باربری آموت بار، داخلی و بین المللی

برای حمل بار بین شهری نیاز به بهره مندی از خدمات یک باربری ایمن و معتبر ضرورت دارد. درواقع می توان بیان کرد که استفاده از یک باربری معتبر جزو موارد بسیار با اهمیت در میان متقاضیان حمل بار به صورت بین شهری است، بر همین اساس پیشنهاد می شود که برای این کار از خدمات بهترین باربری استفاده کنید. مجموعه باربری آموت بار با مدیریت محمد درویشی نیا با ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان حمل و نقل در سراسر کشور، موجب شده است که مشتریان در هر نقطه ای از کشور قرار داشته باشند، بتوانند به صورت شبانه روزی، از خدمات این باربری بهره مند شوند.

ارتباط با گروه حمل و نقل آموت بار با شماره تلفن پنج رقمی 02152901 فراهم شده است تا مشتریان بتوانند به صورت سریع با این مجموعه تماس حاصل فرمایند. پشتیبانی آموت بار به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته (حتی در روزهای تعطیل) آماده پاسخگویی به متقاضیان حمل بار است. 

دفتر مرکزی گروه حمل و نقل آموت بار در تهران واقع شده است. این مجموعه باربری با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری و 34 نماینده رسمی در مراکز استان ها و 64000 راننده فعال در سراسر کشور، آماده ارائه بهترین خدمات باربری به شما مشتریان گرامی است. برای استفاده از این خدمات کافی است با پشتیبانی تماس بگیرید. بعد از ثبت درخواست در کمتر از یک ساعت ماشین باربری متناسب با بار برای شما ارسال خواهد شد. در این باربری امکان استعلام قیمت و اطلاع از نحوه باربری قبل از اعلام بار برای متقاضیان حمل بار وجود دارد، بنابراین شما مشتریان گرامی قبل از ثبت درخواست می توانید از هزینه باربری مطلع شوید و با مقایسه قیمت از پایین بودن نرخ باربری آموت بار مطلع شوید.

04

حمل بار تهران به شهرستان

باربری تهران به شهرستان جزو مواردی است که به صورت روزانه انجام می شود و متقاضیان این نوع باربری همواره در جستجوی بهترین باربری با بالاترین کیفیت و پایین ترین هزینه باربری هستند. برهمین اساس استفاده از خدمات باربری گروه حمل و نقل داخلی و بین المللی آموت بار برای باربری تهران به شهرستان پیشنهاد می شود.

در آموت بار تمام امور باربری بین شهری همانند حمل محصولات صنعتی و تولیدی، حمل کالاهای تجاری و بازرگانی، حمل محصولات کشاورزی و فرآورده های دامپروری، حمل تجهیزات کارخانه ای و کارگاهی، حمل اثاثیه منزل و جهیزیه، حمل خرده بار با بهترین ماشین های باربری به صورت کاملا ایمن و با رعایت استانداردهای لازم از تهران به شهرستان صورت می گیرد.

در مجموعه باربری آموت بار برای باربری تهران به شهرستان خدمات ویژه ارائه می شود و سعی در خدمات دهی به بهترین صورت با بالاترین کیفیت و پایین ترین تعرفه به مشتریان گرامی است. بنابراین می توان بیان کرد که آموت بار به عنوان معتبرترین باربری در میان متقاضیان حمل بار شناخته شده که با استفاده از خدمات این باربری ایمن، دیگر نگرانی برای حمل بار بین شهری وجود نخواهد داشت.

حمل بار شهرستان به تهران

از آنجایی که باربری از شهرستان به تهران در طول روز متقاضیان بسیاری دارد و حمل بار از تهران به سایر شهرهای ایران انجام می شود، بسیار مهم است که از یک باربری معتبر برای  این کار استفاده شود. در همین راستا مجموعه باربری آموت بار برای حمل بار شهرستان به تهران بهترین خدمات را با پایین ترین نرخ کرایه به مشتریان ارائه می کند که در هیچ باربری دیگر مشتریان نمی توانند از این خدمات بهره مند شوند. بنابراین به متقاضیان حمل بار بین شهری پیشنهاد می شود برای باربری شهرستان به تهران از خدمات آموت بار استفاده کنند تا خیالشان از بابت ارسال کالای خود راحت باشد.

