غلبه چین بر جهان با تکنولوژی های پیشرفته!

وقتی صحبت از اقتصاد قوی و قدرت جهانی به میان می آید، نام کشور چین در کنار کشورهای بزرگی چون آمریکا به چشم می خورد. چین در سال های اخیر، در حوزه های مختلفی از صنعت و تکنولوژی، پیشرفت های چشم گیری داشته است؛ از کوچک ترین و کم قیمت ترین کالاها تا دستگاه های پیشرفته ای چون گوشی های به روز همراه و حتی دوربین مداربسته، زمینه هایی هستند که برندهای چینی، حضور پررنگی در آنها دارند.

احتمالا همه ما در طول زندگی خود با یکی از این برندها سر و کار داشته ایم و از یکی از این تجهیزات برای اهداف مختلف استفاده کرده ایم. این مساله نشانه دهنده غلبه این کشور و صنایع آن بر بازارهای بسیاری از کشورهای مختلف می باشد. کشوری که معیت زیادی دارد و حالا با استفاده از تلاش شبانه روزی و تبدیل شدن به کارگاه ساخت بسیاری از برندهای بزرگ در حال به دست گرفتن اقتصاد جهان می باشد.

در این مقاله نگاهی به برخی از صنایع این کشور و برندهای مشهور آن مانند برند دوربین مدار بسته داهوا می اندازیم. در ادامه می توانید اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید.

چین در چه صنایعی بر دنیا احاطه پیدا کرده است؟

توسعه صنایع چین در جهان، تا اندازه ای بزرگ است که بسیاری از کالاهای روزمره تا لوازم الکترونیکی در این کشور تولید می شود. گوشی های موبایل، لوازم خانگی، تجهیزات امنیتی، لپ تاپ و کامپیوتر، برندهای مشهور لباس و بسیاری دیگر از محصولات این کشور، محبوبیت زیادی میان مردم در سراسر جهان دارند.

یکی از دلایل این محبوبیت را می توان پایین تر بودن قیمت محصولات چینی نسبت به برندهای سایر کشورها دانست. ارزان تر بودن نیروی کار در این کشور، استفاده از مواد اولیه با قیمت مناسب تر و هم چنین استراتژی این برندها در کاهش قیمت، سبب شده است که تفاوت قابل ملاحظه ای میان قیمت های این برندها با رقبای آنها به وجود بیاید و همین مساله پرفروش بودن و محبوبیت برندهای چینی را در جهان توجیه می کند. در ادامه برخی از صنایع موفق کشور چین که در صدر لیست فروش جهانی قرار دارند را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

21

دوربین های مداربسته

دوربین مداربسته شاید بزرگ ترین و پررنگ ترین حضور چین در بازار سرمایه گذاری جهانی باشد. دوربین مداربسته راهی برای نظارت است که از طریق تصویربرداری، امکان کنترل بر محیط و ترددها را فراهم می کند. پرفروش ترین ها و پیشرفته ترین های دوربین مداربسته، دو برند بزرگ چینی هستند؛ داهوا و هایک ویژن به عنوان فاتح قله افتخار در صنعت امنیت شناخته می شوند و فروش بالایی در کشورهای مختلفی از جمله ایران دارند.

گوشی های محبوب تلفن همراه

وقتی صحبت از گوشی تلفن همراه و تجهیزات جانبی آن می شود، شیائومی، هواوی و ZTE برندهای چینی ای هستند که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول خود، در دستان بسیاری از افراد دیده می شوند. این پیشرفت تا جایی بزرگ است که گوشی های برند شیائومی در حال رقابت با گوشی های اپل هستند و گوشی های پرچمدار این دو برند را می توان با یکدیگر مقایسه کرد.

لوازم خانگی پرفروش

لوازم خانگی از برندهای چینی هم در طیف گسترده ای از محصولات در بازار موجود هستند؛ شیائومی که نام آن را در زمینه دوربین مداربسته و گوشی همراه شنیده ایم، در زمینه تجهیزات منزل هم حضور پررنگی دارد و با عرضه محصولات هوشمند، رقابتی با برندهای بزرگ این صنعت دارد. Midea، هایسنس و حایر برخی دیگر از برندهای مشهور لوازم خانگی این کشور بزرگ و پرجمعیت هستند که محبوبیت زیادی در میان خانواده ها دارند.

22

شناخت برندهای محبوب و مشهور چینی؛ داهوا

نام های بسیاری را برای شناخت برندهای چینی نام بردیم؛ نام هایی که تاثیر زیادی بر توسعه تکنولوژی های نوین در جهان و در زمینه های گوناگون داشته اند و هر کدام به تنهایی یکی از برترین های حوزه خود هستند. در این میان برند دوربین مداربسته داهوا به عنوان پیشتازی در عرصه دوربین های مداربسته و تجهیزات الکترونیکی دیگر، در صدر لیست فروش جهانی قرار دارد و به عنوان گزینه اول تامین امنیت در بسیاری از فضاها در سراسر جهان شناخته می شوند.

تحقیق در زمینه ابداع فناوری، توسعه هوش مصنوعی، تکنولوژی های نوینی مانند تشخیص حرکت و ارائه خدمات و محصولات متنوع برای کاربران از جمله پکیج دوربین داهوا، فاکتورهایی هستند که تفاوت این برند را با سایر دوربین های موجود روشن می کنند.

انتخاب دوربین های امنیتی از دوربین مارکت

همان طور که اشاره کردیم، دوربین های مداربسته یکی از کالاهای مهم و پیشرفته ای هستند که چین در تولید و ارائه تکنولوژی های نوین در آنها حرفی برای گفتن دارد.

اگر قصد دارید که یک دوربین امنیتی برای افزایش ایمنی محیط خود تهیه کنید، می توانید به سایت فروشگاه دوربین مارکت به آدرس www.Doorbinmarket.com مراجعه و سفارش خود را برای خرید مدل های متنوعی از برندهای معتبر ثبت کنید. هم چنین می توانید قیمت های به روز برندهای معتبر کشور چین مانند قیمت دوربین داهوا را مشاهده کنید.