روش های کسب درآمد در بروکر ای پلنت

در دنیای گسترده تجارت فارکس، انجام معاملات بدون بروکر عملاً غیرممکن و سخت است. بنابراین برای معامله گران ضروری است که قبل از ورود به بازارمالی، مناسب ترین بروکر را برای خود انتخاب کنند. اما کارگزاران چه نقشی دارند؟ اساساً کارگزاران با تهیه یک پلتفرم مناسب، انجام معامله را تسهیل می کنند و بنابراین معامله گران را قادر می سازند تا به بازار فارکس دسترسی داشته باشند.

بروکر فارکس نهادی است که به عنوان واسط بین سرمایه گذار و بازارهای مالی عمل می کند،. بروکر به ازای خدماتی که به شما می دهد از طریق کارمزد یا کمیسیون هزینه های خود را جبران می کند.  بروکر ای پلنت یکی از بروکرهای پیشگام است که برای ایرانیان نیز خدمت رسانی دارد و شما در هر کجای کشور ایران باشید می توانید در این بروکر ای پلنت کسب درآمد دلاری داشته باشید.

در حالی که بسیاری از کارگزاران معتبر وجود دارند، انتخاب مناسب بروکر می تواند یک کار دلهره آور باشد. کارگزاران ePlanet با ارائه یک پلتفرم کارآمد و ایمن پشتیبانی حرفه ای و توانایی تجارت بین 29 جفت ارز فارکس خود را به عنوان یک گزینه مناسب معرفی می کنند.

روش های کسب درآمد در این بروکر نیز مانند دیگر بروکرهای فارکس می باشد. شما می توانید در این بروکر ترید کنید یا وارد حساب ECN شوید. بروکری که حساب ECN دارد بروکر فارکسی است که مستقیماً سفارشات خرید و فروش را از طریق یک شبکه ارتباط الکترونیکی به هم متصل می کند.

آیا بروکر ای پلنت معتبر است؟

ePlanet Brokers  با افتخار دارای بالاترین و سریع ترین تسویه برداشت ریالی در معاملات است و مجوز کارگزاری بین المللی صادر شده توسط مرجع مالی اتحادیه کومور و MWALI  را دارد. این اعتبار نشان دهنده تعهد بروکر ما به بالاترین استانداردهای مالی و منطبق بودن با مقررات بین المللی است. دفتر فیزیکی بروکر ای پلنت به شماره 61A، طبقه چهارم، خیابانPirinski Prohod، صوفیه، بلغارستان به ثبت رسیده است.

مرجع مالی اتحادیه کومور یکی از سخت گیرانه ترین سازمان های نظارتی است، این سازمان بروکر ای پلنت را برای کسب درآمد بررسی و تایید کرده است و اطمینان حاصل می کند که این بروکر با شیوه های بین الملل و قوانین هم خوانی دارد یا نه سپس آن را تایید می کندو پس خیال شما از بابت معتبر بودن این بروکر راحت باشد. مجوزی که بروکر ای پلنت دارد باعث می شود تراکنش های مالی ایمن و شفاف باشد.

بر اساس قانون شرکت های بین المللی 2006، کارگزاران ePlanet از اصول انصاف، شفافیت و مسئولیت پذیری در تمامی مراحل  استفاده و آن را رعایت می کنند. مشتریان می توانند با اطمینان خاطر در این بروکر معامله کنند، همچنین مجوز کومور معتبر، موقعیت ای پلنت بروکرز را به عنوان یک انتخاب معتبر و قابل اعتماد برای خدمات کارگزاری بین‌المللی و اتاق پایاپای تایید می‌کند.

شما در کل برای پی بردن به این موضوع که یک بروکر معتبر است یا نه باید مجوزهای مربوطه را چک کنید، عملکرد بروکر را مطالعه کنید، نقدینگی آن را بررسی کنید، نظرات معامله گران را بخوانید، هزینه های کمیسیون را مقایسه کنید.