آموت بار با داشتن نمایندگان بسیار در مراکز استان های کشور موجب ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان حمل و نقل سبک بار شده است، بر همین اساس متقاضیان حمل بار در هر کجایی از ایران باشند، این امکان برای آنها فراهم شده است که بتوانند بار خود را به از شهرهای مختلف به مقصد تهران بارگیری کنند. برای مثال تولیدکنندگان، صنعتگران و ساکنان شهرهای مختلف مانند مشهد، تبریز، اهواز، همدان، اصفهان، ارومیه، کرمانشاه، شیراز، کرمان، بوشهر، مازندارن، بندرعباس، تبریز و اراک می توانند باربری بین شهری خود را به نمایندگان آموت بار در مراکز استان های خود بسپارند. در این باربری تمام مراحل حمل بار با رعایت استانداردهای لازم و توسط نیروهای متخصص و با تجربه صورت می گیرد.

 باربری مشهد به تهران، باربری تبریز به تهران، باربری اهواز به تهران، باربری همدان به تهران، باربری اصفهان به تهران، باربری زاهدان به تهران، باربری رشت به تهران، باربری مازندران به تهران، باربری اراک به تهران، باربری ساری به تهران، باربری کرمانشاه به تهران، باربری بندرعباس به تهران و باربری اردبیل به تهران جزو خدماتی است که به صورت کاملا ایمن در گروه حمل و نقل آموت بار به متقاضیان حمل بار شهرستان به تهران ارائه می شود. 

باربری داخلی و بین المللی با آموت بار

از ویژگی های انحصاری مجموعه باربری آموت بار ارائه خدمات باربری داخلی و بین المللی است، به این صورت که مشتریان می توانند در هر جایی از ایران یا جهان قرار دارند، از این خدمات استفاده کنند. متقاضیان حمل بار با بهره مندی از خدمات این باربری می توانند تجربه یک باربری ایمن را برای خود به ارمغان آورند.

03

خدمات باربری بین شهری آموت بار

در مجموعه باربری آموت بار، برای حمل بار بین شهری خدمات ویژه وجود دارد که به عنوان ویژگی های انحصاری آن تلقی می شود. از میان این خدمات می توان بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر را نام برد. با صدور بارنامه هوشمند مشتری می تواند از وضعیت بار خود به صورت آنلاین مطلع شود و در هر موقعیتی قرار داشته باشد، امکان رصد وضعیت بار برای او وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است که صدور بیمه نامه معتبر براساس ارزش بار، موجب افزایش ایمنی در باربری بین شهری و پرداخت خسارت در صورت بروز آسیب به بار خواهد شد. به این صورت که بیمه متعهد می شود در هنگام بروز آسیب به بار، خسارت آن را پرداخت کند.

درواقع می توان بیان کرد که با بهره مندی از خدمات ویژه گروه حمل و نقل آموت بار، مشتریان دیگر دغدغه ای برای باربری بین شهری ندارند و مطمئن هستند که بار آنها به صورت ایمن و کاملا سالم به مقصد می رسد؛ زیرا تمام موارد ایمنی در این مجموعه باربری با رعایت استانداردهای لازم صورت می گیرد.

حمل خرده بار

در باربری آموت بار برای حمل خرده بار، خدمات ویژه وجود دارد. به این صورت که نیازی به استفاده نیسان بار دربستی نخواهد بود و فقط هزینه حمل کالا از مشتری دریافت خواهد شد. لازم به ذکر است که در حمل و نقل بین شهری به حمل خرده بار، کنار باری نیز گفته می شود؛ زیرا در اغلب موارد همراه با کالای مشتریان دیگر حمل بار صورت می گیرد.  

آموت بار برای حمل خرده بار مانند تمام امور باربری بین شهری، بیمه نامه و بارنامه هوشمند صادر می کند، برهمین اساس مشتریان دیگر نگرانی درباره حمل خرده بار خود نداشته و با استفاده از این خدمات هزینه باربری برای آنها کمتر محاسبه می شود.

