جدیدترین روش های ترک اعتیاد

آیا شما برای ترک اعتیاد نیاز به مشاوره با تجربه و متخصص دارید؟ آیا شما دنبال بهترین متخصصان ترک مواد مخدر هستید؟ آیا شما می‌خواهید با بروزترین روش ترک اعتیاد ، اعتیاد خود را کنار بگذارید؟ آیا شما دنبال بهترین مرکز آر‌تی‌ام‌اس می‌گردید؟ آیا شما دنبال یک مرکز ترک مواد مخدر هستید، ولی نمی‌دانید کجا بروید؟ آیا شما می‌خواهید سیگار را ترک کنید، ولی نمی‌توانید؟ اگر برای این سوال‌ها دنبال جواب درست و منطقی هستید با این مقاله همراه باشید.

1

ترک اعتیاد

اعتیاد یک نوع بیماری است، از شما خواهشمندم اگر با فرد معتاد یا همان بیمار روبه‌رو شدید به آن‌ها روحیه بدهید و سر‌زنش نکنید، او را در مراحل درمان تنها نگذارید، حمایت خود را به او ثابت کنید، خود را برای کلی مشکل آماده کنید و تسلیم نشوید. اگر فرد بیمار اراده کافی را نداشته باشد ممکن است دوباره به سوی اعتیاد بازگردد. اعتیاد مستقیم روی مغز، کنترل رفتار و قضاوت افراد تأثیر می‌گذارد و ممکن است در برخی از شرایط باعث هوس شدید و وسوسه به استفاده مجدد آن شود. در ترک اعتیاد مهم نیست چند بار تلاش کرده و شکست خورده‌اید، مهم این است که دوباره برای ترک، تلاش خود را کرده‌اید!

 نجکته مهم این است که اگر باز هم لغزیدید، از بقیه یا متخصصان کاربلد و مجرب کمک بگیرید تا آن‌ها به شما برای ترک مواد مخدر کمک کنند. کسانی که اعتیاد دارند، اولین قدم برای بهبودی همان تصمیم برای برداشتن اولین قدم است. تردید داشتن برای ترک در مورد این‌ که آیا واقعا آماده ترک هستید یا نه کاملاً طبیعی است. روش‌های ترک اعتیاد عبارت است از: سم زدایی، دستگاه آر‌تی‌ام‌اس و... . در کلینیک اعصاب و روان راه احیا از بهترین دستگاه‌ها برای ترک مواد مخدر استفاده می‌شود تا به شما در زمینه اعتیاد کمک کند.                                                       

دستگاه آر‌تی‌ام‌اس برای ترک اعتیاد

این دستگاه یکی از به‌روزترین و مهم‌ترین روش‌ها برای ترک اعتیاد است. این روش نتیجه بخش و ایمن بوده و علاوه بر  این‌ها عوارض کمتری دارد و بیمار را از اعتیاد و مشکلات آن رها می‌سازد. از دستگاه آر تی ام اس می‌توان برای ترک اعتیاد به الکل، مواد مخدر، قرص‌ها وداروهای روان گردان و یا حتی ترک سیگار استفاده کرد. بیمار در هنگام ترک مواد مخدر ممکن است دچار علائمی شود که با استفاده از این دستگاه این علائم برطرف می‌شود. اگر زمان ترک اعتیاد دچار بیماری‌های صرع و زمینه تشنج، بارداری، اختلال ناشی از افسردگی شدید، استفاده از هر نوع دارو یا مکمل‌های دارویی، بیماری اسکیزوفرنی و... شدید، بهتر است قبل از درمان با دستگاه آر‌تی‌ام‌اس با پزشک معالج خود مشورت کنید.

 بازه زمانی درمان در روش آر‌تی‌ام‌اس معمولاً بین 4 الی 5 هفته طول می‌کشد و مدت زمان هر جلسه نیز باید 30 دقیقه تا 1 ساعت باشد. هزینه درمان ترک مواد مخدر با دستگاه آر‌تی‌ام‌اس بستگی به تعداد و مدت جلساتی که پزشک متخصص مشخص می‌کند، دارد و البته لازم به ذکر است که مدت زمان ترک مواد‌های مخدر با هم فرق می‌کنند. استفاده از روش الکتروشوک باعث درمان علائم اعتیاد می‌شود، ولی با روش درمانی آر‌تی‌ام‌اس فرق دارد. در روش درمانی آر‌تی‌ام‌اس در طول دوره درمان نیازی به بی‌هوشی بیمار نیست. بیمار پس از طول درمان کامل مرخص می‌شود و می‌تواند به فعالیت‌های روزانه خود بپردازد. توجه داشته باشید؛ کسانی که ترکش در سر، ایمپلنت مغزی و یا پیس‌مکر قلبی دارند، نباید انجام بدهند. کلینیک اعصاب و روان راه احیا امروزه به عنوان یکی از بهترین مراکز دستگاه آر‌تی‌ام‌اس معرفی شده است. در این کلینیک متخصصان مجربی هستند که به بیماران کمک می‌کنند تا از اعتیاد به راحتی کناره‌گیری کنند.

