دشمن از رسیدن ما به قله های  علمی، تکنولوژی و آبادانی و پیشرفت می‌ترسد

حجت الاسلام محمود کارگر درخطبه های این هفته آبدان استان بوشهر با اشاره به هفته پژوهش اظهار داشت: پژوهشگران دربخش آبدان درحوزه هایی که امروز نیاز به تحقیق و پژوهش وجود دارد تلاش کنند ودرحوزه پزشکی؛ صنعتی و در تکنولوژی های نوین به صورت دانش بنیان پیگیری کنند.

وی درادامه یادآورشد: بارها درجلسات خصوصی تلاش کردم برخی از امکانات که دراختیار داریم دراختیار پژوهشگران قرار دادیم وباید بعضی از فضاها باید کار شود ودر مورد خاص و ویژه بخش آبدان. کارگر به مساله مهم پژوهش واداب ها مردم بخش آبدان اشاره نمود و بیان داشت: باید اداب ها مردم این منطقه از گذشته تا به امروز و همچنین علما وبزرگان وشهدای بخش که نیازمند یک کتاب ارزشمند نوشته شود. خطیب نماز جمعه آبدان همچنین افزود: تاریخ وهنر وهنرمندی مردم بخش؛ مساله ابزارومشاغل ودر راس آنها قدمت کشاورزی دراین منطقه کار شودو هم جایگاه مفاخر باید دراین زمینه حفظ شود.

امام جمعه آبدان بیان داشت: تحقیق و پژوهش جز مهارت های زندگی تک تک افراد جامعه میباشد. کارگر همچنین اظهار امیدواری کرد: بسیاری از آسیب های اخلاقی که درجامعه وجود می آید از همین حوزه عدم تحقیق و پژوهش است و بسیاری از بی اخلاقی ها و بداخلاقی ها که درحوزه رسانه و ارتباطات اجتماعی وجود دارد ناشی از عدم تحقیق و پژوهش است.

امام جمعه آبدان دربخش دیگر از خطبه ها یادآورشد: دشمن میخواهد مدیریت جهانی به دست خودش باشدو غربی ها دارند دراین قضیه فریاد میزنند و ما میخواهیم مدیریت جهانی به دست ولی خدا باشد.

وی همچنین از دانشگاهیان و حوزه ها خواست که وضعیت قبل وبعد از انقلاب و مساله غرب را تبیین کنند. کارگر درپایان ادامه داد: یکی از کارهای مهم واساسی دشمن دراین سالها این است که نشست های ما را از بین ببرد و ملیت های ما دستخوش تغییر قرار دهد.