حمل اثاثیه منزل

حمل اثاثیه منزل به صورت بین شهری به علت بعد مسافت و باربری در جاده بیرون شهری با دغدغه های بسیار همراه است، بنابراین باید کاملا ایمن و حرفه ای صورت گیرد تا هیچ آسیبی به وسایل وارد نشود. برهمین اساس می توان بیان کرد که حمل اثاثیه منزل به صورت بین شهری جزو مواردی است که توسط آموت بار، به عنوان بهترین باربری بین شهری به صورت کاملا حرفه ای توسط نیروهای متخصص و با تجربه (هم در حمل بار و هم در بسته بندی) انجام می شود.

آموت بار با درخواست متقاضیان حمل اثاثیه منزل، قبل از بارگیری نیروهای ماهر بسته بندی را به خانه مشتریان اعزام می کند. سپس آنها با به کارگیری تجهیزات و روش های اصولی تمام وسایل اعم از وسایل کوچک تا بزرگ را به صورت کاملا ایمن بسته بندی می کنند. بعد با رعایت تمام نکات ایمنی، بارگیری توسط کارگران با تجربه حمل بار، در ماشین باربری مناسب اسباب کشی انجام می شود.

در باربری آموت بار تمام مراحل اسباب کشی با احتیاط لازم و رعایت تمام نکات ایمنی صورت می گیرد تا هیچ گونه آسیبی به وسایل وارد نشود. متقاضیان حمل اثاثیه منزل با استفاده از خدمات آموت بار، دیگر نگرانی در زمینه آسیب رسیدن به بار خود نخواهند داشت؛ زیرا همانند سایر امور باربری برای حمل اثاثیه منزل، بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر صادر می شود. به این صورت که مشتریان می توانند از وضعیت بار خود مطلع شوند و در هر زمان که تمایل داشتند آن را پیگیری کنند؛ زیرا بارنامه به عنوان سند رسمی در حمل و نقل بین شهری محسوب می شود. همچنین در صورت بروز آسیب به وسایل، می توانند خسارت خود را از بیمه دریافت کنند.

حمل بار در شهرک های صنعتی

صاحبان صنایع و تولیدکنندگان همواره به دنبال یک باربری ایمن برای حمل محصولات صنعتی و تولیدی خود هستند و این مورد جزو دغدغه های اصلی آنها محسوب می شود. بنابراین دسترسی به یک باربری معتبر با بهترین خدمات و مناسب ترین تعرفه نیز جزو ضرورت های اساسی کسب و کارهای مستقر در شهرک های صنعتی است.

آموت بار، آماده ارائه خدمات باربری به صاحبان صنایع و تولیدکنندگان برای حمل بارهای صنعتی و تولیدی و حمل تجهیزات کارخانه ای و کارگاهی است. با استفاده از این خدمات صنعتگران و تولیدکنندگان می توانند باربری بین شهری خود را انجام دهند و دیگر دغدغه ای در این مورد نخواهند داشت. این مجموعه باربری در تمام شهرک های صنعتی کشور بهترین خدمات باربری را ارائه می دهد. برخی از مهم ترین شهرک های صنعتی استان تهران و شهرهای دیگر ایران که نقش اساسی در اقتصاد و صنعت کشور ایفا می کنند، عبارت از شهرک صنعتی پرند، شهرک صنعتی حسن آباد، شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی قم، شهرک صنعتی قزوین، شهرک صنعتی اهواز، شهرک صنعتی عسلویه، شهرک صنعتی بندرعباس، شهرک صنعتی نصیرآباد، شهرک صنعتی اراک، شهرک صنعتی تبریز است.

لازم به ذکر است که گروه حمل و نقل آموت بار برای صنعتگران و تولیدکنندگان خدمات ویژه با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری ارائه می دهد تا آنها بتوانند به صورت سریع و به راحتی محصولات و خدمات خود را به دست مصرف کنندگان برسانند.  

برای استفاده از خدمات باربری در شهرک های صنعتی می توانید با پشتیبانی آموت بار تماس بگیرید و درخواست باربری خود را ثبت کنید. ارتباط با این مجموعه باربری از طریق تماس با شماره تلفن 02152901 امکان پذیر خواهد بود. پشتیبانی این مجموعه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به متقاضیان حمل بار است.

02

باربری بین شهری با نیسان بار

 

برای حمل بار بین شهری می توان از انواع ماشین باربری استفاده کرد، اما نیسان بار به عنوان پرکاربردترین ماشین باربری در میان متقاضیان حمل بار شناخته شده است. همچنین از آنجایی که باربری با وانت نیسان دارای مزایای بسیاری است، به صورت روزانه متقاضیان بسیاری برای حمل بار به صورت بین شهری با آن وجود دارد و به همین علت جزو محبوب ترین ماشین باربری بین شهری محسوب می شود.

