ترفندهایی برای اینستاگرام

اینستاگرام در پاییز سال 2010 به عنوان یک سرویسی که کاربران بتوانند مکان خود را با دوستان به اشتراک بگذارند برای پلتفرم iOS ارائه شد مانند سرویس فوراسکوئر Foursquare منتهی با شکست مواجه شد چرا که توسعه دهندگان دیدند کاربران بیشتر از این برنامه برای اشتراک گذاری تصاویر استفاده می کنند لذا روی این گزینه تمرکز کردند.

در سال 2012 بود که بنیان گذار اینستاگرام Instagram اعلام کرد 27 میلیون کاربر در آن ثبت نام کردند که رشد سریعی را در یک شبکه اجتماعی نشان می داد. در ابتداء این برنامه برای کاربران پلتفرم iOS ارائه شد که می توانستند عکس بگیرند و از طریق فیلترهای عالی آن ویرایش مورد پسندشان را روی تصویر اعمال نمایند سپس در شبکه اجتماعی مخصوص به برنامه یا سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. همان روزها بود که گفته شد به زودی نسخه مخصوص اندروید اینستاگرام که نسبت به نسخه iOS بهتر خواهد بود قرار است در بخشی از مناطق عرضه شود ، این شرکت زمان زیادی را روی آن کار کرد تا بتواند نوع بهتری از این برنامه ارائه نماید.

 

در 13 آوریل سال 2012 سایت تخصصی Gramfeed اعلام کرد که فقط در فاصله زمانی 10 روزه تعداد کاربران اینستاگرام از 30 میلیون به 40 میلیون رسید. و تقریبا بعد از گذشت دو هفته از آن خبر ، به 50 میلیون کاربر رسید که واقعا این روند ثبت نام رشد عجیبی برای همه تلقی می شد.

 

خوبه که اشاره ایی هم به این نکته داشته باشم که البته حتما می دانید ؛ اینستاگرام در حقیقت در حال حاضر زیر نظر شرکت فیسبوک است و گرچه در همان موقعه فیسبوک برنامه هایی مانند Facebook Camera را نیز ارائه کرد که شبیه به اینستاگرام عمل می کرد و برای اشتراک گذاری تصویر استفاده می شد اما به خاطر محدودیت هایی پیروزی با اینستاگرام همراه شد.

 

ثبت نام در اینستاگرام محدود به کاربران عادی نشد بلکه طبق گزارشات شرکت Simply Measured در همان سالها اعلام شد که 40% از مشهورترین برندهای تجاری در اینستاگرام ثبت نام کردند که یکی از این شرکت ها ، شرکت MTV بود.

استفاده از اینستاگرام؛

اما بعد از دانلود و نصب اینستاگرام برای استفاده باید با آموزش هایی مانند آموزش تصویری حذف اکانت اینستاگرام برای همیشه ، آموزش ساده دانلود ویدیو از اینستاگرام با گوشی آیفون و اندروید ، کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام با فعال کردن Use Less Data و ... آشنا شد و آنها را آموخت تا بتوان از این اپلیکیشن اشتراک گذاری فیلم و عکس به نحو احسن استفاده کرد.

پس با سایت ترفند سیتی به آدرس www.tarfandcity.com همراه باشید تا با آموزش های بیشتری در زمینه اینستاگرام آشنا شوید.