راهنمای انتخاب هتل برای سفر با خانواده

قامت در یکی از بهترین هتل های شهر مقصد همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران است؛ چراکه رزرو هتل با امکاناتی خوب و مناسب خیال آن‌ها را از بابت داشتن تجربه سفری بی‌نظیر آسوده خواهد کرد. اگر شما هم جزو آن دسته از مسافرانی هستید که این موضوع همیشه برای شما یک چالش بوده، بهتر است که به نکاتی که در ادامه مطلب به آن‌ها پرداخته می‌شود، توجه کنید.

نوع اقامتگاه

همانطور که می‌دانید، انواع مختلفی از اقامتگاه‌های سنتی و مدرن در شهرهای توریستی ساخته شده است که باتوجه به ترجیحات خود می‌توانید یکی از آن‌ها را رزرو کنید. برای داشتن انتخابی بهتر می‌توانید سلیقه افراد خانواده را درنظر بگیرید و درنهایت به جمع‌بندی خوبی برسید؛ درواقع باید بررسی کنید که اقامت در یک واحد سنتی برای شما جذاب‌تر است یا اتاق‌هایی با دکوراسیون مدرن و امروزی؟

موقعیت جغرافیایی هتل

دومین نکته‌ای که در زمان رزرو هتل باید به آن توجه داشته باشید، موقعیت جغرافیایی هتل است. اقامتگاه خود را باید به نحوی انتخاب کنید که دسترسی خوبی به مراکز تفریحی شهر داشته باشد تا به‌راحتی و بدون وجود هیچ مشکلی بتوانید از جاذبه‌های گردشگری بازدید کنید؛ چراکه اقامت در هتلی با فاصله زیاد از مراکز تفریحی وقت شما را هدر می‌دهد و ممکن است که نتوانید از همه جاذبه‌های گردشگری بازدید کنید.

نکته مهم دیگر توجه به امکانات اطراف هتل است‌؛ به‌این‌معنا که نزدیکی به فرودگاه، ایستگاه‌های تاکسی، اتوبوس و مترو، رستوران، کافی‌شاپ، مراکز خرید، بانک و مراکز درمانی نیز باید برای شما یک معیار مهم باشد. انتخاب هتلی نزدیک به مرکز شهر بهترین انتخاب خواهد بود؛ چراکه به راحتی به تمام امکانات دسترسی خواهید داشت.

2

امکانات و خدمات هتل

بااینکه اقامت در یک هتل با موقعیت جغرافیایی خوب یک مزیت بوده؛ اما امکانات و خدمات مناسب هتل نیز به همان اندازه حائز اهمیت است. بهتر است که قبل از رزرو نهایی هتل امکانات و خدمات هتل را مورد بررسی قرار داده و با امکانات سایر اقامتگاه‌ها مقایسه کنید؛ بدین‌ترتیب کار انتخاب اتاق برای شما بسیار راحت‌تر خواهد شد. توجه به موارد زیر به شما کمک خواهد کرد که انتخاب بهتری داشته باشید:

ترانسفر رفت و برگشت

یکی از معیارهای مهم انتخاب اتاق در هتل وجود ترانسفر رفت و برگشت است؛ بدین‌ترتیب و بدون اتلاف وقت می‌توانید خود را در سریع‌ترین زمان به مقصد موردنظر برسانید.

رستوران و کافی‌شاپ

وجود رستوران و کافی‌شاپ در هتل یا نزدیکی آن یکی‌دیگر از نکات مهمی است که در زمان انتخاب هتل باید به آن توجه داشته باشید؛ چراکه دیگر برای صرف غذا یا نوشیدن یک فنجان قهوه لازم نیست که از هتل خارج شوید.

خشک‌شویی

شاید تاکنون به اهمیت وجود خشک‌شویی یا لاندری در هتل توجه نکرده نباشید! دسترسی آسان به آن‌ها مخصوصاً برای افرادی که زیاد به سفرهای کاری می‌روند، از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چراکه در طول سفر نیز می‌توانند لباس‌های تمیز و مرتب به تن کنند و در جلسات کاری خود حاضر شوند.

