5 مدل از پرفروش ترین دوچرخه های شهری را بشناسید

دوچرخه را باید یکی از وسایل حمل و نقل پر کاربرد دانست که به محیط زیست هیچگونه آسیبی نمی‌زد زیرا برای حرکت به سوخت‌های فسیلی نیاز ندارند.  استفاده روزانه از این وسیله به سلامتی روح و جسم هم کمک می‌کند. اگر بتوانید برای رفت و آمدهای روزانه خود به جای استفاده از تاکسی، اتوبوس یا دیگر وسایل حمل و نقل از دوچرخه استفاده کنید؛ هم ورزش کرده و به تناسب اندام و سلامتی خود اهمیت داده‌اید و هم به محیط زیست کمک خواهید کرد. اگر تصمیم دارید یک دوچرخه برای استفاده روزمره تهیه کنید باید بدانید که بهترین گزینه برای شما کدام است. پیدا کردن بهترین فقط با تحقیق و بررسی مدل‌های مختلف مسیر می‌شود. در این مطلب ما قصد داریم چند تا از پرفروش‌ترین و بهترین دوچرخه‌های شهری را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر شما هم علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما تا انتهای این مطلب از وبسایت همراه باشید.

دوچرخه شهری ویوا مدل BLAZE

یکی از بهترین دوچرخه‌های شهری که می‌توانید داشته باشید، دوچرخه ویوا مدل BLAZE است. سایز این دوچرخه 27.5 این است و انعطاف‌پذیری آن به صورتی است که می‌توان در مسیرهای کوهستانی هم از آن استفاده کرد. دسته دنده این وسیله از شرکت خوش‌نام شیمانو است و عملکرد بسیار خوبی دارد. این دنده 9 سرعته است و با وجود آن می‌توانید با خیال راحت در مناطق کوهستانی دوچرخه‌سواری کنید. مدل BLAZE دارای ترمز هیدرولیک دیسکی است که آن را برای سرعت‌های بالا طراحی کرده‌اند. از دیگر ویژگی‌های این دوچرخه می‌توان به دوشاخ آلومینیومی قفل کن ریگلاژی، زنجیر KMC NARROW، شانژمان شیمانو الویو و طوقه‌ آلومینیوم دوبل اشاره کرد. اگر به یک دوچرخه نیاز دارید که هم در شهر بتوانید از آن استفاده کنید و هم گه گاهی با آن به دل کوهستان بزنید؛ مدل BLAZE بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

دوچرخه شهری المپیا مدل GLORY

برند المپیا را باید یکی از بهترین تولیدکنندگان این وسیله نقلیه پاک  دانست که محصولات بسیار باکیفیتی را تولید و روانه بازار می‌کند. در لیست خرید دوچرخه برای خود حتما باید نام مدل GLORY از این برند را قرار دهید. این کالا حدود 19 کیلوگرم وزن دارد و در دسته سبک‌ها قرار می‌گیرد. بنابراین حملش نیز راحت‌ است. دوچرخه مدل GLORY فریم آلومینیومی دارد و خود شرکت المپیا برای این فریم به شما ضمانت کیفیت و عمر طولانی می‌دهد. دسته دنده این کالا از نوع Zoom است و بسیار سریع و آسان می‌توانید دنده عوض کنید. ترمزها هم از نوع دیسکی مکانیکی است که می‌توانید به آنها اعتماد کنید. از دیگر ویژگی‌های این دوچرخه می‌توان به طوقه آلومینیومی، دوشاخ آهنی و زنجیر BC اشاره کرد.

دوچرخه شهری الکس مدل ماکان

دوچرخه سوم که باید نامش را در این لیست قرار دهیم دوچرخه الکس مدل ماکان است. طراحی این دوچرخه به گونه‌ای است که باید آن را هم برای زنان و هم برای مردان مناسب دانست. فریم این کالا آلومینیومی است و با 12 کیلوگرم وزنش می‌توان آن را کاملا قابل حمل دانست. یعنی شما به راحتی می‌توانید این وسیله را در هر مکانی جا به جا کنید. الکس 21 دنده شیمانو تورنی دارد که دست کاربر را کاملا برای تعویض دنده باز می‌گذارد. از دیگر ویژگی‌های این دوچرخه می‌توان به دوشاخ و طوقه پهن آلومینیومی اشاره کرد که باعث می‌شود، دوچرخه‌سواری با این وسیله بسیار راحت باشد.

5 مدل از پرفروش ترین دوچرخه های شهری را بشناسید

دوچرخه شهری بلست مدل توریست

یکی دیگر از بهترین دوچرخه‌های شهری که می‌توانید تهیه کنید و از آن برای رفت و آمدهای روزمره استفاده نمایید، دوچرخه بلست مدل توریست است. این وسیله به دنده شیمانو 24 سرعته مجهز است که یعنی دستتان در تغییر دنده کاملا باز است؛ همچنین تایر 700 شهری دارد که برای رانندگی در جاده‌های صاف گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. نوع ترمز این دوچرخه لقمه‌ای کلاجدار از برند شیمانو است. این برند همیشه در تولید قطعات دوچرخه خوش‌نام بوده است. از دیگر ویژگی‌های این وسیله می‌توان به کرپی آلومینیومی، شانژمان از برند شیمانو، طوقه ۲۸ اینچی و... اشاره کرد.

دوچرخه شهری پورت لاین مدل دنیز

یکی دیگر از دوچرخه‌های شهری که خرید آن توصیه می‌شود و کاربران همیشه نظرات مثبتی درباره آن داشته‌اند؛ پورت لاین مدل دنیز است. این دوچرخه برای مسیرهای شهری و سرعت کم تا متوسط طراحی شده است. فریمی قوی و سبک از جنس آهن دارد و به‌خاطر وزن کمش کاملا قابل حمل است. طوقه‌ای این وسیله 20 اینچ است که به پایداری این وسیله کمک می‌نماید. از دیگر ویژگی‌های این دوچرخه می‌توان به دوشاخ و زین قابل تنظیم، تایر از برند ایران یاسا، طراحی مقاوم و با دوام، پنجه رکاب مناسب برای تنظیم سرعت، زنجیر کارآمد برای انتقال بهینه قدرت از پدال به چرخ‌های دوچرخه و... اشاره کرد. اگر می‌خواهید برای نوجوان خود یک دوچرخه تهیه کنید پورت لاین مدل دنیز بهترین انتخاب است.

بهترین دوچرخه شهری کدام است؟

در این مقاله پنج تا از بهترین دوچرخه‌های شهری را به شما معرفی کردیم که در میان آنها هم دوچرخه ارزان و هم گران وجود دارد. اینکه کدام یک از این مدل‌ها بهترین است، کاملا به سلیقه، نیاز و بودجه شما بستگی دارد. ممکن است یک مدل برای شما بهترین انتخاب باشد درحالی که برای یک شخص دیگر گزینه خوبی نیست. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا اگر تجربه استفاده از یکی از این مدل‌ها را دارید؛ اطلاعات و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.