نماینده بوشهر از حرکت پسندیده طارمی تقدیر کرد

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از طارمی بازیکن بوشهری تیم پرسپولیس تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

باسلام به هموطنان عزیز به ویژه همشهریان شرافتمند بوشهریم

رشادت و درخشندگی چهره جوان بوشهری، بازیکن موفق پرسپولیس، طارمی عزیز که موجب خوشحالی همه فوتبال دوستان خاصه جوانان و عموم بوشهری های سرافراز شد را به همه علاقه مندان  فوتبال، خانواده محترم ایشان و آقا مهدی عزیز و پرتلاش تبریک می گویم و برای آن جوان افتخار آفرین توفیقات بیشتر را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

عبدالکریم جمیری نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی

روز گذشته بود که مهدی طارمی جوان جویای نام بوشهری تیم پرسپولیس در بازی مقابل استقلال با درخشش خود سه امتیاز حساس را برای این تیم کسب کرد و تیم خود را پس از مدت های دوری از صدر جدول لیگ برتر، به قله رساند. طارمی در این بازی با زدن دو گل از چهار گل تیمش سهم بسزایی در شکست سنگین استقلال داشت اما چیزی که توجه همگان را به خود جلب کرد شادی پس از گل این جوان بوشهری بود.

مهدی طارمی پس از رساندن گل اول پرسپولیس به سمت نیمکت ذخیره تیمش رفت و پیراهن خود را که تصویر شهید احمدی جوان اولین شهید مدافع حرم در استان بوشهر بر روی آن نقش بسته بود را جلوی هزاران تماشاگر ورزشگاه آزادی و میلیون ها نفر از بیننده در پای تلویزیون نشان داد.

طارمی صدر جدول را سرخ کرد/ بوسه طارمی بر تصویر شهید احمدی جوان+عکس و فیلم

پس از زدن گل دوم، طارمی بار دیگر این حرکت خود را تکرار کرد و بر تصویر این شهید مدافع حرم بوشه زد تا ارزش شهدا و یاد و خاطره آنان را به همگان نشان دهد. این بازیکن جوان بوشهری که مشخص بود با توکل به خداوند متعال و یاری جستن از شهدای اسلام پا به میدان گذاشته بود با حرکت خود به چهره محبوب میلیون ها ایرانی تبدیل شد و بیش از پیش در دل ها جا گرفت.