کشور تایلند که عنوان پنجاه و یکمین کشور بزرگ دنیا را به خود اختصاص داده است، این روزها به یکی از قطب های بزرگ گردشگری تبدیل شده و دیدنی های بی شمار و رفتار صمیمانه مردم خونگرم این کشور موجب شده عده بسیاری از ایرانیان بارها با تور تایلند به این کشور گرم و استوایی سفر کنند. تایلند یک کشور دارای حکومت پادشاهی است که در جای جای آن می توانید از دیدنی های حیرت انگیز و انواع تفریحات لذت ببرید. اگر شما نیز قصد سفر با تور تایلند تابستان 97 را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا با گوشه ای از زیبایی های این کشور آشنا شوید.

111

زبان و مذهب و فرهنگ مردم تایلند

یکی از نکات مهمی که برای سفر با تور تایلند باید بدانید، کلیاتی در مورد زبان، مذهب و سبک زندگی مردم تایلند است، تا بتوانید به راحت ترین شکل ممکن با آن ها ارتباط برقرار کنید.

 زبان رسمی کشور تایلند، تایی (Thai) نام دارد که اغلب مردم به این زبان صحبت می کنند. اما در بخش های شمال شرقی کشور تایلند می توانید مردمانی را بیابید که به زبان لائو صحبت می کنند. همچنین در بخش جنوبی این کشور به زبان مالایی صحبت می شود. البته مسافرین تور تایلند می توانند به راحتی با مردم این کشور به زبان انگلیسی صحبت کنند. چرا که این زبان در مدارس کشور تایلند تدریس می شود. برخی از مردم کشور تایلند به زبان های ژاپنی و چینی نیز مسلط هستند.

 دین اصلی مردم کشور تایلند بودایی است. به همین سبب است که در تور تایلند تابستان 97 از معابد حیرت انگیزی دیدن خواهید نمود. همچنین عده ای از مردم جنوب کشور تایلند را مسلمانان مالایی تشکیل می دهند.

به خاطر داشته باشید درفرهنگ مردم تایلند، سر بخش مهمی از بدن است که روح در آن قرار دارد. پس اگر طی سفر با تور تایلند، کودک بانمکی را دیدید، به هیچ عنوان سر او را نوازش نکنید. همچنین به یاد داشته باشید که با پای خود به چیزی اشاره نکنید، چون نوعی توهین تلقی می شود. در هنگام ورود به خانه مردم تایلند، کفش خود را درآورید. تا حد ممکن با کسی روبوسی نکنید. فریاد نزنید و عصبانیت خود را کنترل کنید تا از هرگونه دلخوری و سو تفاهم پرهیز گردد.

 

شهرهای مهم تایلند

ازجمله شهرهای مهم تایلند که گردشگران تور تایلند بسیار مایل به بازدید از آن ها هستند، می توان سه شهر مشهور بانکوک، پوکت و پاتایا را نام برد. از آنجایی که این شهرها در طول سال پذیرای گردشگران بسیاری از تمامی نقاط دنیا هستند، کلیه امکانات رفاهی نظیر هتل و مراکز خدماتی و تعداد زیادی مراکز تفریحی در این شهرها یافت می شود. همچنین امنیت مسافران در این شهرها به خوبی تامین شده است.

 

در تور تایلند بانکوک چه چیزی انتظارتان را می کشد؟

بانکوک یا شهر فرشته ها، پایتخت تایلند و یکی از شهرهایی است که در تور تایلند با سلام پرواز از آن بازدید خواهید کرد. اگرچه بانکوک یک شهر مدرن است، اما هنوز هم آثار زندگی سنتی در این شهر دیده می شود. در تور تایلند بانکوک از آسمان خراش های مدرن دیدن خواهید نمود و راهبان بودایی را در جای جای شهر خواهید دید.

در تور تایلند بانکوک از کاخ بزرگ و مجموعه کاخ پادشاهی دیدن خواهید کرد. همچنین از مجسمه مجلل بودای زمردین، بودای طلایی و مجسمه عظیم بودای خوابیده بازدید می کنید.

قایق سواری و خرید اجناس در بازار شناور یکی از متفاوت ترین تجربه های سفرتان خواهید بود.

علاقمندان به طبیعت حتما بازدید از باغ رز را خواهند پسندید و بازدید از باغ وحش دوزیت، مزرعه تمساح ها و دنیای سافاری برای همه اعضای خانواده هیجان انگیز خواهد بود.

