"پروتکل ثبت شرکت ارزان ، خدمتی نوین از مانا ثبت."

 

با محدودیت های عرصه دیجیتال مارکتینگ موتورهای جست و جوگر ، امکان برآورد دقیق میزان جست و جو کلید واژه "ثبت شرکت ارزان" بسیار سخت می باشد ولی یقینا بیش از هزار بار کلید واژه ثبت شرکت ارزان در موتورهای جست و گر مورد جست و جو قرار گرفته است.

شاید شمایی که این مطلب را مطالعه می فرمایید نیز سابقه جست و جوی کلید واژه ثبت شرکت ارزان را برای حوزه کاری خود داشته باشید ولی به واقع نتیجه جست و جو چه بوده است؟

تحقیقات میدانی تیم مانا ثبت ، به نتیجه ای نا امید کننده ای در خصوص موضوع ثبت شرکت ارزان ختم شده است.

واقعیت تلخ این می باشد که ؛ بیش از 90 درصد افرادی که کلید واژه ثبت شرکت ارزان را جست و جو کرده اند به نتیجه ای سودمند دست پیدا نکرده اند و موضوع ثبت شرکت ارزان در بین مؤسسات حقوقی نوعی محتوای تبلیغاتی و شعاری تلقی شده است.

در واقع بسیاری از متقاضیان ارجمند ، بیش از آن که از موضوع قیمت خدمات این مؤسسات گله مند باشند ، از عدم شفافیت و تناسب معنادار هزینه ها نگران می باشند و به طور مثال؛ چندگانگی تعرفه ثبت شرکت یا اخذ رتبه در بین مؤسسات مختلف ، نوعی سردرگمی و ابهام را به وجود آورده است.

بدون شک این موضوع اختصاص به حوزه ثبت شرکت سهامی خاص و دغدغه ثبت شرکت ارزان ندارد و در تمامی ابعاد معاملاتی مرسوم می باشد که ؛ مصرف کنندگان به دنبال کاهش قیمت تمام شده محصول یا خدمات مورد نظرشان می باشند و از سوی دیگر، فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات از این تقاضا در راستای جلب مشتری بهره می برند.

با توجه به دغدغه و تقاضای متقاضیان ثبت شرکت در جهت کاهش هزینه های ثبت شرکت و به تعبیر دیگر ؛ ثبت شرکت ارزان با رعایت حقوق متقاضیان ، مدیریت مؤسسه حقوقی مانا ثبت برای اولین بار در ایران اقدام به تدوین سندی در جهت حمایت از حقوق مراجعه کنندگان خود ، تحت عنوان " پروتکل ثبت شرکت ارزان" نموده است تا علاوه بر ابهام زدایی در خصوص هزینه های ثبت شرکت ، دغدغه های مراجعه کنندگان محترم را از باب عدم شفافیت مالی و حقوقی برطرف نماید.

پروتکل ثبت شرکت ارزان گامی مهم در جهت حمایت از متقاضیان محترم بنا نهاده است و به موازات شفافیت مالی و کاهش هزینه های تمام شده به موضوع کیفیت کاری نیز توجه ویژه ای نموده است.

یکی از به حق ترین خواسته های متقاضیان ثبت شرکت مسئولیت محدود ، اخذ رتبه و موارد دیگر حوزه کاری مؤسسه حقوقی مانا ثبت ، موضوع انجام کار به بهترین نحو ممکن و در سریع ترین زمان می باشد که نباید در همهمه ی موضوع ثبت شرکت ارزان فراموش شود.

مدیریت مانا ثبت با استخدام کارشناسان حقوقی و مالی متخصص و با تجربه و با برنامه ریزی تئوریک در جهت ارائه خدمات مربوط به ثبت شرکت نوعی هم افزایی را در راستای جلب رضایت مراجعه کنندگان محترم به وجود آورده است.

با تصویب سند پروتکل ثبت شرکت ارزان توسط هیئت مدیره مؤسسه حقوقی مانا ثبت ، تمامی پرسنل این مؤسسه ملزم به رعایت پروتکل ثبت شرکت ارزان می باشند.

