سقوط از چرخ و فلک جان مادر را در برازجان گرفت

عبدالرحیم دادجو با بیان اینکه ساعت 19 و 45 دقیقه شامگاه جمعه شاهد سقوط دو نفر از چرخ و فلک در برازجان بودیم اظهار داشت: این حادثه در پارک بازی میدان شهید گنجی برازجان اتفاق افتاد که واگن‌های این چرخ و فلک در هنگام  حرکت رو به جلو به حالت اولیه برنگشت و سبب سقوط مادر و فرزند شد.

وی با بیان اینکه حداکثر ارتفاع این چرخ فلک 15 متر است گفت: واگنی که این مادر و فرزند در آن قرار داشتند در فاصله حدود 12 متری بود که به حالت اولیه برنگشت و سبب سقوط مادر 35 ساله و فرزند 4 ساله‌اش به پایین شد.

رئیس فوریت‌های پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه پس از سقوط  این افراد مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شدند گفت: حادثه دیدگان سقوط از چرخ و فلک به بیمارستان برازجان منتقل اما تلاش کادر درمانی به سبب شدت جراحت و آسیب‌های وارد شده نتیجه بخش نبود و مادر 35 ساله جان باخت.

شهربازی برازجان دو سال است که مجوز فعالیت ندارد

مدیرکل استاندارد استان بوشهر هم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن ابراز تاسف از این حادثه دلخراش و تسلیت به خانواده داغدیده، اظهار داشت: شهربازی برازجان دو سال است که مجوز فعالیت ندارد و این در حالی است که پیش از ایام نوروز دوبار توسط کارشناسان استاندارد مورد بازرسی قرار گرفت که موفق به اخذ پروانه استاندارد و مجوز فعالیت نشد.

عبدالرحیم بهره‌مند افزود: متاسفانه با وجود پلمپ دستگاههای غیراستاندارد این شهربازی و تعهد مدیر آن به عدم استفاده از وسایل غیراستاندارد، فعالیتش را در این ایام از سر گرفت.

وی بیان کرد: آزاد شدن پلمپ دستگاههای این شهربازی تنها به منظور تعمیر آنها صورت گرفت و مدیریت مجموعه در این خصوص تعهد داده بود.

مدیرکل استاندارد بوشهر با تاکید بر رعایت و ضوابط استاندارد در راه‌اندازی تجهیزات بازی در شهر بازی‌های استان بوشهر افزود: این اتفاق تلخ هشداری به شهرداری‌ها و متصدیان شهربازی‌ها در استان بوشهر است که در برابر سختگیری و ضوابط استاندارد مقاومت نکنند و به اصول فنی توجه کنند.