حادثه آتش سوزی گناوه ۴ مصدوم داشت

حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: بلافاصله بعد از وقوع آتش سوزی بنده به اتفاق تنی چند از همکارانم در محل آتش سوزی حاضر شدیم و شخصا با  مسئولان و مدیران مرتبط با این حادثه از دفتر وزیر تا مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران و مدیران شهرستان گناوه و استان بوشهر تماس گرفتم و نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی اضافه کرد: از زمان آغاز آتش سوزی در ساعت 45 دقیقه بامداد تا ساعت 5.45 دقیقه بامداد که آتش مهار شد در محل حادثه حضور داشتم و نکته حائز اهمیت این بود که نیاز به یک ایستگاه آتش نشانی در این محل ضروری می نماید.

خدری گفت: پس از مهار آتش برای بررسی وضعیت مصدومان حادثه به بیمارستان گناوه رفتیم و بر اساس اعلام پزشکان از چهار مصدوم حادثه دو نفر به صورت سرپایی درمان شدند اما دو مصدوم دیگر به ترتیب 50 و 90 درصد سوختگی دارند و حالشان وخیم است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس تصریح کرد: گلایه خود را به مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران به دلیل نبود ایستگاه آتش نشانی اعلام نموده و در نشست این هفته کمیسیون انرژی مجلس هم با جدیت این موضوع را از وزیر نفت پیگیری خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: هنوز علت وقوع این حادثه مشخص نیست اما در حال پیگیری و بررسی زوایای مختلف این حادثه برای مشخص شدن علت حادثه هستیم.