خرید خوشمزه در آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای خوش آب و هوا و توریستی ومدرن ترکیه است که در میان گردشگران ایرانی بسیار پرطرفدار و محبوب است. این شهر ساحلی با هتل ها و مراکز خرید مدرن و زیبا و مراکز تفریحی و توریستی مثل موزه ها و پارک های آبی به عنوان مرکز تفریحی و گردشگری ترکیه شناخته شده است و هر ساله میزبان توریستهای زیادی از سراسر دنیا بخصوص ایران است.مراکز خریدآنتالیا با ارائه برندهای معتبر دنیا درکنار برندهای ساخت ترکیه، رنج متفاوت وگسترده ای از قیمتها را در اختیار مشتریان تور آنتالیا می گذارند و شما می توانید در کنار خرید ارزان خود از امکانات دیگری مثل رستوران ها و کافی شاپ ها و خدمات تفریحی مراکز خرید آنتالیا استفاده کنید و سفر لذت بخشی را در آنتالیا تجربه کنید.

1

مرکز خرید مارک MarkAntalya:


مرکز خرید مارک آنتالیا، با وسعت 51000 متر مربع، 155 فروشگاه و پارکینگ بزرگی با 3000 جای پارک، یکی از مراکز خرید مدرن و معتبر آنتالیا در منطقه لارا محله مرات پاشا است که حتیبرخی از برندها ترجیح می دهند اولین شعبه خود در آنتالیا را در این مرکز خرید افتتاح کنند.

2

 مرکز خرید مارک با ارائه خدمات تفریحی و خوراکی مانند سینما و رستوران و کافی شاپ  و ... یک خرید کامل را برای مشتریان و گردشگران تامین می کند. فروشگاه های این مرکز خرید نیز علاوه بر برندهای ترکیه ای مانند ال سی واکیکی و دریمود، انواع کالاهایی مثل محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی و ... را نیز ارائه می دهند.

3

 مرکز خرید میگروس  Antalya MigrosAlışverişMerkezi :

مرکز خرید میگروس آنتالیا در بلوار آتاتورک، دارای 130 فروشگاه، پارکینگی با 1300 جای پارک، 2 آسانسور پانوراما، زمین بازی کودکان، هایپر مارکت، سینمایی بزرگ دارای 8 صفحه نمایش، کافه ها و رستورانهایی با چشم انداز مدیترانه از مراکز خرید مدرن آنتالیا است که بسیاری از توریستها برای تجربه یک خرید دلنشین در کنار تفریح و سرگرمی و استراحت، آن را انتخاب می کنند.اگر خوش شانس باشید و تور ارزان آنتالیا را انتخاب کنید شانس خود را برای خرید بیشتر افزایش میدهید

مرکز خرید دیپو    Deepo  :

اگر قصد خرید ارزان و با کیفیت دارید مرکز خرید دیپو در نزدیکی فرودگاه آنتالیا، با 80 فروشگاه و پارکینگ اختصاصی انتخاب خوبی برای شما است و در کنار خرید خود می توانید در یکی از 15 رستوران آن غذا بخورید و یا در سالن تئاتر یا یکی از 5 سالن سینما در دیپو به دیدن فیلم و تئاتر بروید.

4

5

مرکز خرید شی مالSheMall Shopping Mall :


مرکز خرید شی مال یکی از مراکز خرید آنتالیا است که در منطقه مرات پاشا و محله فنرقراردارد و مکان خوبی برای توریستهایی است که به آشنایی با هنر و فرهنگ کشورهای دیگر علاقه دارند زیرا با برگزاری نمایشگاه های فصلی هنری این فرصت را برای هنر دوستان فراهم می کند.

6

شی مال با 10000 متر مربع وسعت دارای 70 فروشگاه و پارکینگ اختصاصی با 250 جای پارک، رستوران ها و کافه های متنوع، سینما، سالن ورزشی و فضای مخصوص بازی کودکان است. همچنین کتابفروشی معتبر D & R در این مرکز خرید یک شعبه بزرگ دارد که کتابهای پرفروش و معروف دنیا را با زبان انگلیسی ارائه می دهد.

7

 مرکز خرید تراسیتی Terra City :

 مرکز خرید لوکس تراسیتی در منطقه لارای آنتالیا با وسعت 48000 متر مربع و 185 فروشگاه یکی از بزرگترین مراکز خرید آنتالیا است . این مرکز خرید 4 طبقه برندهای لوکس دنیا مثل بربری Burberry،  ماسیمو دوتیMassimo Dutiو ... را در کنار برندهای لوکس و معتبر ترکیه ارائه میدهد.بیش از 30 رستوران و فود کورتی بزرگ در طبقه چهارم مرکز خرید تراسیتی، با ارائه برندهای معتبر غذا و فست فود نظیر مک دونالد، خیال شما را از بابت یک خرید کامل و صرف غذاهای خوشمزه و باکیفیت راحت میکند. این مجموعه امکانات تفریحی مانند بزرگترین سینمای چند بعدی آنتالیا و سالن کارتینگ و فضای بازی کودکان را در اختیار شما می گذارد.

مرکز خرید ترا سیتی :

اگر اهل پوشیدن برند معروف و جهانی هستید، مرکز خرید ترا سیتی یکی از بهترین مراکز خرید در آنتالیا است که به شما پیشنهاد می‌شود حتما سری به آن بزنید. این مرکز خرید در محله لوکسی به نام Fener واقع شده است و بسیاری از برندها از جمله بربری، هوگو باس، لاگوست، ماسیمو دوتی، تامی هیلفیگر و … در آن به فروش می‌رسد. برای استفاده از فود کورت این مرکز خرید می‌توانید به طبقه آخر آن مراجعه کنید. 

مرکز خرید اوزدیلک Ozdilek :

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا یکی از 8 شعبه نام تجاری Ozdilek  درترکیه است که با 100 فروشگاه و پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 1400 خودرو میزبان توریستها و مشریان زیادی از سراسر دنیا است که با تور لحظه آخری آنتالیا به این مرکز خرید هجوم می آورند. اوزدیلک علاوه بر کالاهایی که همه مراکز خرید آنتالیا ارائه می دهند، به مرکزی برای خرید محصولات مربوط به تکنولوژی و فناوری نیز شهرت دارد. همچنین امکانات رفاهی و تفریحی مانند 20 رستوران، فوت کورت مخصوص غذاهای بومی، هایپر مارکت، 7 سینما، سالن بولینگ و فضای مخصوص بازی و سرگرمی کودکان است.پیشنهاد توریاب وارد شدن به صفحه تور آنتالیا و انتخاب یک تور لحظه آخری است.