از مزایای استفاده از نیسان بار بین شهری می توان به نداشتن محدودیت تردد در سطح شهر، ظرفیت بالای 2 تن، توان موتور بالا و امکان حمل بار با آن در تمام جاده های کشور (حتی جاده های صعب العبور و پر از پیچ و خم) و هزینه باربری با توجه به حجم بار اشاره کرد.

دسترسی به یک باربری ایمن و معتبر، جزو دغدغه های اصلی صاحبان بار در هنگام حمل بار بین شهری با نیسان بار است. در همین راستا پیشنهاد می شود که از خدمات باربری آموت بار استفاده شود. بهره مندی از این خدمات موجب آسودگی مشتریان برای حمل بار با نیسان بار بین شهری خواهد شد. آموت بار، تمام امور باربری را به صورت کاملا ایمن توسط نیروهای متخصص و حرفه ای با مجهزترین وانت نیسان انجام می دهد.

 نیسان بار برگشتی در آموت بار

نیسان بار برگشتی یکی از انواع حمل بار با وانت نیسان است که در هنگام برگشت راننده به مبدا صورت می گیرد. در این نوع باربری هزینه کمتری از مشتریان دریافت می شود، بنابراین نیسان بار برگشتی، باربری ارزان می گویند.

در گروه حمل و نقل آموت بار، حمل بارهای مختلف با نیسان بار برگشتی صورت می گیرد که به علت مزایای بسیار جزو پرطرفدارترین نوع باربری در میان متقاضیان حمل بار شناخته شده است. البته استفاده از وانت نیسان به نوع بار و حجم و وزن آن بستگی دارد، اگر امکان حمل بار با وانت نیسان وجود نداشته باشد، از سایر ماشین های باربری بزرگ تر مانند کامیون یا خاور یا کوچک تر مانند وانت پراید یا وانت آریسان استفاده می شود.

باربری ارزان و ایمن

کرایه حمل بار از مواردی است که متقاضیان باربری بین شهری نیاز دارند درباره آن اطلاعات لازم را کسب کنند و می توان بیان کرد که با توجه به آن باربری مورد نظر و متناسب با محموله خود را مورد انتخاب قرار می دهند. در همین راستا مجموعه باربری آموت بار همواره تلاش می کند که بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری به متقاضیان حمل بار ارائه دهد. به همین علت در میان مشتریان به عنوان باربری ارزان و مقرون به صرفه معروف شده است.

لازم به ذکر است که در گروه حمل و نقل آموت بار، نرخ کرایه باربری مطابق با نرخ اتحادیه باربری و با توجه به ویژگی های بار محاسبه می شود. به این صورت که عوامل موثر بر باربری مانند نوع بار، وزن و حجم بار، مبدا و مقصد باربری، نوع ماشین باربری و تجهیزات آن، زمان باربری، مدت زمان بارگیری و تخلیه بار، نیروی مورد استفاده برای حمل بار و بسته بندی و بیمه نامه (با توجه به ارزش بار) بر هزینه باربری تاثیرگذار خواهد بود، بنابراین نمی توان برای محموله های مختلف، تعرفه ثابت در نظر گرفت و تنها با استعلام قیمت می توان هزینه نهایی را محاسبه کرد.

استعلام قیمت قبل از ثبت درخواست باربری از ویژگی های انحصاری باربری آموت بار است. با این کار متقاضیان می توانند قیمت باربری های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند و از پایین بودن نرخ کرایه باربری این مجموعه باربری مطلع شوند.

اگر شما متقاضیان حمل بار بین شهری در زمره افرادی هستید که باربری ایمن و با کیفیت برای شما دارای اهمیت است، فقط با یک بار استفاده از خدمات باربری آموت بار، یکی از مشتریان دائمی این مجموعه باربری خواهید شد. ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و نرخ کرایه مناسب از ویژگی های انحصاری آموت بار محسوب می شود که بر همین اساس، اعتماد و رضایت مشتریان این باربری در حال افزایش است.

