وکیل خانواده چرا به کمک این وکلا احتیاج داریم؟

آیا تا به حال در مورد وکیل خانواده چیزی شنیده‌اید؟ جنایات و  خانواده یکی از مهم‌ترین پرونده‌هایی است که داده‌گاه‌ها و دادسرا‌ها با جدیت به بررسی آن‌ها می‌پردازند. در حالی که برخی از  خانواده همچون خشونت خانگی، ممکن است ناشی از مشاجره خشونت‌آمیز باشند، برخی دیگر هم مانند دخالت در حضانت فرزندان، اینگونه نیستند. برخی از اتهامات حتی به دلیل یک سوء تفاهم ساده به وجود می‌آیند؛ درست مانند زمانی که با شخصی برخورد می‌کنیم یا شخصی شما را از انجام کاری منع می‌کند و بین‌تان درگیری ایجاد می‌شود. اگر در این موقعیت‌ها قرار گرفتید که شامل اتهامات و  خانواده تلقی می‌شدند، تنها راه کمک گرفتن از وکیل  خانواده است. اگر می‌خواهید در مورد وکلای  خانواده بیشتر بدانید، حتما به متن زیر توجه کنید.

03

وکیل  خانواده کیست؟

به طور کلی، وکلای  خانواده به وکیل‌هایی گفته می‌شوند که به طور تخصصی و کاملا حرفه‌ای وکالت دعاوی خانوادگی مثل طلاق، مهریه، نفقه و حضانت را برعهده می‌گیرند. مهم‌ترین وظایف این وکلا آن است که برای تحقق یافتن عدالت و همچنین دفاع کردن از حقوق موکلین خود نهایت تلاششان را به کار بگیرند و با صداقت و همچنین رعایت اصول اخلاقی همه اقدامات لازم برای پیروزی در این پرونده‌ها را انجام دهند. نکته‌ای که وجود دارد، این است، وکیل خانواده با وکلای خانوادگی ممکن است متفاوت باشند؛ ولی عموما در ایران به یک معنی هم به کار می‌روند. پس می‌توانیم بگوییم که وکلای خانواده به افرادی گفته می‌شوند که متخصص حل پرونده‌ها و دعاوی خانوادگی هستند.  خانوادگی هم به آن دسته‌ای از دعاوی می‌گویند که مخصوص روابط خانواده و شخصی میان اشخاص حقیقی هستند و برعکس دعاوی کیفری که مرتبط با  و مجازات می‌باشند، اختصاص به روابط افراد نزدیک دارند. هر وکیل پایه یک دادگستری و حقوقی می‌تواند به بررسی این پرونده‌ها بپردازد اما وکیل  خانواده در این کار تخصص دارد.

کیا وکیل: راهنمای شما در پیچ و خم مسائل حقوقی خانواده

مشکلات حقوقی خانواده می‌توانند طاقت‌فرسا و پیچیده باشند. در این شرایط، داشتن یک وکیل خانواده مجرب و متخصص می‌تواند راهگشا باشد. کیا وکیل با تیمی از وکلای باتجربه و متخصص در امور خانواده، آماده ارائه خدمات حقوقی به شما عزیزان است.

خدمات کیا وکیل در زمینه مسائل حقوقی خانواده:

  • مشاوره حقوقی در خصوص طلاق، نفقه، حضانت فرزند، مهریه، ازدواج، ارث و سایر مسائل مربوط به خانواده
  • تنظیم و نگارش انواع قراردادهای خانوادگی مانند شروط ضمن عقد، عقدنامه، توافقنامه طلاق و...
  • وکالت در دعاوی خانوادگی در مراجع قضایی
  • ارائه خدمات داوری و میانجیگری در حل اختلافات خانوادگی

چرا کیا وکیل را انتخاب کنید؟

  • تخصص و تجربه: وکلای کیا وکیل از دانش و تجربه کافی در زمینه مسائل حقوقی خانواده برخوردارند.
  • تعهد و صداقت: ما به تعهدات خود در قبال موکلین پایبند بوده و با صداقت کامل با آنها رفتار می‌کنیم.
  • رعایت منافع موکل: ما در تمام مراحل پرونده، منافع موکل خود را در اولویت قرار می‌دهیم.
  • پاسخگویی و شفافیت: ما به طور کامل به سوالات موکلین خود پاسخ داده و آنها را از روند پرونده آگاه می‌کنیم.
  • هزینه‌های مناسب: ما در ارائه خدمات حقوقی خود، تعرفه‌های منصفانه و عادلانه را در نظر می‌گیریم.

کیا وکیل در کنار شماست تا با عبور از چالش‌های حقوقی خانواده، به آرامش و آسایش برسید.

برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان با ما تماس بگیرید.

ارتباط تلفنی با کیاوکیل

02177417959 - 09126493552

شماره واتساپ

09126493552

مطالب مفید وب سایت کیا وکیل:

  • شرایط طلاق توافقی
  • مهریه و نحوه مطالبه آن
  • حضانت فرزند بعد از طلاق
  • نفقه زن و فرزند
  • ارث و وصیت

با کیا وکیل، آسودگی خاطر را تجربه کنید.

