آغاز تعمیرات اساسی در بزرگترین پالایشگاه گازی کشور

مهندس فرهنگ گفت: عملیات تعمیرات اساسی مهم ترین پروژه ای است که در پالایشگاه هر ساله انجام میشود و در واقع ادامه حیات پالایشگاه وتولید مستمر این شرکت در تعمیرات اساسی تضمین می شود.

وی ادامه داد: شرکت پالایش گازفجرجم امانتی است دردست ما و متعلق به همه مردم ایران است و  لذا شان ومنزلت این شرکت بسیار بالاست.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم تاکید کرد: همه کارکنان وکارگران موظفند با رعایت مسایل ایمنی ، همراه داشتن  تجهیزات حفاظت فردی ، ابزار مناسب کاری و راه انجام درست کارها ، در عمل شان ومنزلت پالایشگاه را حفظ کنند.

وی تصریح کرد: در عین حال که این شرکت منزلت بالایی دارد برای کسانی که به رعایت قانون وموارد ایمنی بی اعتنا هستند نیز بسیار بی رحم است و کارکنان شریف زیادی در سطح وزارت نفت سلامتی ویا حتی جان خود را به همین سبب از دست داده اند.

در این آیین نعمت الله جمالی رییس روابط عمومی شرکت نیز طی سخنانی کوتاه بر ادامه عوامل انگیزشی این واحد و تهیه هدایا برای افرادی که طبق معرفی واحد ایمنی و تعمیرات بیشترین تلاش در رعایت موارد ایمنی داشته اند تاکید کرد.

محمود ترک زهرانی از مسولین تعمیرات اساسی نیز ضمن تاکید الزامات HSE ، به تعمیرات اساسی با کیفیت اشاره و خاطرنشان کرد: همه ما دست به دست هم خواهیم داد که انشالله تا پایان مهرماه یکی از بهترین سالهای عملیات تعمیرات اساسی را ورق بزنیم.

و در پایان مراسم ضمن قربانی کردن گوسفند در اولین روز رجب  و همچنین خواندن آیت الکرسی و عبور از زیر قرآن کریم و همچنین پذیرایی ،عملیات تعمیرات اساسی آغاز گردید.