معرفی بهترین هتل های بندرانزلی

استان گیلان به‌عنوان یکی از بهترین و سرسبزترین مقاصد مسافرت در ایران شناخته می‌شود که همواره عده زیادی از افراد را مهمان خود می‌کند. هریک از شهرهای استان گیلان به‌سبب طبیعت بکر و آب‌وهوای بی‌نظیر خود می‌توانند اوقات خوشی را برای شما فراهم کنند. بااین‌حال می‌بایست مقصد خود را با توجه به نیازها و علایقتان انتخاب کنید. به‌عنوان مثال اگر مقصدی توریستی با مراکز خرید معتبر را مدنظر دارید، بندرانزلی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در این مقاله کمی به شهر زیبای انزلی و همچنین هتل های انزلی خواهیم پرداخت.

01

چرا به انزلی سفر کنیم؟

اگر بخواهید سفری به یکی از شهرهای شمالی و به‌خصوص استان گیلان داشته باشید، بدون شک بندر انزلی یکی از بهترین پیشنهادها برای شما خواهد بود. ازآن‌جاکه این شهر مجموعه‌ای از دیدنی‌های طبیعی، تاریخی و مراکز تجاری را در کنار هم دارد، می‌تواند شهر مناسبی برای سفر در نظر گرفته شود.

این بندر زیبا در مجاورت دریای خزر قرار گرفته است و از جنوب با شهرستان صومعه‌سرا هم‌جوار است. در مجموع بندر انزلی قطب گردشگری و اقتصادی استان گیلان محسوب می‌شود، چراکه سالیانه عده زیادی از افراد را به سمت خود می‌کشاند و با توجه به این‌که بازار خرید و فروش در آن بسیار داغ است، نقش موثری در اقتصاد خواهد داشت.

بندر انزلی یکی از هفت منطقه آزاد تجاری است که بستری برای خرید و فروش و تجارت در سطوح عمده را فراهم می‌کند. همین مسئله سبب شده است تا تعداد زیادی مرکز خرید و مراکز تجاری بزرگ در بندر انزلی تأسیس شوند. علاوه‌برآن نزدیکی به دریا در کنار بهره‌مندی از تالاب زیبای انزلی، از دیگر دلایل محبوبیت این شهر هستند.

اسکله بندر انزلی سومین اسکله کشور از نظر میزان تخلیه بار و بارگیری است؛ همین مسئله اثبات می‌کند که این بندر نقش مهمی در تجارت و اقتصاد دارد.

02

بهترین زمان سفر به بندرانزلی

برای آن‌که در یکی از هتل های انزلی اقامت داشته باشید، خوب است در ابتدا بهترین زمان سفر به این شهر را انتخاب کنید. شهرهای شمالی خصوصاً آن‌هایی که در نزدیکی دریا قرار گرفته‌اند، اغلب ماه‌های سال با بارش همراه هستند و باران‌های گاه و بی‌گاه نباید شما را متعجب کنند. بااین‌حال دمای هوا می‌تواند متفاوت باشد.

شهر انزلی آب‌وهوایی معتدل و مرطوب دارد؛ یعنی زمستان‌های آن سرمای شدیدی ندارد و در تابستان نیز گرما معمولاً آزاردهنده نیست. البته رطوبت هوا‌ گاهی بیشتر از آن چیزی می‌شود که بتوان نادیده‌اش گرفت. در فصل پاییز بیش از سایر فصل‌ها بارش باران در انزلی دیده می‌شود؛ اما بهار کم باران‌ترین فصل سال است.

اگر در فصل بهار به انزلی سفر کنید، نه با گرمای تابستان مواجه می‌شوید و نه سرمای زمستان محدودتان می‌کند. بهترین فصل سفر به این بندر بهار است. باوجوداین اگر می‌خواهید سفری ارزان قیمت در فصلی خلوت داشته باشید، می‌توانید فصول پاییز و زمستان را نیز مدنظر قرار دهید.

لوکس ترین هتل های بندرانزلی را بشناسید

عموم افراد برای بهره‌مندی از دریا و خرید کردن به انزلی سفر می‌کنند. بنابراین باید هتل های انزلی را بشناسید تا بتوانید نزدیک‌ترین اقامتگاه را برای بهره‌مندی از دریا و مراکز تجاری انتخاب کنید.