مصادیق مهم و بندهای اساسی پروتکل ثبت شرکت ارزان مؤسسه حقوقی مانا ثبت به شرح ذیل می باشد :

 • تدوین و ارائه تعرفه های خدماتی مؤسسه حقوقی مانا ثبت.

• تدوین و ارائه هزینه های مربوط به هر بخش از خدمات ثبت شرکت.

• مقایسه نقطه به نقطه ای کارمزدهای مؤسسه مانا ثبت با کارمزدهای متداول در بین دیگر مؤسسات فعال در حوزه ثبت شرکت ، اخذ رتبه و …

• شفافیت در روند حقوقی ارائه خدمات.

• معرفی کارشناسان مربوطه از نظر تخصص و سابقه فعالیت.

• ارائه فیش های واریزی به اداره ثبت شرکت ها و قوه قضاییه.

• ارائه فیش های واریزی به حساب روزنامه های رسمی و کثیرالانتشار در خصوص آگهی ثبت شرکت و تغییرات مربوط به آن.

• ایجاد بستری شفاف و صادقانه که سبب اطمینان خاطر مشتریان محترم می شود.

  • تشکیل کارگروه هایی ویژه در زمینه ثبت شرکت ، اخذ رتبه و خدمات مهم دیگر.

• تشکیل تیم پژوهشی و ارائه مقالات آموزشی از طریق وب سایت مانا ثبت.

• ارائه مشاوره های رایگان و کامل در جهت رفع سوالات و ابهامات.

 

این موارد را می توان ، کلیات پروتکل ثبت شرکت ارزان تلقی نمود که بدون شک امتیاز مهمی برای متقاضیان محترم محسوب می گردد.

موضوع انکار ناپذیر در روند ثبت شرکت ارزان این می باشد که با مشخص بودن تعرفه های دستگاه های ذی ربط و هزینه های مربوط به انتشار آگهی های تاسیس در روزنامه های کثیرالانتشار و از سوی دیگر ، کارمزدهای کارگزاری های حقوقی فعال در زمینه ثبت شرکت ، میزان هزینه تمام شده برای متقاضی باید مقداری ثابت و معقول باشد و نباید این هزینه نا متعارف باشد.

نکته مهمی که نباید از آن غافل بود ، این موضع می باشد که ؛ بسیاری از افراد سود جو با سوء استفاده از دغدغه ثبت شرکت ارزان اقدام به فریب و کلاه برداری از متقاضیان می نمایند.

لذا نبایستی فراموش نمود که ؛ هیچ ارزانی را نباید ساده پندارید و دغدغه ثبت شرکت ارزان را با همکاری با مؤسسات حقوقی مجاز و متخصص بر طرف نمایید.

هیچ گاه فراموش ننمایید که ؛ کاهش هزینه های جاری هر کسب و کار ، موجبات صرفه جویی کوتاه مدت و دراز مدت را فراهم می نماید و قطعا بیلان مالی آن و کسب کار را مثبت می نماید.

در همین راستا مؤسسه حقوقی مانا ثبت آماده همکاری و خدمات رسانی به کلیه هموطنان عزیز می باشد و به سبب ایجاد رضایت و اطمینان خاطر در بین متقاضیان عزیز ، اقدام به اختصاص تخفیف 20 درصدی در خدمات ثبت شرکت و تخفیف 50 درصدی در خصوص موضوع اخذ رتبه ، ارتقا رتبه و یا تمدید رتبه تا پایان سال 1396 نموده است.

پل های ارتباطی مؤسسه حقوقی مانا ثبت برای موضوع ثبت شرکت آنلاین ، رتبه بندی شرکت و خدمات دیگر این مؤسسه به ترتیب ذیل می باشد :

 

نشانی : تهران - فلکه اول صادقیه - مجتمع تجاری اداری پردیس - طبقه ۳ - واحد ۳

 

شماره تماس : ۰۹۱۲۵۴۵۳۱۵۰_۴۴۳۸۸۰۵۲ ۰۲۱

 

وب سایت : www.manasabt.com

 

صندوق الکترونیکی : info@manasabt.com

"ثبت شرکت ارزان در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین نحو با تیم تخصصی مانا ثبت."

 توزیع رسانه ای توسط رپورتاژ ادز