قیمت آسانسور به صرفه است یا قیمت بالابر هیدرولیکی ثابت | تفاوت بالابر هیدرولیکی و آسانسور

در این متن به تفاوت‌‎های میان بالابر هیدرولیکی و آسانسور میپردازیم. همچنین به بررسی قیمت آسانسور و قیمت بالابر هیدرولیکی از انواع آن بالابر هیدرولیکی ثابت یا مدل بالابر خانگی و بالابر هیدرولیکی متحرک مناسب استفاده در انبار و کارخانه یا پروژه‌های صنعتی اشاره می‌شود.  قیمت آسانسور و قیمت بالابر هیدرولیکی در پایین صفحه عنوان شده است.

03

بالابر هیدرولیکی ثابت | بالابر خانگی

بالابر هیدرولیکی بر خلاف بالابر‌های وینچی زنجیری از سیستم هیدرولیک برای بالا و پایین آمدن استفاده میکند. در واقع این سیتم هیدرولیک درون این بالابر ها شامل جک هیدرولیک، پمپ هیدرولیک وسیستم برقی کنترل کننده آن است. بالابر هیدرولیکی بر دو نوع است: بالابر هیدرولیکی ثابت یا بالابر خانگی و بالابر هیدرولیکی متحرک.

بالابر هیدرولیکی ثابت مدلی از این نوع بالابر است که به صورت ثابت نصب میشود. یعنی حداقل یک تکیه نیاز است تا این نوع بالابر نصب شود. بالابر هیدرولیکی ثابت مناسب استفاده در مغازه و فروشگاه است. از بالابر هیدرولیکی ثابت با ظرفیت زیاد بعنوان بالابر خودرو و بالابر کارگاهی در کارخانه و صنعت هم استفاده میشود. طیف وسیع کاربرد این بالابر را در همه جا میتوان استفاده کرد. برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات صنعتی و ساختمانی بالاافزار مراجعه کنید.

بالابر هیدرولیکی ثابت را میتوان بعنوان بالابر خانگی نیز بکار گرفت. با بکارگیری تمهیدات ایمنی و نکات مهندسی در نصب و اجرا بالابر خانگی برای ویلاهای دو و سه طبقه، همچنین خانه های دارای فضای مناسب برای یک طبقه تا چهار طبقه قابلیت اجرا دارد. بالابر خانگی گزینه مناسب و مقرون به صرفه‌ای برای اجرای یک الی دو طبقه است. برای سفارس انواع بالابر خانگی بیشتر میتوانید از فروشگاه اینترنتی تجهیزات صنعتی و ساختمانی بالاافزار بازدید کنید.

02

بالابر هیدرولیکی متحرک | مناسب کار در ارتفاع

اگر به دنبال تجهیز صنعتی ایمن برای دسترسی به ارتفاع برای کار در ارتفاع هستید، بهترین گزینه بالابر هیدرولیکی متحرک است. این دستگاه مناسب استفاده در محیط های صنعتی و کارگاهی، همچنین فضای باز است. بالابر هیدرولیکی متحرک در ظرفیت‌ها و ابعاد مختلف قابل ارائه است. از ارتفاع چند متر تا ارتفاع 22 متر از این نوع بالابر هیدرولیکی متحرک میتوان بهره برد.

با توجه به مکانی که از بالابر متحرک استفاده میکنید، میتوانید از بالابر هیدرولیکی متحرک چرخ کارگاهی یا چرخ خودرویی را انتخاب کنید. بالابر هیدرولیک وسیله‌ای ایمن و مطمئمن برای کار در ارتفاع است.  فروشگاه اینترنتی تجهیزات صنعتی و ساختمانی بالاافزار انواع بالابر متحرک نو و دست دوم را برای عرضه دارد و میتوانید با مراجعه به آن از مشاوره عالی در باره‌ی این محصول استفاده کنید.

آسانسور و انواع آسانسور

آسانسور برمبنای نوع استفاده، ارتفاع کاربری و چاهک چند نمونه هستند:

  • آسانسور کششی
  • آسانسور هیدرولیکی
  • آسانسور پنوماتیک
  • آسانسور گیرلس (بدون چرخ دنده)
  • آسانسور مغناطیسی

آسانسور کششی مطابق اسم این دستگاه روشن است که اتاقک آن توسط یک سیم بکسل کشیده می‌شود. ایمنی و قدرت آسانسورهای کششی بسیار زیاد است. بنابرین از آن در جاهایی که ظرفیت زیاد معمولا بیشتر از 4 نفر و ارتفاع بلند همانند بیشتر از 3 یا 4 طبقه استفاده می‌شود.

