معرفی شرکت‌های تولید کننده فیلم استرچ

فیلم استرچ یکی از بهترین و پرکاربردترین نایلون‌ها در صنعت بسته بندی است. از این نایلون چه در ایران و چه در کشورهای خارجی و توسعه یافته مختلف، با هدف بهبود و ارتقا کیفیت بسته بندی محصولات مختلف استفاده می‌شود. در داخل ایران، این فیلم بسته بندی به واسطه ویژگی‌های ساختاری خاصی که دارد، بیشتر مورد استقبال و توجه شرکت‌های تولید کننده محصولات مختلف قرار می‌گیرد. از طرفی با توجه به افزایش تقاضای بازار به تولید نایلون استرچ، بسیاری از شرکت‌های تامین کننده بخش اعظمی از خط تولید را به عرضه این فیلم بسته بندی اختصاص داده‌اند.

3

1- نادی پلاستیک: مرکز تخصصی تولید انواع فیلم شرینک و استرچ

 

فروش عمده فیلم‌های استرچ، PVC و POF در ایران

این شرکت با نام تجاری نادی پلاستیک آریا، از سال 1381 شمسی، وارد عرصه تولید متریال‌های پلاستیکی بسته بندی شده است. البته در اوایل فعالیت خود، خدمات مربوط به ساخت و تولید تجهیزات بسته بندی را ارائه می‌کرد، اما بعدها به لطف گسترش نیروی کاری متخصص و همچنین ایجاد فرصت‌های مختلف در بازار داخلی، توانست در عرصه تولید فیلم شیرینگ و استرچ تغییرات بزرگی را به ارمغان بیاورد!

در اواخر دهه 80 خورشیدی، شرکت نادی پلاستیک آریا به علت نیاز بسیار شدید بازار داخلی به نایلون شیرینگ پلی الفین، خط تولید این متریال بسته بندی را تاسیس کرده و آن را در مدت بسیار کمی به تولید انبوه رسانید. اهداف اصلی شرکت نادی پلاستیک در طول این 3 دهه سابقه فعالیتی موارد زیر بوده و خواهد بود:

  • ارتقا کیفیت متریال‌های بسته بندی
  • توجه به نیازهای مشتریان پیش از عرضه خدمات و محصولات
  • تنوع بسیار بالا در تولید نایلون‌های بسته بندی

4

 

2- شرکت کیهان پلاست

مجموعه کیهان پلاستیک با نام تجاری نوآوران کیهان پلاستیک یکی دیگر از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده انواع نایلون و فیلم بسته بندی است. به جرئت می‌توان گفت شرکت کیهان پلاست یکی از قدیمی‌ترین موسسه‌های خدماتی تولید انواع نایلون بسته بندی در ایران است. این مجموعه از سال 1352 خورشیدی فعالیت خود را در زمینه فروش پلاستیک آغاز کرده است.

حدود 5 سال بعد یعنی سال 1357 در عرصه نایلون‌های بسته بندی پلیمری، توانسته بهترین خدمات را تا به امروز عرضه کند! انواع فیلم شرینک با مواد اولیه مختلف و همچنین نایلون استرچ در این شرکت به کمک تجهیزات پیشرفته تولید می‌شود. البته در نیمه دوم دهه هفتاد، مساحت کارخانه اصلی کیهان پلاستیک به علت افزایش حجم سفارشات افزایش یافت و هم‌اکنون این مجموعه یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های عرضه نایلون بسته بندی در ایران است.

3- شرکت وزین پلاست

وزین پلاست، برندی محبوب و معتبر در زمینه تولید انواع نایلون بسته بندی به ویژه فیلم استرچ است. این شرکت در حال حاضر شعبات زیادی را در سراسر کشور با هدف گسترش خدمات خود راه‌اندازی کرده است. علاوه بر تامین بخش اعظمی از نیازهای بازار به انواع فیلم استرچ مواد غذایی توسط وزین پلاست، این محصول نیز در حجم انبوه به بازارهای خارجی نیز صادر می‌شود.

