیش از 18 سال تجربه دارد. دالاهو برای پاییز و زمستان تورهای خاصی را قرار است برگزار کند. در این مقاله به بررسی دو مقصد مهم سفر پرداخته‌ایم.

تونس، مقصد جذاب آفریقا

اگر فکر می‌کنید تمام تورهای آفریقا شامل برنامه‌های سافاری و گشت‌وگذار در جنگل‌هاست، صبر کنید. دالاهو یک برنامه مهیج به شمال آفریقا دارد و شما را به کشوری افسانه‌ای می‌برد. جایی که می‌توانید نشانه‌هایی از حضور کارتاژها را پیدا کنید، در سواحل بی‌نظیرش، غرق در آرامش و با فرهنگ عربی-آفریقایی، آشنا شوید.

تور تونس از پرطرفدارترین مقاصد دالاهو است. این برنامه با توجه به وضعیت آب‌وهوایی چند بار در سال برگزار می‌شود و گردشگران می‌توانند یکی از زیباترین کشورهای دنیا را با بهترین راهنماهای گردشگری، ببینند.

تونس پر از غذاهای خوشمزه، کافه‌های جذاب و هتل‌های دوست‌داشتنی است. در این کشور می‌توانید اشیای مهم را در موزه‌ها ببینید، به قدیمی‌ترین مساجد سر بزنید و چیزهای بسیاری را درباره این کشور بیاموزید.

4

جالب است بدانید، تونس در صنعت موسیقی و سینما نیز بسیار موفق عمل می‌کند و فستیوال‌های مهمی در این کشور برگزار می‌شود.

علاوه بر فرهنگ، طبیعت تونس نیز بسیار چشم‌نواز است. به‌جز سواحل، صحراهای تونس نیز شهرت جهانی دارند. تا جایی که قرار بود یکی از قسمت‌های فیلم جنگ ستارگان در این کشور فیلم‌برداری شود و هنوز برخی از لوکیشن‌های آن نیز باقی مانده‌اند.

اگر می‌خواهید در تور تونس دالاهو شرکت کنید، وارد سایت دالاهو به آدرس dalahoo.com شوید و تمام اطلاعات از جمله قیمت تور تونس و زمان برگزاری آن‌را به‌صورت دقیق بررسی نمایید.

برزیل، جذاب آمریکایی

تور برزیل از سفرهای متفاوت و کم‌نظیر است. برزیل طبیعت و فرهنگ منحصربه‌فردی دارد و در آن دیدنی‌ها بسیارند. در این کشور می‌توانید جنگل‌های آمازون را ببینید، به سواحل جذاب کارائیب سر بزنید، در فستیوال‌های رنگارنگ شرکت کنید و بهترین غذاهای قاره آمریکا را بچشید.

برزیل بهشت عاشقان قهوه و کاکائو است. میوه‌های خوشمزه و گیاهان عجیب‌وغریب بسیاری نیز در این کشور می‌رویند. اگر فوتبال دوست دارید، حتما از دیدن برزیل لذت خواهید برد. چرا که اینجا محل تولد و درخشش بسیاری از ستاره‌های فوتبالی است. در تور برزیل می‌توانید معروف‌ترین ورزشگاه‌ها را ببینید و با پیراهن بازیکنان محبوب خود عکس بگیرید.

علاوه بر این‌ها، دیدن تندیس مسیح را نیز باید اضافه کنیم. مجسمه‌ای باشکوه که از فراز تپه‌ای بلند، با دست‌هایی باز، یکی از بهترین لوکیشن‌های عکاسی در برزیل را پدید آورده است.

در برزیل کارناوال‌های هیجان‌انگیز بسیاری را می‌بینید و می‌توانید حتی در آنها شرکت کنید. شادی، همه جا آزاد است و مردم برزیل بسیار مهمان‌نواز هستند.

جالب است بدانید در این برزیل سرسبز و زیبا، کویرهایی هم پیدا می‌شود. پارک ملی لنسویس ماراننسیس به مساحتی بالغ بر 1550 کیلومترمربع و 70 کیلومتر خط ساحلی اقیانوس اطلس قرار گرفته که گردشگران را با زیبایی آسمانی و شگفتی‌های طبیعی‌اش مجذوب می‌کند. در اینجا آب باران میان تپه‌های کویری گرفتار می‌شود و گردشگران می‌توانند در آنها شنا کنند! آب این کویر بسیار زلال است و پس از مدتی، این دریاچه‌های جوان و کوچک محو می‌شوند.

5

اگر دوست دارید عازم برزیل شوید و این کشور شگفت‌انگیز را ببینید، برای‌تان خبر خوبی داریم. آژانس گردشگری دالاهو به‌زودی تور برزیل را برگزار می‌کند. اگر می‌خواهید در این سفر همراه دالاهو باشید، کافی است وارد سایت این آژانس گردشگری شوید و تور خود را ثبت‌نام کنید.

چرا با دالاهو به تور خارجی برویم؟

سفر خارجی با توجه به نرخ ارز و ریسک‌های احتمالی که دارد، یکی از تصمیم‌های دشوار اشت. چرا که اگر با آژانس گردشگری نامناسب یا تورلیدر ناآگاه به سفر خارجی بروید، احتمال پشیمانی‌تان زیاد است. پشیمانی که برای‌تان هزینه زیادی هم دارد و ممکن است تا سال‌ها حسرت آن‌را بخورید.

پس اگر می‌خواهید یک سفر خارجی خوب بروید و سرمایه و پس‌انداز‌تان تبدیل به تجربه‌ای ارزشمند شود، دالاهو از بهترین گزینه‌هاست.

تابه‌حال بیش از 200000 نفر با دالاهو سفر کرده‌اند. بسیاری از تورهای خارجی از جمله تور تونس و تور برزیل، چندبار توسط دالاهو اجرا شده‌اند. از ابتدا تا انتهای سفر، تورلیدر فارسی زبان بسیار خبره، شما را همراهی خواهد کرد. از سوی دیگر می‌توانید در برنامه‌های پیش از سفر دالاهو شرکت کنید و اطلاعات کاملی را درباره سفرها به‌دست آورید.

دالاهو با تمام مجوزها فعالیت می‌کند و محل دفتر آن کاملا مشخص است. ضمنا شما بابت ثبت‌نام در سفر قرارداد محکم و موثق دریافت می‌کنید که تمام حق و حقوق‌تان به‌واسطه آن حفظ شود.

اگر نگران دریافت ویزا هستید، این کار را نیز دالاهو برای‌تان انجام خواهد داد. یعنی لازم نیست شما برای گرفتن ویزا به سفارت یا کشورهای دیگر بروید. دالاهو اینجاست تا با بهترین امکانات و کمترین دغدغه، سفر کنید.

علاوه بر برزیل و تونس، دالاهو ده‌ها تور داخلی و خارجی دیگر را نیز برگزار می‌کند. برای اطلاع از این برنامه‌ها، قیمت تورها، برنامه سفر و... کافی است وارد سایت دالاهو به آدرس dalahoo.com شوید و یا با شماره 02141663000 تماس بگیرید.