ساخت مسکن برای مددجویان تمام روستاهای دشتستان

احمد لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و به جامعه محرومان و مستضعفان استان بوشهر در شهرستان‌های 10 گانه خدمات‌رسانی می‌کند.

وی افزود: کیفیت خدمات‌رسانی این نهاد به مردم نسبت به سنوات گذشته رشد محسوسی داشته و بحمدالله به گونه‌ای عمل کرده‌ایم که بیشتر جمعیت زیرپوشش از خدمات کمیته امداد در استان بوشهر رضایت دارند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر خاطرنشان کرد: حمایت خیران تاثیر بسیار زیادی در بهبود کیفیت خدمات کمیته امداد دارد و در استان بوشهر، بخش عمده‌ای از اعتبارات کمیته توسط کمک‌های مردمی و صندوق‌های صدقات تامین می‌شود.

لطفی تصریح کرد: هم‌اکنون 41 موسسه خیریه در 10 شهرستان استان بوشهر فعال هستند که در طول سال، کمک‌های ارزشمندی به کمیته امداد برای ارائه خدمات بی‌منت به مردم انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: امسال با همکاری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، برای تامین سرپناه برای محرومان و مستضعفان استان برنامه‌های مهمی داریم که تا پایان امسال عملی می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر از ساخت مسکن برای مددجویان تمام روستاهای دشتستان خبر داد و گفت: برای هر واحد مسکونی، 300 میلیون ریال هزینه می‌شود که 250 میلیون ریال توسط کمیته امداد و 50 میلیون ریال نیز توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان بوشهر هزینه خواهد شد و این واحدها در روستاهای بالای 20 خانوار احداث می‌شود.