راههای اخذ اقامت انگلستان

اقامت انگلستان از چه راه هایی امکان پذیر است؟ آیا از طریق تخصص، کار، تحصیل، ازدواج و سرمایه گذاری می توان اقامت انگلستان را کسب کرد؟ در مقاله زیر راه هایی را که منجر به اقامت انگلستان می شوند بررسی خواهیم کرد:

اقامت انگلستان از طریق تخصص و کار

در صورتی که یک سازمان یا کارفرما در انگلستان پیشنهاد شغلی را به شما داده باشند می توانید برای مهاجرت به انگلستان درخواست ویزای Tier2  را بدهید. این ویزا برای افراد متخصص و ماهر صادر می شود و از ان جایی که کمبود برخی مشاغل و نیروی کار در انگلستان وجود دارد در صورت واجد شرایط بودن برای شما ویزا صادر می شود. ویزا  Tier2  برای حد اکثر ۵ سال و ۱۴ روز صادر می شود و یا برای مدت زمانی که در گواهی کارفرما ذکر شده به علاوه یک ماه اضافه تر. سه ماه قبل از تاریخ شروع به کار در انگلستان می توانید درخواست ویزای Tier2 را بدهید و ظرف مدت سه هفته نتیجه ویزای شما مشخص می شود. ویزای شما برای ۵ سال دیگر قابل تمدید است اگر بیشتر از ۶ سال در انگلستان نبوده باشید.

اقامت انگلستان از طریق تحصیل:

اگر فرزند شما کمتر از ۱۲ سال سن دارد می توانید او را در یک مدرسه شبانه روزی ثبت نام کنید و یکی از والدین می توانند همراه فرزند خود به انگلستان سفر کنند. فرصت های شغلی بسیاری در انگلستان وجود دارند که بعد از اتمام تحصیل درانگلستان به آنها دست خواهید یافت و پس از پرداخت مالیات در نهایت از طریق تخصص و کار می توانید اقامت انگلستان را به دست آورید.

اقامت انگلستان از طریق ازدواج:

در صورتی که با یک شهروند انگلیسی ازدواج کنید یا فردی که اقامت دایم کشور انگلستان را دارد میتوانید اقامت انگلستان را کسب  کنید. اخذ ویزای ازدواج ۶ تا ۸ هفته طول می کشد. در صورتی که تولد فرزند در انگلستان باشد کودک شما شهروند انگلیسی خواهد شد در صورتی که یکی از والدین او شهروند انگلستان باشد  یا اجازه اقامت دایم را در انگلستان داشته باشد.

اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

برای راه اندازی یک تجارت در انگلستان باید درخواست ویزای Tier1 را بدهید ودر این صورت شما می توانید برای خود کار کرده و تجارتی را راه اندازی کنید. ویزای ۳ سال و ۴ ماه به شما اجازه می دهد که وارد انگلستان شده و بعد می توانید ۲ سال دیگر این ویزا را تمدید کنید و در صورت اقامت ۵ ساله می توانید برای سکونت در انگلستان درخواست دهید.

موسسه nclc مشاوره تخصصی و خدمات ویزاهای کاری، تحصیلی، ازدواج، سرمایه گذاری و توریستی را به شما ارایه می دهد.

photo_2018-01-22_15-19-16