با مکمل غذایی خرما رکورددار گینس شدم+عکس

در روز تولد امام زمان(عج) با همکاری شورای شهر عالی شهر و شهرداری عالی شهر مسابقه ثبت رکورد شکستن اجسام سخت توسط جوان عالی شهری برگزار شد.

هدایت چاه شوری جوان عالی شهری و مربی کونگ‌فو تو آ در گفت‌وگو با "سپاس" با بیان اینکه برای شکستن این رکورد تلاش‌های شبانه‌روزی زیادی کردم، گفت: این رکورد با توجه به شرایطی که داشت باید طی 24ماه تمرین زمان مسابقه تعیین می‌شد که با تمرین‌های فشرده توانستم زمان مسابقه را در 11ماه تمرین برگزار کنم.

این ورزشکار عالی شهری اظهار کرد: در مدت‌زمان تمرینات و آماده شدن برای مسابقه با توکل بر امام عصر(عج) و استفاده از وعده غذایی خرما توانستم رکورد شکستن اجسام سخت را با 1200کیلوگرم  در مدت‌زمان 50 ثانیه به ثبت برسانم.

این مربی کونگ‌فو تو آ در پاسخ به اینکه هزینه‌های برگزاری مسابقه به عهده چه نهادی بوده است، افزود: از ابتدای تمرینات شورا و شهرداری عالی شهر حمایت می‌کردند و همه هزینه‌های برگزاری این مسابقه به عهده شورا و شهرداری عالی شهر بود.

چاه شوری خطاب به مسئولین ابراز کرد: از مسئولین استان و کشور می‌خواهم تا برای شغل من چاره‌ای اندیشه کنند و حمایت‌هایی برای ثبت این رکورد جهانی داشته باشند.

وی اذعان کرد: اگر مسئولین ورزشی حمایت‌های لازم داشته باشند برای ارتقای این رکورد و ثبت رکورد جدید تلاش خواهم کرد و پرچم کشور عزیز و حضرت مهدی(عج) را بر فراز جهان خواهم برد.

لازم به ذکر است که این مسابقه با حضور اشکان دشمن زیاری نماینده رسمی ثبت گینس، مسئولین کونگ‌فو تو آ استان بوشهر، اعضا شورای عالی شهر، شهرداری عالی شهر و مردم استان بوشهر حضور داشتند