02

آموزش ثبت نام در بروکر فارکس

افتتاح حساب در ePlanet Brokers آسان است. به این صورت که به وب سایت مراجعه می کنید، روی دکمه باز کردن حساب کلیک کنید و مراحل ثبت نام را دنبال کنید. شما از طریق مراحل ایجاد حساب تجاری خود راهنمایی خواهید شد. ثبت نام در یک بروکر شامل موارد زیر است:

تکمیل اطلاعات

 پس از انتخاب بروکر برای کسب درآمد، باید اطلاعات شخصی خود را در سایت یا اپلیکیشن وارد کرده و هویت خود را تأیید کنید حواستان باشد اگر ایرانی هستید بروکری مثل بروکر ما را انتخاب کنید که به ایرانیان خدمت رسانی داشته باشد.

  • ایجاد حساب

بعد از انتخاب بروکر مناسب و وارد کردن اطلاعات شخصی، باید یک حساب کاربری در وب سایت یا اپلیکیشن آن بروکر طبق سلیقه خود ایجاد کنید، اگر مبتدی هستید پیشنهاد ما این است که یک حساب دمو یا آزمایشی را باز کنید تا به معامله مسلط شوید بعد وارد حساب واقعی شوید.

  • واریز وجه

 برای شروع معامله‌، باید مقداری وجه را به حساب خود واریز کنید باز هم تاکید می کنیم که ابتدا روی حساب آزمایشی ترید کنید تا سرمایه خود را از دست ندهید و بتوانید در این بازار جذاب کسب درآمد کنید.

  • شروع معامله

 پس از تکمیل مراحل گفته شده، می‌توانید با استفاده از پلتفرم معاملاتی بروکر ای پلنت، معامله‌ خود را شروع کنید و از کسب درآمد دلاری لذت ببرید و سرمایه خود را بیشتر کنید.

روش های کسب درآمد از بروکر ای پلنت

بروکر ای پلنت یکی از برترین بروکر های فارکس برای ایرانیان است که برای کسب درآمد سه روش را در اختیار معامله گران خود ارائه می دهد. این بروکر سه نوع حساب برای درآمد زایی دارد که با توجه به سلیقه و سبک معاملاتی خودتان می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. این بروکر پشتیبانی 24 ساعته دارد و پاسخ گوی شما در تمامی زمان ها است.

بعد از معرفی تاریخچه بروکر در ابتدای مطلب، به سراغ انواع مختلف حساب های معاملاتی در ePlanet می رویم که می توان از آن کسب درآمد کرد. انواع حساب شامل ECN، تریدینگ، ECN اسلامی است. شما می توانید بسته به نوع سبک و استراتژی معاملاتی خود مناسب ترین روش کسب درآمد را انتخاب کرده و ثبت نام خود را طبق موارد گفته شده آغاز کنید و سرمایه گذاری خود را شروع کنید. ای پلنت بروکرز روی 33 نماد مختلف از جمله 29 جفت ارز و فلزات گران بهایی مثل طلا، نقره، نفت خام و غیره امکان معامله دارد.

03

بروکر ای پلنت، علاوه بر سودی که شما در معاملات خود انجام می دهید، امکان کسب درآمد بیشتر را در اختیارتان قرار می دهد. دو روش پر استفاده برای کسب درآمد بیشتر، استفاده از کد رفرال (کد معرفی) و همچنین تبدیل شدن به یک آی بی (IB) می باشد. به محض اینکه شما در این بروکر افتتاح حساب می کنید می توانید کد رفرال خود را دریافت کنید و بر اساس تعداد معامله گران فعال و میزان فعالیتی که آنها در این بروکر دارند، درصدی را به عنوان پاداش معرفی دریافت کنید.

 درصورتیکه شما از اثرگذاری بالایی در جامعه معامله گران برخوردار باشید، می توانید به عنوان آی بی (Introducing Broker) مجموعه از خدمات بی شماری که در اختیار شما قرار داده می شود بهره ببرید. این خدمات می تواند ارائه پیشنهادات خاص، مشاوره در تبلیغات و ... باشد که از درصدی که تریدرهایی که شما به مجموعه معرفی می کنید کاملاً مجزاست.

بروکر ای پلنت پلتفرم های کپی تریدینگ، متاترید5، سی تریدر را پشتیبانی می کند. قدرت و راحتی پلتفرم معاملاتی پیشرفته ما را تجربه کنید. فرقی نمی‌کند از وب سایت استفاده می کنید یا از Android یا iOS استفاده می‌کنید، ما دسترسی یکپارچه به بازارهای جهانی و ابزارهای تجاری پیشرفته را برای شما فراهم کرده‌ایم.