01

باربری ایمن و با کیفیت با آموت بار

دسترسی به خدمات معتبرترین و بهترین باربری بین شهری جزو مواردی است که همواره مورد توجه متقاضیان حمل بار به صورت بین شهری است. بر همین اساس به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می شود از خدمات مجموعه باربری آموت بار استفاده کنید. به این صورت که شما متقاضیان حمل بار بین شهری، با یکبار استفاده از این خدمات می توانید تجربه بهره مندی از باربری ایمن و بدون دغدغه را برای خود رقم بزنید.

گروه حمل و نقل آموت بار به عنوان ایمن ترین و با کیفیت ترین باربری در میان مشتریان باربری بین شهری شناخته شده است. در این مجموعه باربری تمام موارد ایمنی مانند صدور بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر حمل بارهای مختلف صورت می گیرد که همین مورد باعث جلب رضایت و اعتماد بیشتر مشتریان شده است.

استفاده از بارنامه هوشمند جزو ویژگی های انحصاری باربری آموت بار است. در این مورد می توان بیان کرد که برنامه نویسی این بارنامه توسط شرکت طراحی سایت موجب دسترسی سریع تر مشتریان شده است، به این صورت که آنها می توانند با استفاده از این بارنامه هوشمند وضعیت بار خود را به صورت آنلاین پیگیری کنند. آموت بار با صدور بارنامه هوشمند، تحولی عظیم در حوزه حمل و نقل بین شهری به وجود آورده است. درواقع می توان بیان کرد با این کار قدم در مسیری نوین (هوشمندسازی بارنامه در حوزه حمل و نقل) گذاشته است که هیچ کدام از باربری های فعال در کشور، هنوز قادر به انجام چنین کاری نشده اند و امکان ارائه این خدمات را به مشتریان خود ندارند.

برای مشاهده خدمات باربری توسط مشتریان، نیاز به راه اندازی یک وب سایت اختصاصی، وجود دارد. بنابراین می توان با سفارش آن به یک شرکت طراحی سایت معتبر این کار را به صورت حرفه ای انجام داد. گروه حمل و نقل آموت بار در این مورد نیز پیشرو بوده است. به این صورت که از ابتدای سال های فعالیت خود دارای یک وب سایت کاملا اختصاصی است که مشتریان گرامی با مراجعه به آن می توانند خدمات این مجموعه باربری را مشاهده کنند و از طریق آن می توانند اعلام بار خود را انجام دهند. در ضمن امکان مشاهده لیست نمایندگی های باربری آموت بار در وب سایت وجود دارد و بر همین اساس متقاضیان در هر جایی از کشور قرار داشته باشند، می توانند با دسترسی به شماره نمایندگی شهر خود، درخواست باربری خود را ثبت کنند.

آموت بار، ارائه دهنده بهترین خدمات حمل بار بین شهری

گروه حمل و نقل آموت بار به عنوان بزرگ ترین ناوگان سبک بار با نیسان بار در کشور است که با داشتن ویژگی های انحصاری مانند هوشمندسازی سامانه صدور بارنامه، ارائه خدمات حمل بار بین شهری به صورت سراسری در تمام نقاط کشور، قیمت دهی سریع و حقیقی، پایین نگه داشتن نرخ کرایه باربری، استفاده از مجهزترین ماشین های باربری و نیروهای متخصص و با تجربه، به عنوان بهترین و معتبرترین باربری در میان مشتریان و رانندگان شناخته می شود.

برای استفاده از خدمات مجموعه باربری آموت بار می توانید با شماره تلفن 02152901 تماس حاصل فرمایید و بعد از ثبت درخواست خود در کمتر از یک ساعت منتظر بارگیری در مبدا باشید. تمام مراحل باربری بین شهری آموت بار با رعایت تمام نکات ایمنی انجام می شود، به صورتی که هیچ دغدغه ای برای صاحبان بار باقی نمی ماند و مشتریان مطمئن خواهند بود که حمل بار آن به صورت کاملا حرفه ای و بدون آسیب رسیدن به محموله در مقصد تخلیه خواهد شد.   

آموت بار، پیشرو در ارائه بهترین خدمات با پایین ترین نرخ باربری به مشتریان خود برای حمل بار به صورت داخلی و بین المللی است، بنابراین با خیال راحت می توانید ارسال محموله خود را به این مجموعه باربری بسپارید.