تعمیر ماشین لباسشویی

 

در این مقاله میخواهیم شما را با مشکلات مرسوم تعمیر ماشین لباسشویی و نحوه مقابله با آن آشنا کنیم .

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی برندهای مختلف کجاست ؟ ماشین لباسشویی خراب شد چه کار کنیم ؟ بهترین تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی در تهران کجاست ؟

اول به مشکلات متداول و مرسومی که برای لباسشویی خانه شما به وجود می آید اشاره میکنیم .

  1. صدای زیاد ماشین لباسشویی
  2. نشتی ماشین لباسشویی
  3. روشن نشدن ماشین لباسشویی
  4. عدم چرخش در ماشین لباسشویی
  5. تایمر ماشین لباسشویی کار نمیکند
  6. پمپ در ماشین لباسشویی نمی چرخد
  7. لرزش و جابجایی در ماشین لباسشویی
  8. ماشین لباسشویی درست ابگیری نمی کند
  9. ماشین لباسشویی مدام ابگیری می کند
  10. بوی سوختگی از ماشین لباسشویی می آید
  11. در ماشین لباسشویی باز نمی شود
  12. دمای آب در ماشین لباسشویی مناسب نیست
  13. ماشین لباسشویی همزمان هم آبگیری می کند هم تخلیه آب می کند

مشکلات متداولی که برای شما عزیزان در ارتباط با لباسشویی به وجود می آید را در بالا شرح دادیم ، قبل از اینکه با این مشکلات دست و پنجه نرم کنید ، باید هنگام خرید حواس خود را بیشتر جمع کنید !!!

توجه هنگام خرید لباسشویی : حتما به برگه ضمانتنامه و شرح مندرج شده در آن دقت فرمایید ، همچنین از صحت و اعتبار ضمانتنامه مطلع شوید . آی.پی امداد نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش قابل اعتماد و اطمینان در تهران میباشد .

با ما همراه شوید تا در انتها به نحوه تعمیر برندهای پرطرفدار در ایران بپردازیم .

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ :

222


اگر تایمر ماشین لباسشویی سامسونگ شما عزیزان کار نمیکنند ، موارد زیر را چک نمایید

سوئیچ در  ماشین لباسشویی سامسونگ

سوئیچ در، در ماشین لباسشویی های سامسونگ یک وسیله امنیتی ست که از کار کردن موتور هنگاهی که در ماشین لباسشویی باز است ، جلوگیری می کند. این سوئیچ معمولا در زیر درپوش قرار دارد و داری یک پین است که به درپوش چسبیده است و وقتی در بسته است کلید را فعال می کند. سوئیچ در برای مدار موتور و تایمر برق فراهم می کند. مطمئن شوید که سوئیچ از لحاظ مکانیکی سالم بوده و اهرم ها و فعال کننده ها صدمه ندیده اند. اگر سوئیچ فعال باشد اما برق به تایمر نرسد، پس ایراد از سوئیچ است.

تایمر و موتور تایمر

تایمر لباسشویی سامسونگ طراحی شده است تا کلیه عمل های ماشین لباسشویی را کنترل کند. تایمر یک سری اتصالات برقی دارد که توسط یک قطعه بادامکی به کار می افتند. این قطعه بادامکی توسط موتور تایمر کار می کند. اگر تایمر ماشین لباسشویی تان پیشروی نکند، تایمر یا موتور تایمر ایراد دارد.

کنترل سطح آب

کنترل سطح آب در ماشین لباسشویی سامسونگ ، جریان آب ورودی به دستگاه را برای ایجاد سطح مناسبی از آب، قطع و وصل کرده و همچنین برق موتور تایمر را هنگامی که آب به سطح مناسبی رسید، وصل می کند. اگر ماشین لباسشویی شما آبگیری کرد اما تایمر آن کار نکرد، ممکن است کلید سطح سنج آب معیوب باشد.

دکمه تایمر

 دکمه تایمر به شفت تایمر چسبیده است و همزمان با پیشروی تایمر در سیکل شستشو، می چرخد. دکمه تایمر ممکن است به عنوان استارت سیکل استفاده شود به این صورت که با کشیدن آن کلیدی در تایمر را فعال کند. دکمه تایمر معمولا پلاستیکی است که در قسمت اتصال به شفت تایمر با یک قطعه فلزی مستحکم شده است. ممکن است در صورت فرسودگی، این دکمه هرز شده و همراه با شفت تایمر نچرخدپمپ تخلیه

پمپ تخلیه در یک ماشین لباسشویی نقش تخلیه آب را از دیگ در پایان سیکل شستشو دارد. اگر پمپ تخلیه کار خود را انجام ندهد، ماشین لباسشویی متوجه خالی شدن دیگ نشده و به مرحله بعد نمی رود. اگر ماشین لباسشویی بعد از شستشو و قبل از آبکشی متوقف شد، بررسی کنید که پمپ درست کار می کند. برخی مدل هایی که کنترل الکترونیکی دارند، در این حالت پیام خطا می دهند. اگر ماشین لباسشویی شما در این حالت پیام خطا داد، به لیست خطاهای معمول رجوع کرده و علت را پیدا کنید.

شیر آب ورودی

شیر آب ورودی برای تامین آب سرد و گرم در زمان آبگیری دستگاه به کار می رود. این شیر حداقل دو مارپیچ کهربایی دارد که در زمان لازم شیر را باز می کنند. اگر ماشین لباسشویی سامسونگ بعد از انجام شستشو به مرحله بعدی نرفت، ممکن است ایراد از شیر آب ورودی باشد.

 

 

 

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت :

333

 

اگر ماشین لباسشویی ایندزیت شما آبگیری نمیکند ، مشکل میتواند از شیلنگهای ورودی و فیلترها ، شیر آب ورودی ،  کلید درپوش ،  کلید انتخاب گر و کلید دمای آب ، کلید فشاری سطح سنج آب ، تایمر و کنترل الکتریکی باشد .

اگر آبگبری ماشین لباسشویی ایندزیت شما متوقف نمیشود ، مشکل میتواند از  شیر آب ورودی ، کلید سطح سنج آب و کلید فشاری و لوله گنبدی هوا باشد .

 

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود :

555

ااگر ماشین لباسشویی کنوود شما لرزش دارد و حرکت میکند ، مشکل میتواند از ،  کمک فنر ،  فنرهای معلق و فنر دیگ ، حلقه کمک فنر و پد لرزگیر ، تسمه لرزگیر دیگ ، پایه های تنظیم کننده باشد .

اینکه چگونه تعمیرکار لباسشویی خود شوید و آموزش تعمیرات لباسشویی به صورت کامل برای رفاه حال شما عزیزان در سایت       شرح داده شده است . ما در اینجا سعی نمودیم به برخی از مشکلات مرسوم اشاره کنیم . ipemdad.com