رتبه اول استان بوشهر در فعالیت های قرآنی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از کسب رتبه نخست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در ارزیابی سازمان دارالقرآن الکریم کشور در سال ۹۴ خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در گفتگو با صدا و سیمای مرکز استان بوشهر گفت: بر اساس ارزیابی که از عملکرد سال ۹۴ از سوی دارالقرآن‌الکریم سازمان تبلیغات اسلامی کشور به استان بوشهر ابلاغ شد، اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر به ‌عنوان استان برتر حائز رتبه نخست ارزیابی عملکرد ۹۴ در بین استان‌ها شناخته شده است.

 

http://ido.ir/content/1393/07/525217.jpg

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تقدیر از کارکنان اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی تعامل و ارتباط بسیار سازنده که با چهره های ارزشمند قرآنی دارد و برای گسترش فعالیت های اموزشی قرآنی چهل طرح آموزشی کارشناسی شده از دوره های مقدماتی تا دوره های تخصصی در طول سال در سطح استان در حال انجام هستند.

 

وی در ادامه افزود: با توجه به علاقه مندی مردم استان بوشهر به قرآن کریم، شاهد فعالیت های گسترده و ارزشمندی در امر فعالیت های قرآنی در استان بوشهر هستیم و بستر مناسبی برای توسعه فعالیت های قرآنی وجود دارد.

 

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: سیاست راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی توسعه فعالیتهای دینی و قرآنی با محوریت مردم است و موسسات قرآنی به دلیل برخورداری از پشتوانه مردمی فعالیت های خوبی در راستای گسترش امور قرآنی انجام می دهند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به فعالیت بالغ بر ۲۷۰ مؤسسه و مرکز قرآنی شهری و روستایی ثبت شده در استان اضافه کرد: بوشهر یکی از استان‌های فعال در امور قرآنی است و فعالیت این موسسات نقش چشمگیری در کسب این موفقیت عملکردی سال ۹۴ استان بوشهر داشته است.

 

وی ۳ مرداد ۹۵ تصریح کرد: لازم می دانم ضمن تقدیر از حمایت مسئولین استانی این افتخار را به کسانی که در جهت گسترش فعالیت های قرآنی تلاش می‌کنند تبریک عرض کنم و امیدواریم شاهد ادامه این مسیر باشیم و استان بوشهر بتواند در سال های آتی هم حائز رتبه برتر کشوری باشد.