با توجه به این‌که انزلی به‌عنوان یک شهر توریستی شناخته می‌شود، هتل های متعددی نیز در آن ساخته شده‌اند تا پذیرای مهمانان باشند. در ادامه مهم ترین هتل ها در انزلی را معرفی خواهیم کرد:

هتل دلفین

زمانی که در جست‌وجوی بهترین هتل های انزلی، اینترنت را زیر و رو می‌کنید، قطعاً به نام «هتل دلفین» خواهید رسید. این هتل یکی از بهترین‌ها در شهر انزلی است که همیشه مسافران زیادی برای اقامت در آن اقدام می‌کنند.

در سال ۱۳۹۰، هتل دلفین در ۵ طبقه ساخته شد و با توجه به امکانات ارائه‌شده که بسیار لوکس و مجلل هستند، تحت عنوان هتلی ۴ ستاره نام گرفت.

بدون شک هتل دلفین یکی از مجلل ترین هتل های این ناحیه است. دسترسی آسان به قسمت‌های مختلف شهر ازجمله مزایای آن است که در کنار سرویس‌های ارائه‌شده مثل اینترنت رایگان، رستوران و کافی‌شاپ بین‌المللی، ماساژ و…، به‌عنوان یک آپشن قابل‌قبول در نظر گرفته می‌شود.

03

هتل سفیدکنار

در کیلومتر ششم جاده انزلی به آستارا هتلی واقع شده است که قدمت آن به نیم قرن پیش برمی‌گردد. در سال ۱۳۵۲، «هتل سفید کنار» در سه طبقه ساخته شد. این هتل حالا ۵۰ سال است خدماتی با بالاترین سطح را به مسافران ارائه می‌کند.

یکی از نکات مثبت هتل سفید کنار این است که به‌راحتی می‌توانید به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید. به‌عنوان مثال آرامگاه میرزا کوچک‌خان و تالاب انزلی در نزدیکی این هتل قرار دارند.

هتل دنیز

اگر می‌خواهید در منطقه آزاد انزلی اقامت داشته باشید، «هتل دنیز» انتخاب مناسبی برای شماست. این هتل در سال ۱۳۹۳ بنیانگذاری شد و به‌عنوان یکی از لوکس ترین هتل های بندر انزلی در نظر گرفته می‌شود. این هتل علاوه‌بر امکانات سطح بالایی که ارائه می‌کند، دسترسی خوبی نیز دارد و در زمان تعطیلات بسیار شلوغ می‌شود. برای همین باید از مدتی قبل نسبت‌به رزرو آن اقدام کنید.

هتل بهشت تالاب

«هتل بهشت تالاب» بندر انزلی معماری متفاوتی نسبت‌به سایر هتل های این شهر دارد. سوئیت‌ها، ویلاها واتاق‌های متعددی در این هتل قرار گرفته‌اند که می‌توانید هریک از آن‌ها را بسته به تعداد نفرات و همچنین سلیقه خودتان رزرو کنید. هتل بهشت تالاب در محیطی سرسبز واقع شده است و درون هتل نیز پر از فضاهای سبزی است که احوالات شما را خوب می‌کند. برای داشتن سفری خانوادگی، هتل بهشت تالاب می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد‌.

رزرو هتل های مجلل انزلی با فلای تودی

اگر در ماه‌های شلوغ سال می‌خواهید به انزلی سفر کنید، توجه داشته باشید که معمولاً عده زیادی از مسافران دیگر نیز به این شهر می‌آیند. بنابراین بسیار مهم است که رزرو هتل را از مدتی قبل انجام دهید تا نگرانی از بابت پر شدن هتل ها نداشته باشید؛ برای این کار کافیست از طریق «وب‌سایت فلای تودی» اقدام کنید. فلای تودی انواع خدمات خرید بلیط هواپیما به‌صورت آنلاین و همچنین رزرو آنلاین هتل را در وب‌سایت خود ارائه می‌دهد. این مجموعه همراه شما خواهد بود تا بهترین سفر عمرتان را تجربه