آسانسور هیدرولیکی ، این نوع اسانسورها به علت استفاده ازجک هیدرولیکی که به سیستم جک از بغل معروف است، نیازی به چاله و موتورخانه ندارد. بعلاوه ایمنی فوق العاده‌ای، دارد. باتوجه به سیستم جک که از نوع پیستونی و پاوریونیت هیدرولیکی خاص است، خیلی آرام و نرم استارت اولیه را زده و سریع مسیر را بصورت عمودی طی می‌کند.

آسانسور بدون گیربکس یا به عبارت دیگر گیرلس (Gearless) آسانسورهایی هستند که موتور آن‌ها گیربکس ندارد و دور فلکه کششی در این دستگاه‌ به وسیله اینورتر (Inverter) یا درایو کنترل سرعت کنترل و تنظیم می‌شود. موتورهای آسانسورهای گیرلس معمولاً  مگنت دائم، آهن ربای دائم یا Permanent Magnet هستند که دارای بازده بیشتری است. در گذشته مهندسین در اسانسورهای گیرلس از موتورهای DC به منظور کنترل منحنی شتاب مثبت و منفی استفاده می‌کردند. اما امروزه با پیشترفت تکنولوژی در تولید مگنت‌های دائمی و الکترونیک قدرت، از موتورهای AC استفاده می‌گردد.

01

قیمت آسانسور و قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت آسانسور بر اساس نوع آسانسور متفاوت است. قیمت آسانسور به موتور و تجهیزات استفاده شده در آن نیز وابسته است. اما به طور کلی قیمت آسانسور بر مبنای اینکه آسانسور تولید ایران، چین یا اروپایی باشد از کم به زیاد افزایش میابد. برای مثال آسانسور ارزان در بازار از حدود 400 میلیون تومان شروع میشود. همچنین قیمت آسانسورهای گران تا چند میلیارد تومان نیز گزارش شده اند.

برای چند طبقه معمولا بیش از 4 طبقه بهتر است از انواع آسانسور استفاده شود. در مورد قیمت آسانسور ظرفیت آن بر اساس نفرات و ارتفاع پیمایش که چند طبقه باشد و چند توقف در طبقات داشته باشد محاسبه میشود. برای اطلاع دقیق از قیمت آسانسور انواع برندها و مدل آن به بالاافزار مرجع قیمت آسانسور در ایران مراجعه بفرمایید.

قیمت بالابر در مقایسه با قیمت آسانسور برای طبقات کمتر از 4 طبقه مقرون به صرفه تر است. قیمت بالابر هیدرولیکی ثابت برای یک طبقه مدل مغازه ای در حدود 60 میلیون تومان است. همچنین قیمت بالابر هیدرولیکی ثابت برای یک طبقه مدل بالابر خانگی با توجه به ملزومات ایمنی حدودا 90 میلیون تومان است. تمامی قیمت ها متغیر و با توجه به کیفیت متریال و نحوه اجرا هزینه ها تفاوت دارند.

قیمت بالابر هیدرولیکی متحرک مورد استفاده برای کار در ارتفاع هم برای 11 متر دسترسی تک ریل در حدود 140 تا 180 میلیون تومان است و برای دو ریل و چهار ریل ممکن است تا 600 میلیون تومان هم باشد.

شما عزیزان میتوانید با ارتباط با فروشگاه تجهیزات صنعتی و ساختمانی بالاافزار در مورد قیمت بالابر هیدرولیکی و بالابر خانگی استعلام دقیقی بگیرید. این موضوع بیشتر از هر چیز دیگری به نیاز شما بستگی دارد.

بالاافزار | فروشگاه اینترنتی تجهیزات صنعتی و ساختمانی

این فروشگاه با تجربه 50 سال در زمینه فروش تجهیزات صنعتی و ابزار صنعتی از جمله تاورکرین و انواع بالابر و آسانسور با هدف افزایش آگاهی، مشاوره تخصصی و دلسوزانه به مشتریان گرامی تاسیس گردیده است. آرامش خاطر و رضایت مشتری در خرید دغدغه اصلی تمامی مدیران و کارمندان بالاافزار است. لذا فروشگاه اینترنتی تجهیزات صنعتی و ساختمانی صادقانه و به طور تخصصی شما را در خریدتان همراهی می‌کند.