وزن پلاست با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و همچنین تجهیزات پیشرفته، قادر به تولید باکیفیت‌ترین متریال‌های بسته بندی در سطح جهانی است! میزان ظرفیت روزانه این شرکت حدود 20 هزار تن فراورده‌های پلی اتیلنی است.

این شرکت در زمینه تولید استرچ نایلون بیشترین تنوع را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد؛

  • استرچ 2 لایه
  • استرچ 3 لایه
  • استرچ 5 لایه

 

4- شرکت فلکسو پلاست

موسسه فلکسو پلاست، فعالیت خود را از تولید انواع فیلم شیرینگ، نایلون خام پلی‌اتیلن و نایلون استرچ آغاز کرده است. اما در طی چندین سال اخیر، با توجه به جلب رضایت بخش اعظمی از بازار، توانسته خدمات خود در عرصه تولید انواع نایلون بسته بندی را هر روز بیشتر از روزهای قبل افزایش دهد. دستگاه‌های بسته بندی موجود در این مجموعه قابلیت دوخت و برش هم‌زمان نایلون‌های مختلف را دارند.

5- مجموعه تولیدی سانیا پلاست

سانیا پلاست با بیش از 2 دهه سابقه فعالیت و خدمات‌رسانی در عرصه تولید نایلون و فیلم بسته بندی، اکنون یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین کارخانجات بسته بندی در دنیا است. این مجموعه با پشتوانه سرشار از تجربه و تخصص امروزه قادر به تولید انواع فیلم استرچ مواد غذایی با بالاترین کیفیت (در سطح جهانی) است. تنوع نایلون استرچ در این شرکت بسیار بالا بوده و با ضخامت 2 لایه تا 5 لایه، کشسانی 1 الی 8 متر و ابعاد مختلف تولید می‌شود.

6- شرکت تکنو پلاست

تکنو پلاست به لطف حضور موثر و فعال نیروی کاری متخصص و حرفه‌ای، توانسته از ابتدای فعالیت خود تا به امروز، بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را در عرصه تولید انواع نایلون بسته بندی ارائه کند. اگر قصد دارید نایلون استرچ را برای بسته بندی محصولات صنعتی خود خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از محصولات این شرکت دیدن فرمایید.

7- بسپار نگار

شرکت بسپار نگار با بیش از 25 سال سابقه حضور و فعالیت در صنعت بسته بندی ایران، بدون شک قابل اعتمادترین شرکت برای تهیه انواع فیلم شیرینگ پلی الفین و استرچ غذایی است. این مجموعه از سال 1376 خورشیدی شروع به فعالیت کرده و توانسته در این مدت زمان، اعتباری بزرگ برای خود کسب کند. انواع نایلون بسته بندی زیر در بسپار نگار با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و تجهیزات پیشرفته تولید می‌شود:

  • نایلون وکیوم
  • نایلون صنعتی
  • پلاستیک حباب‌دار
  • نایلون پلی اتیلن
  • نایلکس حباب‌دار

5

سخن پایانی

در این مطلب، 7 مورد از معتبرترین و برترین شرکت‌های تولید کننده انواع پلاستیک بسته بندی را معرفی کردیم. هر یک از این شرکت‌ها در نوبه خود، خدماتی باکیفیت و ارزنده‌ای را در راستای تامین نیازهای صنعت بسته بندی ایران ارائه می‌دهند. اما شرکت نادی پلاستیک، به علت داشتن ارتباط ویژه و گسترده با شرکت‌های تامین کننده مطرح خارجی در کشورهایی چون ژاپن و کره، توانسته به فناوری‌های بی‌بدیلی در زمینه تولید انواع نایلون بسته بندی دست یابد. در این شرکت انواع پلاستیک بسته بندی از فیلم استرچ مواد غذایی گرفته تا انواع نایلون شرینک با بهترین کیفیت تولید و عرضه می‌شود.