2

مزایای ترک اعتیاد با دستگاه آر‌تی‌ام‌اس

ترک اعتیاد با روش آر‌تی‌ام‌اس، جز روش‌هایی است که برای بیمار خطری ندارد. در حین ارسال پالس‌های مغناطیسی که از طریق سیم‌پیچی‌های مغناطیسی به مغز صورت می‌گیرد، در حین استفاده از این دستگاه نیازی به بی‌هوشی بیمار نیست! در هنگام استفاده از این دستگاه بیمار احساس درد نمی‌کند. زمانی که بیمار با این دستگاه معالجه می‌شود، نیازی به دوره ریکاوری ندارد. در این روش ماده‌ای خارجی وارد بدن نمی‌شود. پس از پایان جلسه‌های لازم برای ترک اعتیاد می‌توانند به خانه باز گردند. در برخی از روش‌ها پس از درمان، بیماران ممکن است دچار افسردگی و تغییرات رفتار و منش شوند، ولی ترک اعتیاد با دستگاه آر‌تی‌ام‌اس نه تنها در اخلاق و رفتار افراد تاثیر منفی نمی‌گذارد بلکه در بهتر شدن اخلاق و رفتار بیمار کمک می‌کند. به دلیل همین ویژگی هاست که در کلینیک اعصاب و روان راه احیا، از این دستگاه استفاده می‌کنند.

معایب ترک اعتیاد با دستگاه آر‌تی‌ام‌اس

سردرد، احساس سوزن سوزن شدن در سر، احساس سبکی در سر، انقباض عضلات، ناراحتی در آن قسمت از سر که دستگاه روی آن بوده است، تشنج، حالت شیدایی در افرادی که بیماری دوقطبی دارند، کاهش توانایی شنوایی و... از جمله معایب استفاده از این دستگاه به شمار می‌روند. توجه داشته باشید که قبل از استفاده دستگاه حتماً از محافظ گوش استفاده کنید.

درباره کلینیک اعصاب و روان راه احیا

کلینیک اعصاب و روان راه احیا با مدیریت دکتر احیایی متخصص اعصاب و روان فعالیت خود را از سال 1395 شروع کرد. دکتر احیایی در زمینه‌های اختلال حافظه و بیماری آلزایمر، درمان بچه‌های بیش‌فعال و... فعالیت می‌کند و همچنین دکتر عضو انجمن آلزایمر ایران است. در کلینیک اعصاب و روان راه احیا از متخصصان کاربلد و مجرب برای مشاوره به خانواده، ترک اعتیاد و... کمک گرفته می‌شود. در این کلینیک از دستگاه‌های تشخیصی برای تشخیص‌گذاری و برای چینش پروتکل درمانی مانند ای‌آر‌پی، آر‌تی‌ام‌اس، نقشه‌ی مغزی، تی‌دی‌سی‌اس، نوروفیدبک استفاده می‌شود.

3

خدمات کلینیک اعصاب وروان راه احیا

دپارتمان اعصاب و روان، دپارتمان مشاوره و آموزش، دپارتمان مشاوره تحصیلی، دپارتمان کودک و نوجوان، روان‌شناسی، دستگاه آر‌تی‌ام‌اس، دپارتمان فیبرومیالژیا، دپارتمان ترک اعتیاد، ابزار‌های تشخیصی، ابزار‌های درمانی، نوروفیدبک، تی‌دی‌سی‌اس، روده عصبی، ترک سیگار و روده تحریک‌پذیر از جمله خدمات درمانی هستند که توسط کلینیک اعصاب و روان راه احیا ارائه می‌شوند.

سخن پایانی

در این مقاله ما درباره‌ی ترک اعتیاد با دستگاه آر‌تی‌ام‌اس در کلینیک اعصاب و روان راه احیا صحبت کردیم. اگر با مشکلات ترک اعتیاد مواجه شدید و می‌خواهید با دستگاه آر‌تی‌ام‌اس ترک کنید یا از متخصصان کار‌بلد و مجرب کمک بگیرید، به کلینیک اعصاب و روان راه احیا مراجعه کنید و یا به شماره تماس‌های موجود در سایت‌ها تماس بگیرید. در آن جا بهترین متخصصان و مشاوره‌ها به شما کمک می‌کنند تا به درستی برای مشکلات شما، چاره‌ای بجویند.