کاشت مژه با متد جدید | کلینیک دکتر مهسا میرحاجی

کاشت مژه در زیبایی چشم‌ها تاثیر بسزایی دارد، به همین دلیل امروزه بانوان زیادی برای داشتن مژه‌های بلند و پرپشت از این روش استفاده می‌کنند. افرادی که به هر دلیلی دارای مژه‌های کمی هستند یا کلا فاقد مژه هستند، کاندید مناسبی برای روش کاشت مژه خواهند بود. برای کاشت مژه معمولا از موهای سر الخصوص ناحیه پشت گوش استفاده می‌کنند.

در کلینیک دکتر مهسا میرحاجی می‌توانید از جراحی کاشت مژه با متد جدید استفاده کنید. برای کاشت مژه از دو روش FUT و FUE استفاده می‌کنند. کاشت مژه دائمی نسبت به اکستنشن و مژه مصنوعی ماندگاری بیشتر دارند؛ علاوه‌بر این حالت طبیعی‌تری به چشمان شما می‌دهد.

کاشت مژه دائمی چیست؟

کاشت مژه دائمی یکی از تکنیک‌های زیبایی برای پرپشت کردن یا بالا بردن تراکم مژه در افرادی که به دلیل بیماری، سوختگی یا سانحه، دچار ریزش مژه شده‌اند، گزینه مناسبی است. برای افزایش تراکم مژه‌ها، پزشک متخصص از موهای ناحیه سر یا بدن برای کاشت مژه استفاده می‌کند. توجه داشته باشید، تارهای موی که برای پیوند مژه استفاده می‌شود، همانند موهای بدن رشد می‌کنند، به همین دلیل باید به صورت مرتب اقدام به کوتاهی آن‌ها کنید.

02

تفاوت کاشت مژه دائمی و موقت

کاشت مژه به روش دائمی نسبت به موقت ظاهری زیباتر دارند. برای کاشت مژه به روش موقعت از چسب‌های مخصوصی استفاده می‌کنند که ممکن است عوارض جانبی برای تارهای مژه یا چشم داشته باشند. برای انجام کاشت مژه به روش دائمی زمان بیشتری نسبت به کاشت مژه به روش موقعت دارید. یکی‌دیگر از تفاوت کاشت مژه دائمی و موقت قیمت است. قیمت کاشت دائمی مژه نسبت به موقت بیشتر است.

انواع کاشت مژه

همانطور که در ابتدا گفتیم، کاشت مژه به دو روش دائم و موقت انجام می‌شود. روش موقت همانطور که از نامش مشخص است به دلیل نوع چسبی که دارند، ماندگاری کم‌تری دارند. برای کاشت مژه به صورت موقت از مژه‌های مصنوعی با تراکم‌های مختلف استفاده می‌کنند. در کاشت موقت مژه، مژه‌های مصنوعی با استفاده از چسب‌های مخصوصی روی مژه‌های طبیعی وصل می‌شوند.

 کاشت مژه به صورت دائمی به سه روش استخراج fue، برداشت نوار fut و sut صورت می‌گیرد. در این روش مو از نواحی مختلف بدن یا سر برداشته می‌شود و در خط مژه کاشته می‌شود. در روش دائمی یا همان طبیعی مژه‌ها به طور مرتب رشد می‌کنند به همین دلیل باید مرتب آن‌ها را کوتاه کنید.

چه کسانی می توانند کاشت مژه انجام دهند؟

کاربرد مهم‌ کاشت مژه به روش جراحی یا دائم، افزایش تراکم و پرپشت شدن مژه‌ها است. افرادی که دارای مژه‌های پراکنده یا بسیار کمی هستند، کاندید مناسبی برای کاشت مژه محسوب می‌شوند. افرادی که در سانحه، بیماری ژنتیکی و هورمونی دچار ریزش مژه شده‌اند، می‌توانند از کاشت مژه استفاده کنند. از مزایای کاشت مژه به روش دائمی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ضخامت مناسب
  • ماندگاری دائمی
  • رشد طبیعی مژه‌ها
  • ظاهری طبیعی
  • جلوگیری از ریزش مژه‌ها
  • عدم نیاز به هرگونه لوازم آرایش چشم
  • وزن سبک
  • طول بلند و پرپشت

کاشت مژه با متد جدید در کلینیک دکتر مهسا میرحاجی

کلینیک دکتر مهسا میرحاجی با ارائه متدهای جدید کاشت مژه، زیبایی و جذابیت را به چشمان شما هدیه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت مشاوره می‌توانید به وب سایت https://drmirhaji.com/ مراجعه کنید و یا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۲۲۷۲۷۳۲۲ ۰۹۱۹۰۰۲۰۰۳۲ تماس بگیرید.

03

سخن پایانی

امروزه روش‌های بسیاری برای کاشت مژه وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های متفاوتی دارند. در کلینیک دکتر مهسا میرحاجی می‌توانید از کاشت مژه به صورت دائمی با متدهای جدید استفاده کنید. از متدهای جدید کاشت مژه می‌توان به روش FUT و FUE اشاره کرد. مدل‌های مختلفی برای کاشت مژه وجود دارد که شما با مشاور با پزشک خود می‌توانید، گزینه مناسب را انتخاب کنید.