آنچه باید درباره جراحی زیبایی بدانید

 

اگرچه هرکسی تعریف خاص خود را از زیبایی دارد؛ اما زیبایی چیزی جز ترکیب متعادل و متناسبِ اجزای یک سیستم نیست. این سیستم هر چیزی می‌تواند باشد؛ از یک شاخه گل یا دکور منزل گرفته تا چهره و اندام اشخاص. رسیدن به این ترکیب متعادل که نتیجه آن زیبایی است، هدفیست که در ذات بشر نهادینه شده و انسان از بدو تولد به آن گرایش فراوانی دارد. امروزه بسیاری از افراد در پی رسیدن به این ترکیب مناسب در چهره خود هستند. انسان گرایش به جمال و زیبایی دارد؛ پس اگر شخصی اقدام به عمل بینی یا دیگر اندام خود می‌کند ریشه در همان ذات طبیعی‌اش دارد. سپردن اندام‌های بدن به تیغ جراحی برای رسیدن به زیبایی بیشتر نه‌تنها ارزش دارد، بلکه رجوع به طبیعت انسانی محسوب می‌شود.

انتخاب پزشک

در کشور ما که جامعه بهای فراوانی برای زیبایی قائل است، یکی از دغدغه‌های افراد یافتن کلینیک و پزشکان حاذق برای جراحی‌ بینی است. خوشبختانه پزشکان مطرح و قابلی در ایران وجود دارند که انواع عمل‌های زیبایی را از جمله جراحی فک، جراحی گونه، جراحی بینی و جراحی زیباییِ واژن را انجام می‌دهند. بااین‌حال انتخاب یک جراح مطمئن و باتجربه که شما را به هدفتان برساند، کمی دشوار است؛ بنابراین سعی کنید در این زمینه دقت فراوانی داشته باشید.

جراحی بینی گوشتی

برخی افراد که دارای بینی گوشتی هستند، این مسئله یک اخلال در زیبایی چهره خود می‌دانند. بینی‌های گوشتی دارای پوست ضخیم و غضروف‌های نازک هستند. امروزه تکنیک‌های جدید جراحی می‌تواند این نوع بینی‌ها را به بهترین شکل تغییر دهند و مانع بازگشت شکل قبلی آن شوند. پیش از دست یافتن پزشکان ایرانی به فنون جدید جراحی، بینی‌های گوشتی پس از عمل بینی گوشتی به دلیل فعل و انفعالات زیرپوستی دچار افتادگی می‌شدند؛ اما در حال حاضر چنین پدیده‌ای کمتر اتفاق می‌افتد.

عمل زیبایی واژن

همه بانوانی که بر اثر زایمان، کاهش وزن، بالا رفتن سن و آسیب‌های ناخواسته دچار اخلال در زیبایی واژن می‌شوند، می‌توانند با مراجعه به پزشک جراح به‌منظور رفع مشکل خود اقدام کنند. تنگ شدن واژن، زیبایی حالت و رفع تیرگی آن نه‌تنها زمینه لذت بیشتر را در ارتباط جنسی دو طرف فراهم می‌آورد، بلکه فواید بسیاری از جمله بالا رفتن رطوبت واژن، افزایش کلاژن سازی و رفع افتادگی را به همراه دارد. به جرئت می‌توان گفت در بین همه عمل‌های زیبایی برای زنان، عمل زیبایی واژن مهم‌تر از همه است. رفع عیوب واژن علاوه بر اینکه کیفیت رابطه جنسی زوج‌ها را افزایش می‌دهد، موجب ارتقا بهداشت و سلامتی بانوان می‌شود.

 

برای داشتن یک سایت خوب پزشکی سئو شده نیز میتوانید با ما تماس بگیرید