امکانات تفریحی هتل

گاهی پیش می‌آید که به‌دلیل سرما یا گرمای هوا تمایلی به خروج از هتل نداشته باشید؛ دراینصورت استفاده از خدمات تفریحی هتل تجربه‌ای جذاب و به‌یاد‌ماندنی برای شما به یادگار خواهد گذاشت‌. به‌همین‌خاطر توصیه می‌شود که در زمان انتخاب و رزرو اتاق به مواردی همچون فضای سبز، زمین تنیس، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، اسپا، پارک مخصوص کودکان، سینما، آتلیه، بوفه‌های خرید سوغاتی و … توجه کنید.

امکانات اتاق‌ها

پاکیزگی و تمیزی اتاق‌ها، سرویس خانه‌داری هتل، سیستم‌های تهویه هوا و سرمایش گرمایش، آسانسور، ویو زیبای اتاق‌ها، اینترنت، تلویزیون، سرو غذا در اتاق و بحث امنیت واحدها ازجمله مهم‌ترین فاکتورهایی است که در زمان انتخاب اتاق‌های یک هتل باید به آن توجه داشته باشید.

3

هزینه رزرو هتل

یکی‌دیگر از نکات مهمی که در زمان انتخاب هتل باید به آن توجه داشته باشید، هزینه رزرو است که باتوجه به امکانات هتل تعیین می‌شود. بااینکه پرداخت هزینه کمتر برای اقامت در واحدها به صرفه‌جویی در هزینه سفر کمک زیادی می‌کند؛ اما نباید هزینه‌ها را تنها ملاک انتخاب هتل درنظر بگیرید. موارد عنوان‌شده در قسمت‌های قبل همگی جزئی از ضروریات یک واحد اقامتی هستند که بدون وجود آن‌ها سفر کمی سخت و کسل‌کننده خواهد شد.

برای آنکه سفری اقتصادی‌تر را تجربه کنید، می‌توانید با مراجعه به سایت فلای تودی از تخفیفات رزرو اقامتگاه‌ها مطلع شوید؛ همچنین بررسی هزینه رزرو اتاق برای کودکان نیز راه‌حل اقتصادی دیگر خواهد بود. باتوجه به دو مورد عنوان‌شده درنهایت می‌توانید اتاقی را انتخاب و رزرو کنید که علاوه بر داشتن امکانات خوب و مناسب قیمت بهتری نیز نسبت به سایر اقامتگاه‌ها دارد.

بررسی قوانین هتل

پس از بررسی همه جانبه واحد‌های اقامتی و انتخاب اتاق بهتر است که نیم‌نگاهی نیز به قوانین هتل‌ها مانند ساعت ورود و خروج، هزینه اقامت کودکان، کنسلی، درخواست تغییر یا رزرو مجدد اتاق‌ها داشته باشید و متناسب با آن‌ها برنامه سفر خود را تنظیم کنید. در نظر‌گرفتن چنین موضوعاتی از بروز چالش‌های احتمالی جلوگیری خواهد کرد.

راهنمای رزرو بهترین هتل‌ها از فلای تودی

حال که با مهم‌ترین نکات رزرو هتل آشنا شدید، وقت آن است که بهترین اقامتگاه را برای خود رزرو کنید. برای انجام این کار تنها کافیست که به سایت اینترنتی فلای تودی مراجعه بفرمایید. بعد از انتخاب گزینه رزرو اتاق باید فیلدهای مربوط به آن را همانند تاریخ رزرو، تعداد شب‌های اقامت، تعداد مسافران، تعداد کودکان، اتاق یا سوئیت و درنهایت تعداد تخت‌های موردنظر در اتاق را تکمیل کنید. پس از چند ثانیه بهترین هتل‌ ها و اقامتگاه‌های شهر به ترتیب قیمت برای شما به نمایش در می‌آید که با توجه به ویژگی‌های هریک می‌توانید بهترین اتاق را برای خود رزرو کنید‌.

دیگر خدمات فلای تودی

رزرو اتاق در بهترین هتل های شهر تنها خدمت فلای تودی نیست. بااستفاده از این سایت اینترنتی امکان خرید بلیط هواپیما یا قطار را نیز خواهید داشت. همانند فرایند رزرو اتاق پس از وارد‌کردن اطلاعات مربوطه، بلیط‌های قطار یا هواپیما به‌ترتیب قیمت برای شما به نمایش در می‌آید که درنهایت می‌توانید بهترین و ارزان‌‌ترین بلیط را برای خود خریداری کنید. انتخاب ارزان‌ترین گزینه‌ها درنهایت به صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر کمک زیادی خواهد کرد.