علاقمندان به نقاط تاریخی بیش از همه از برنامه ویژه تور تایلند بانکوک به شهر سوخته بانکوک و شهر آیوتایا لت خواهند برد.

سالن های ماساژ تایلندی، مراکز خرید و بازارهای ارزان قیمت، غذاهای عطرآگین و... از دیگر جاذبه های شهر بانکوک است که باعث می شود تور تایلند 97 را به هیچ عنوان از دست ندهید.

222

 

در تور تایلند پوکت چه تجربیاتی کسب خواهید کرد؟

پوکت نام بزرگترین جزیره کشور تایلند و یکی از بهترین استراحتگاه های این کشور است. سواحل پاتونگ با وجود مراکز خرید بسیار در این ناحیه، سواحل کارُن، نائی هان و لائم سینگ از جمله زیباترین و محبوب ترین ساحل های پوکت هستند.

در تور تایلند پوکت می توانید تجربه هیجان انگیز و بی نظیری از فیل سواری کسب کنید.

جزیره فی فی و سواحل پوکت محل بسیار مناسبی برای رفع خستگی، حمام آفتاب و انواع تفریحات آبی نظیر غواصی، موج سواری، کایت سواری و قایق سواری در تند آب است.

در تور تایلند از باغ وحش پوکت دیدن خواهید کرد. این باغ وحش علاوه بر نگهداری از حیواناتی نظیر فیل، میمون و تمساح، یک باغ پروانه بسیار تماشایی، یک باغ ارکیده زیبا و یک آکواریوم خیره کننده دارد.

بازدید از معابد جزء جدا نشدنی تور تایلند است. در جزیره پوکت از معبد وات چالونگ که مهم ترین معبد بودایی پوکت است دیدن خواهید نمود.

به خاطر داشته باشید که در تور تایلند پوکت، شهربازی فانتاسی که نمونه آسیایی دیزنی لند است را از دست ندهید.

 

تور تایلند پاتایا، تجربه ای بی نظیر از سفرهای خارجی

پاتایا یکی از محبوب ترین مناطق ساحلی کشور تایلند محسوب می شود و بعد از بانکوک دومین شهر محبوب تایلند به شمار می آید. به دلیل رفت و آمد بسیار گردشگران با ملیت های مختلف، می توانید انواع رستوران های تایلندی و بین المللی را در این شهر بیابید.

معابد عضو جدایی ناپذیر کشور تایلند هستند. پس جای تعجب نیست که در تور تایلند پاتایا نیز از معبد با شکوه حقیقت که یکی از با شکوه ترین معابد پاتایا می باشد، بازدید خواهید نمود.

پارک سنگی پاتایا باغی شگفت انگیز است که در آن تنه درختان بسیار قدیمی و سخت و سنگ هایی با اشکال خاص و عجیب خواهید یافت و بی شک از تماشای آن ها حیرت زده خواهید شد. همچنین باغ نونگ نوچ منظره ای خارق العاده و چشم نواز دارد که از تماشای آن لذت خواهید برد.

در تور تایلند بازدید از مینی سیام که مشهورترین دیدنی پاتایا است را فراموش نکنید. در این شهرک زیبا تمامی بناهای دیدنی تایلند و سایر کشورها را با ابعاد مینیاتوری ساخته اند تا از تماشای آن ها در کنار کدیگر لذت ببرید.

دنیای زیر آب یکی از عجیب ترین آکواریوم های دنیا است که به صورت یک تونل شیشه ای در زیر آب قرار دارد و بازدید از آن برای همه اعضای خانواده هیجان انگیز است.

اگر فرصت بازدید از بازار شناور بانکوک را نداشته اید، می توانید در تور تایلند پاتایا از خرید در بازار شناور لذت ببرید.

جزیره مرجان و سواحل پاتایا نیز اماکن خوبی برای استراحت و ورزش های آبی هستند. انواع تفریحات آبی نظیر موج سواری، غواصی، اسکی روی آب و قایق رانی، بانجی جامپینگ، گلف، دوچرخه سواری، پینت بال و... از دیگر تفریحات تور تایلند پاتایا می باشند.

 با انتخاب تور تایلند سلام پرواز پر هیجان و متفاوت سفر کنید.