دعاوی خانوادگی یعنی چه؟

وکلای مدافع خانواده در حل پرونده‌های مختلف مربوط به  خانواده از مهارت و تجربه بالایی برخوردار هستند و درک می‌کنند که چگونه باید متناسب با قوانین این دعاوی را حل کرد. برای این که بهتر بتوانید با دعاوی خانوادگی آشنا شوید و در صورت وقوع آن‌ها از خودتان به خوبی دفاع کنیر، به بررسی ماده چهار قانون حمایت خانواده می‌پردازیم. بر اساس این قانون، انواع دعاوی و اختلافاتی خانواده که در دادگاه مورد بررسی قرار خواهند گرفت به شرح زیر هستند.

۱• نامزدی و خسارات به وجود آمده از به هم زدن آن

۲• نکاح دائم، موقت یا اذن در آن

3• شرط‌های ضمن عقد نکاح

۴• ازدواج مجدد

5• اختلافات مربوط به جهیزیه

۶• اختلاف بر سر مهریه

۷• نفقه زوجه یا اجرت المثل (دستمزد) ایام زوجیت

۸• تمکین یا نشوز (نافرمانی)

۹• طلاق

۱۰• رجوع از طلاق

۱۱• فسخ یا انفساخ نکاح (بدون اراده زوجین، عقد باطل شده)

۱۲• بذل مدت یا انقضای آن (یعنی مدت بخشش زمانی که از عقد موقت مانده باشد)

۱۳• حضانت یا ملاقات طفل

۱۴• رشد، حجر یا رفع آن

۱۵• ولایت قهری، قیمومت (سرپرستی)، امور مرتبط به ناظر، امین اموال محجوران (کسی که ار تصرف اموال خود منع شده) وصایت در امور مربوطه به آنها

۱۶• نفقه اقارب (پرداخت نفقه به نزدیکان شامل پوشاک، خوراک و غیره

۱۷• امور مرتبط با غایب مفقود‌الاثر

۱۸• به سرپرستی گرفتن کودکان بی سرپرست

۱۹• اهدای جنین یا تغییر جنسیت

 

02

چرا باید از وکیل  خانواده کمک گرفت؟

خیلی از افراد در پرونده‌های  خانوادگی فکر می‌کنند که اگر نسبت خود را با فرد آسیب دیده به دادستان یا قاضی بگویند، تبرعه می‌شوند؛ اما واقعیت این گونه نیست. پرونده‌های  خانوادگی، بسیار پیچیده هستند و هیچ کس نمی‌تواند به تنهایی از پس آنها بربیاید. بهتر است بدانید که اتهامات غیرقانونی می‌توانند منجر به ماه‌ها حبس، منع تعقیب، جریمه یا سایر مجازات‌ها بشوند. متناسب با سطح جنایات، محکومیت فرد می‌تواند حداقل شش ماه تا چندین سال حبس باشد. علاوه بر این، زمانی که فرد از زندان آزاد شود، با یک محکومیت جنایتکارانه روبرو است که یعنی مشاغل، بورسیه‌ها و فرصت‌های مسکن رو‌به‌رویش را از دست خواهد داد. با توجه به این موضوع اگر با اتهامات جنایتی علیه خانواده خود مواجه هستید، به کمک یک وکیل  خانواده با تجربه نیاز دارید.

وظایف یک وکیل  خانواده

در زمینه حرفه‌ای، اولین وظیفه وکلای  خانواده، دفاع کردن تخصصی از موکلین خود در دعاوی و پرونده‌های خانوادگی است. مثلا اگر خانمی خواهان دریافت کردن نفقه، مهریه و طلاق از همسرش باشد و ضمنا همزمان حضانت فرزند خود را هم بخواهد، وکیل  خانواده باید در تمامی ابعاد این موضوع از موکلش دفاع کند و در نهایت تلاشش را جهت کسب نتایج مطلوب و بهتر به کار ببندد.

 علاوه بر این، پیگیری کردن پرونده به صورت مطلوب، ارائه آخرین اطلاعات یا جزئیات مرتبط به روند کار به موکل  وظایف دیگر این وکلا است. وکیل خانواده باید بعد از به عهده گرفتن پرونده، یک زمان معقول و منطق را برای پاسخ دادن سوالات موکل خود در نظر بگیرد تا به تشریح روال کار و همچنین رای دادگاه بپردازد.

اما مهم‌ترین نکته در ارتباط با این وکلا، آن است که براساس خصوصیت پرونده و همچنین اهمیت حفظ کانون خانواده، به ویژه در طلاق، وکیل  خانواده باید تا حد امکان و توان خودش بین طرفین صلح برقرار کند و از تشدید اختلاف مابین خواهان و خوانده خودداری نماید.

