امکانات هتل پارسیان کیش برای افراد کم‌توان

کیش یکی از زیباترین جزیره‌های توریستی در ایران است که همه‌ساله مشتاقان بسیاری برای بازدید از آن راهی این شهر می‌شوند. برای برآورده ساختن نیازهای مسافران سعی بر آن شده است تا با برپایی هتل‌های لوکس و هتل‌های ارزان‌قیمت صفر تا صد این نیازها برطرف شود. در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و تغییر خدمات‌دهی در هتل‌ها، مدنظر قرار دادن شرایط مسافران میان‌سال یا کهن‌سال و از همه مهم‌تر فراهم کردن شرایط ایدئال برای افراد کم‌توان از پارامترهای مهم صنعت هتلداری در کیش محسوب می‌شود. به این خاطر که این جزیره توریستی از همه قشر افراد را در دل خود جای‌داده است و سعی بر آن دارد تا با به رخ کشیدن زیبایی‌هایش اوقات خوشی را برای مهمان‌های خود فراهم سازد. برای اینکه بتوانید برنامه‌ریزی درستی برای سفر به کیش داشته باشید، در قدم اول باید نیازهای خود و همراهانتان را شناسایی کنید و سپس راهی این سفر شوید. به‌عنوان‌مثال عده‌ای به‌قصد گردشگری راهی این سفر می‌شوند که نیاز است هتل در نزدیکی محل‌های توریستی و گردشگری باشد تا هزینه زیادی برای رفت‌وآمد به مسافران تحمیل نشود. از سوی دیگر برخی برای خرید کردن به این جزیره زیبا و لوکس سفر می‌کنند که نزدیک بودن به مراکز خرید یک امتیاز مثبت خواهد بود. در قدم آخر هم افراد برای بهره‌گیری از خدمات ایدئال برای اعضای خانواده خود و افراد کم‌توانی که با آن ها هم‌سفر هستند به دنبال هتلی با خدمات متمایز می‌گردند. پس با ما همراه باشید چون قرار است برای این تصمیم‌گیری با معرفی امکانات هتل پارسیان کیش شمارا یاری کنیم. ما قرار است از خدمات رفاهی هتل پارسیان کیش برای شما و همراهان کم‌توانتان بگوییم همراه ما باشید.

 هتل پارسیان کیش را بیشتر بشناسیم

همه شما به‌خوبی می‌دانید که در کیش از هتل‌های دوستاره تا هتل‌های لوکس پنج ستاره با خدمات باکیفیت طراحی و ساخته‌شده است. به همین خاطر هر شخص متناسب با توان مالی خود دست به انتخاب می‌زند. یکی از هتل‌های خوش قیمت و زیبایی که با خدمات رفاهی ایدئال برای مسافران در نظر گرفته‌شده است هتل پارسیان کیش است. این هتل سه ستاره روبروی تالار شهر و در مجاورت بازار زیتون قرارگرفته است. از سوی دیگر در نزدیک‌ترین مسیر به اسکله تفریحی قرار دارد تا شما با اقامت در آن بتوانید با یک تیر ده نشان را به هدف بزنید. در قدم اول در یک هتل ارزان‌قیمت اقامت خواهید داشت، در قدم بعد می‌توانید از خدمات رفاهی متناسب با افراد کم‌توان که در ادامه به آن اشاره می‌شود بهره بگیرد. در گام بعدی در نزدیکی مراکز خرید برای خرید سوغاتی قرار دارید. درنهایت هم برای رسیدن به یک سفر خاطره‌انگیز کمترین مسافت با اسکله تفریحی و سایر مکان‌های گردشگری شهر در پیش روی شما با اقامت در هتل پارسیان کیش قرار دارد.

02

امکانات هتل پارسیان کیش

می‌خواهیم قدری از امکانات داخل و بیرون هتل پارسیان کیش بگویم تا برای رسیدن به یک اقامت بهتر شمارا یاری کنیم. بدون شک با این آشنایی راه تصمیم‌گیری درست برای شما هموارتر خواهد شد.

امکانات هتل پارسیان کیش برای هتل

 برای تمامی مسافرانی که در این هتل اقامت دارند خدماتی به‌صورت کلی برای هتل در نظر گرفته‌شده است. این خدمات شامل آسانسور، اینترنت در لابی، کافی‌شاپ پذیرش 24 ساعته، لاندری (خشک‌شویی)، سرویس ایرانی، در طبقات پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، خدمات تور، دستگاه پرینتر، ترانسفر رفت، نمازخانه، اتاق چمدان، روزنامه، خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، سیستم تهویه مطبوع، پارکینگ، خودپرداز، تلفن در لابی، مینی بار با هزینه رستوران و ده‌ها خدمت دیگر است. وجود هر یک از این خدمات نیاز به برنامه‌ریزی حتی پیش از راه‌اندازی هتل دارد که تماماً اعمال‌شده است.

امکانات هتل پارسیان کیش برای اتاق‌ها

در داخل اتاق‌ها هم متناسب با یک هتل سه ستاره شما می‌توانید از وجود حمام، یخچال، درآور، صبحانه، مبلمان، دمپایی در داخل سرویس‌های بهداشتی، رخت‌آویز، کمد لباس، روم سرویس، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی، تلویزیون در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق و سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق‌ها بهره بگیرید.

03

امکانات هتل پارسیان کیش برای افراد کم‌توان

همان‌طور که اشاره شد در هر هتل نیاز است خدمات ایدئالی برای همه قشر مسافر فراهم شود تا افراد در زمان رفت‌وآمد مشکل جدی نداشته باشند. امکانات هتل پارسیان کیش برای افراد کم‌توان هم به‌قدری است که شرایط برای اقامت چندروزه آن ها به‌راحتی فراهم شود. به‌عنوان‌مثال رمل برای رفت‌وآمد ویلچر در بدو ورود برای مهمان‌های کم‌توان مهیا شده است. از سوی دیگر درصورتی‌که ویلچر این افراد دچار مشکل شده باشد یا اینکه از قبل با هتل هماهنگ شده باشد خدمات مربوط به تعمیر و فراهم کردن یک ویلچر به‌صورت امانت برای مهمان در نظر گرفته‌شده است. افراد کم‌توان با بهره گرفتن از آسانسور به‌راحتی می‌توانند به اتاق‌ها دسترسی داشته باشند و تا حد ممکن سعی می‌شود تا اتاق‌های نزدیک به این افراد برای اقامت داده شود. درنهایت هم دستشویی فرنگی برای استفاده آن ها مهیا شده است. البته که سایر خدمات متناسب با نیاز افراد برای آن ها فراهم است تا به‌راحتی بتوانند در هتل اقامت داشته باشند.

کلام آخر در مورد امکانات هتل پارسیان کیش

 همان‌طور که اشاره شد برای افراد کم‌توان و توانمند خدمات رفاهی مطلوبی نسبت به سه ستاره بودن این هتل در نظر گرفته‌شده است. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید مسیرهای رفت‌وآمد ساده‌ای را برای عبور و مرور خود تجربه کنید. از سوی دیگر در نظر داشتن یک اتاق به‌منظور رسیدن به شرایط بهتر در این هتل برای افراد کم‌توان مهیا شده است.