توسعه عمرانی بیمارستان کنگان ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

علیرضا رئیسی ظهر دوشنبه در بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه‌های عمرانی بیمارستان کنگان، گفت: زمان‌بندی پایان کار باید از سوی پیمانکار اعلام شود.

وی با ابراز رضایت کامل از پیشرفت امور در توسعه بیمارستان کنگان، خاطرنشان کرد: اتمام یک روز زودتر این پروژه‌ها می‌تواند جان یک بیمار را نجات دهد.

رئیسی اضافه کرد: کارهایی که در پیمان پیمانکار موجود است از جمله تغیرات لکه‌گیری سقف کاذب، رنگ‌آمیزی سقف کناف، سرامیک‌کاری، نصب تابلو برق اصلی، نصب درب‌های چوبی، راه‌اندازی دستگاه چیلرها، اگزاست فن و درب ورودی CPR باید ظرف موعد مقرر به اتمام برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: نصب دیزل ژنراتور و ترانس از جمله کارهایی است که می‌بایست انجام شود.

وی در ادامه وعده داد که مساعدت‌های لازم را برای هر چه بهتر کردن فضای بیمارستان و محیط کار همکاران به مسئولان بیمارستان کنگان داشته باشد.

رئیس بیمارستان امام خمینی در پایان این بازدید با قدردانی و تشکر از حمایت‌ها و نظارت مستمر ریاست دانشگاه و معاونان وی، اهم برنامه‌ها و جزئیات و نیازهای بیمارستان را برای مسئولان ارشد دانشگاه توضیح داد.

حسن حیدری اضافه کرد: جدا کردن درمانگاه از اورژانس و سه شیفته کردن آن، بار اورژانس را کم کردیم که موجب رضایت مردم قرار گرفت.

وی افزود: با به‌کارگیری نیروهای توانمند در بخش سلف سرویس مشکل تعذیه پرسنل، پزشکان و بیماران را بهبود بخشیدیم.

رئیس بیمارستان امام خمینی با اشاره به اینکه پرداختی‌های پرسنل بیمارستان تا حد امکان به روز شد گفت: از طرف اداره‌های کنگان از جمله اداره اطلاعات و مسکن و شهرسازی ۲۰ هکتار زمین به بیمارستان اختصاص داده شد که هم اکنون در حال ثبت آن هستند.

در این بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و هیئت همراه از بیمارستان امام خمینی کنگان بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند پیشرفت امور عمرانی بیمارستان، بخش NICU، ساختمان توسعه  اورژانس، بخش اورژانس قدیم، MRI بیمارستان، طرح هر تولد یک درخت و  و فضاهای موجود بیمارستان امام خمینی کنگان قرار گرفتند.