چطور یک وکیل  خانواده خوب پیدا کنیم؟

پیدا کردن وکلای خانواده باتجربه، تاثیر زیادی بر روی کسب نتایج مطلوب در دعاوی و پرونده‌های خانوادگی دارد؛ به همین باید قبل از تنظیم قرارداد وکالت، وکیل خوبی پیدا کرد. توجه داشته باشید که اگر وکیل خانوادگی تمام و کمال نتواند وظایف خودش را انجام بدهد، وقت و هزینه شما هدر خواهد رفت. برای پیدا کردن وکیل  خانواده خوب، نخستین راه پرس‌و‌جو یا تحقیق در مورد وکلا است‌. اگر دوستان یا آشنایان شما قبلا از خدمات وکیل خانوادگی استفاده کرده‌اند و از آن رضایت داشتند، می‌توان تا حدی از خوب بودن این وکیل مطمئن شد. اما در غیر این صورت می‌توان با جستجو کردن در اینترنت و گوگل، لیستی از وکلای خانواده استان خود پیدا کنید و شماره تماس یا آدرسشان را یادداشت نمایید. حتی برای پیدا کردن وکیل  خانواده می‌توان به وبسایت مربوط به کانون وکلا مراجعه کرد. بهتر است وکیلی که انتخاب می‌کنید، در شهر خودتان باشد تا بتوانید با وی به صورت حضوری ملاقات داشته باشید. 

01

کیا وکیل، بهترین وکیل جرایم رایانه ای در تهران

با گسترش استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی، جرایم رایانه ای نیز به یکی از مهم ترین مسائل حقوقی در تهران تبدیل شده است. در چنین شرایطی، داشتن یک وکیل جرایم رایانه ای در تهران با تجربه و متخصص در تهران، می تواند نقش مهمی در احقاق حقوق افراد آسیب دیده از این جرایم داشته باشد.

کیا وکیل، گروه حقوقی متشکل از جمعی از وکلای مجرب پایه یک دادگستری خانم و آقا با بیش از 15 سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص و تجربه در زمینه پرونده های حقوقی و کیفری است. کیا وکیل آماده ی ارائه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی و مسائل کیفری برای تهران، کرج به صورت حضوری و تلفنی: و برای سایر نقاط کشور هموطنان خارج از کشور به صورت مشاوره حقوقی تلفنی می‌باشد.

کیا وکیل با بهره گیری از دانش حقوقی و تخصص و تجربه وکلای خود، در زمینه جرایم رایانه ای در تهران، خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهد. این خدمات شامل موارد زیر است:

  • مشاوره حقوقی جرایم رایانه ای: کیا وکیل در زمینه مسائل حقوقی جرایم رایانه ای، از جمله دسترسی غیرمجاز به اطلاعات، تغییر یا تخریب اطلاعات، انتشار اطلاعات نادرست، جعل یا سرقت هویت، و ... به مشتریان خود مشاوره حقوقی ارائه می دهد.
  • قبول وکالت در دعاوی جرایم رایانه ای: کیا وکیل در کلیه دعاوی جرایم رایانه ای، از جمله دسترسی غیرمجاز به اطلاعات، تغییر یا تخریب اطلاعات، انتشار اطلاعات نادرست، جعل یا سرقت هویت، و ... وکالت مشتریان خود را بر عهده می گیرد.

کیا وکیل، با تجربه و تخصص بالای وکلای خود، توانسته است در پرونده های جرایم رایانه ای، موفقیت های چشمگیری کسب کند. در برخی از این پرونده ها، کیا وکیل توانسته است حکم برائت برای موکلان خود اخذ کند.

کیا وکیل، با ارائه خدمات حقوقی با کیفیت و قیمت مناسب، تلاش می کند تا به مشتریان خود در حل اختلافات حقوقی و کیفری خود کمک کند.

سخن پایانی

وکیل  خانواده به وکلایی می‌گویند که به طور ویژه و تخصصی به کار وکالت در دعاوی و پرونده‌های خانوادگی مثل مهریه، طلاق یا حضانت فرزندان می‌پردازند. به‌طور‌کلی وکلای خانواده، به بررسی انواع دعاوی مربوط به خانواده از قبیل ولایت قهری، تغییر جنسیت، سقط جنین و غیره می‌پردازند. برای اطلاعات بیشتر در مورد پرونده‌هایی که وکلای  خانواده به آن بررسی می‌کنند، تیتر‌های بالا را مطالعه کنید‌. به‌طور‌کلی، مهم‌ترین وظیفه این وکلا آن است که برای صلح یا سازش میان طرفین تلاش کنند و اگر سازش میسر نشد، به دفاع کردن از موکل خود بپردازند. وکلای خانواده، باید اطلاعات دقیقی در مورد قوانین طلاق یا سایر پرونده‌ها در کشور داشته باشد. همچنین این وکلا موظف هستند که کار خودشان را با صداقت در حوزه خانواده انجام دهد. اگر می‌خواهید یک وکیل خانواده با تجربه برای خود پیدا کنید، می‌توانید با پرس‌وجو از آشنایان یا جستجو در اینترنت، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.