یکی از مراحل ساختمان سازی، ساخت سقف است. امروزه در ساخت سقف ها، از سیستم سقف کاذب استفاده می شود. سقف کاذب به سقف ثانویه گفته می شود که پایین تر از سقف اصلی قرار دارد و تمامی ضعف های سقف اصلی را می پوشاند.

سقف کاذب شامل صفحاتی است که بر روی یک شبکه‌ یا چارچوب فلزی و با فاصله از سقف اصلی نصب می‌شود. شبکه فلزی که سقف کاذب بروی آن نصب می گردد شامل میله‌های طولی اصلی و میله‌های عرضی هستند. شبکه فلزی باید الگو و طرح مورد نظر برای هر طراحی و اجرا شوند. صفحات سقف کاذب می‌توانند از مواد مختلفی مثل گچ، چوب، فلز، مواد ترکیبی یا کامپوزیت ساخته شده باشند. با استفاده از سقف کاذب می توان تاسیسات ساختمانی مانند لوله ها و سیم های برق که نمای خانه یا محل کار را زشت میکنند، پوشاند. همچنین سقف های کاذب می توانند به عنوان عایق صوتی و حرارتی در سقف طبقات عمل کنند. اما یکی از مهم ترین مزایای سقف کاذب ظاهر زیبایی است که به فضای مورد استفاده در آن می بخشد.

1111

با توجه به مزایای سقف کاذب (بخصوص زیبایی آن)، امروزه استفاده از آن ها بسیار رایج شده است. اما نکته ای که وجود دارد این است که سقف های کاذب انواع مختلفی دارند و آن ها را می توان در طرح های متنوعی اجرا نمود و به همین ترتیب تولید کنندگان و مجریان مختلفی نیز خدمات مربوط این سقف ها را ارائه می دهند. برای آشنایی و انتخاب انواع خدمات مربوط به سقف های کاذب موجود در بازار، وجود یک سایت جامع که کالای تولیدکنندگان مختلف را برای مشتریان نمایش دهد، قطعا مفید خواهد بود.

 

وب سایت ساختمون یک سایت تخصصی در حوزه صنعت ساختمان است. این وب سایت به عنوان مرجع نیازمندی های اینترنتی در ایران به شمار می رود و به طور تخصصی نیازمندی های صنعت ساختمان را پوشش می دهد. شما به عنوان یک مشتری که قصد خرید کالاهای ساختمانی من جمله سقف های کاذب یا پنجره دو جداره و یا درب ضد سرقت را دارید، به راحتی می توانید با سر زدن به وب سایت ساختمون، با فعالان در این زمینه آشنا شوید.

222

وب سایت ساختمون به دو گروه خدمات رسانی می کند: 1- کسانی که صاحب کسب و کار هستند و در زمینه کالاهای ساختمانی (اعم از کالاهای مربوط به ساخت وساز ساختمان، ساخت و ساز راه و کالاهای مربوط به دکوراسیون داخلی منازل مسکونی، اداری و تجاری) فعالیت دارند 2- کسانی که قصد خرید کالاهای ساختمانی را دارند. در یک جمله می توان گفت وب سایت ساختمون محلی است برای اتصال مشتریان به فعالان در حوزه ساختمانی.

وب سایت ساختمون چه کمکی به فعالان و صاحبان کسب و کار می کند؟

می دانیم که این روزها حجم ساخت و سازها کمتر شده و به سبب آن فروش اقلام ساختمانی نیز کاهش یافته است، در نتیجه بازار از همیشه رقابتی تر است. برای پیروزی در این رقابت باید بیشتر دیده شوید و برای دیده شدن چه جایی بهتر از پربازدیدترین مکان این روزهای دنیای ما، یعنی اینترنت!

نکته ای که باید در جامعه ایران در نظر داشت این است که نسل دیروز ما وابسته به کتاب و روزنامه و رادیو و تلویزیون بود؛ در نتیجه تبلیغات سنتی قابل توجه آن ها بود. در حالیکه نسل امروز با اینترنت و گوشی های هوشمند بزرگ شده اند، در نتیجه با تبلیغات آنلاین و هوشمند ارتباط برقرار می کنند. اینترنت توانایی ارتباط با میلیون‌ها انسان در جای جای دنیا را دارد و می‌تواند برای شما بازارهای هدفی تازه و جهانی تعریف کند. اگر شرکت نوپا و کوچکی هستید، با کمک بازاریابی اینترنتی می توانید با مجموعه های بزرگ و قدیمی رقابت کنید.

333

وب سایت ساختمون یک سامانه اینترنتی است که با اتصال مستقیم مشتریان و تامین کنندگان اقلام ساختمانی، کیفیت و میزان معاملات این حوزه را افزایش می دهد. ساختمون با نمایش کالاهای ساختمانی شما به مشتریانی که به دنبال آن کالاها هستند باعث افزایش تعداد بالقوه تماس های ورودی و نهایتا فروش شما می شود.

از نقاط قوت وب سایت ساختمون می توان به فعال بودن آن در بیش از 20 استان کشور اشاره کرد. شما می توانید کالای خود را در استانی که در آن کالای خود را ارائه می دهید، ثبت کنید و مشتریان نیز می توانند با توجه به استان محل سکونت خود، کالای مورد نظرشان را جستجو کنند. تاکنون بیش از 10000 کالا و خدمات در ساختمون به ثبت رسیده است که محبوبیت این وب سایت را در میان فعالان در حوزه ساختمانی نشان می دهد.

در وب سایت ساختمون اقلام ساختمانی در گروه های مختلفی طبقه بندی و ارائه شده اند که هر یک دارای زیرگروه های خاص خود می باشند. زیرگروه پارتیشن و دوربین مداربسته جزو پر بازدیدترین زیرگروه های موجود در وب سایت ساختمون، هستند.

در وب سایت ساختمون دوربین مدار بسته در گروه "برقی، روشنایی، ایمنی" و در زیر گروه "سیستم های ایمنی ساختمان" قرار دارد. در این گروه شرکت های فعال در حوزه فروش سیستم های دوربین مداربسته و نصب دوربین مدار بسته خدمات خود را ارائه می نمایند. با وارد شدن به این زیر گروه، امکان جستجو در شهرهای مختلف نیز برای مشتریان فراهم می شود. اگر به دنبال خرید دوربین مدار بسته و نصاب هستید و یا خود فروشنده دوربین مداربسته هستید، به این بخش سایت سر بزنید.

همچنین در وب سایت ساختمون، پارتیشن در گروه "دکوراسیون داخلی" قرار دارد. در این گروه شرکت های فعال در زمینه تولید و فروش انواع پارتیشن، اعم از پارتیشن های آلومینیومی، شیشه ای، تک جداره، دوجداره، MDF و پارتیشن های متحرک، خدمات خود را ارائه می دهند. در این گروه نیز دسته بندی بر اساس شهرها ارائه شده است و مشتریان به راحتی می توانند در شهر خود انواع پارتیشن های موجود و شرکت های ارائه دهنده آن ها را جستجو کنند.