صنعت گردشگری و توریستم ایران به طور زیادی قابل پیشرفت و ارتقا است و این در حال است که وب سایت‌های خدمات آنلاین رزرو هتل و خدمات مسافرتی و گردشگری هر روز خدمت تازه‌ای به مسافران ارائه می‌کنند. بطوری که با بروز کردن اطلاعات و آپدیت کردن دانش مربوطه سعی در ارایه بهترین خدمات را دارند. وب سایت رزرو هتل و گردشگری hotellux.net حاصل تلاش و تجربه و تخصص تیمی از برنامه‌نویسان  و بهترین متخصصین رزرواسیون هتل جوان و کارآمد ایرانی است که توانسته است تحولی در صنعت هتل و گردشگری آنلاین ایجاد نماید و اقدام به رزرو هتل در شهرهای مختلف مانند مشهد و کیش و شیراز و تهران و اصفهان و هم چنین هتل آپارتمان مشهد و کیش و سایر شهرها بپردازد . طراحی منحصر به فرد و ساده و کابرد پسند سایت , مراحل ررو آنلاین بسیار ساده و راحت و مشاوره تلفنی بسیار دقیق و تخصصی کارشناسان رزرو هتل کار رزرو را بسیار آسان کرده است.

با توجه به گسترش فضای مجازی در جامعه و ایجاد بستر اعتماد سازی بالا در بحث کسب و کار مجازی و اینترنتی استفاده از این فضا موجب رونق و بهبود امور اقتصادی شده است , از جمله رزرو هتل بصورت اینترنتی که مزایا و فوایدی بسیار زیاد دارد . مزایایی از قبیل صرفه جویی در وقت  , انتخاب هتل با توجه به در اختیار داشتن اطلاعات کامل هتل با توجه به وجود جزییات و امکانات هتل و تصاویر هتل در وب سایت , و رهایی از دست واسطه های سودجو که با دادن اطلاعات غلط فقط در فکر سود اندازی خود می باشند.

فرایند رزرو هتل بطور 24 ساعته در شهرهای مختلف مانند هتل مشهد و هتل کیش و هتل تهران و ... بطور کامل در وب سایت این سامانه در دسترس عموم قرار دارد و پشتیبانی رزرو هم صورت میگیرد.

فعلا در وب سایت این سامانه امکان رزرو هتل و هتل آپارتمان فقط در شهرهای کشور عزیزمان ایران راه اندازی شده است. مراجعه کنندگان گرامی میتوانند با مراجعه به وب سایت این سامانه به آدرس http://www.hotellux.net/  هتل مورد نظر خود را در شهر مورد نظر جستجو کرده اطلاعات کامل هتل و هتل آپارتمان را با دقت بخوانند و بر آن اساس اقدام به رزرو کنند. اطلاعاتی از قبیل تصاویر هتل یا هتل آپارتمان , توضیحات هتل و هتل آپارتمان , امکانات و فاصله آن از نقاط اصلی شهر و هم چنین موقعیت مکانی هتل در نقشه شهر یا قیمت هتل را بدست آورند و سپس در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با مارشناسان رزرو تلفنی تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نماییند.