درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در شهرستان جم ساخته می‌شود

سید تقی نوربخش شامگاه چهارشنبه در همایش کارگری و کارفرمایی در شهرستان جم با بیان اینکه شهرستان جم در حوزه کار و کارگری با داشتن ظرفیت‌های مهم از جایگاه مهمی برخوردار است، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی برای تحقق بیمه شدگان نقش مهمی دارد که در این راستا خدمات بیمه‌ای و درمانی در نقاط مختلف گسترش می‌یابد.

وی با تاکید بر ایجاد درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در شهرستان جم افزود: تحقق این مهم که از مطالبات مردم شهرستان جم است در دستور کار قرار دارد که این درمانگاه در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع ساخته می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر توسعه فعالیت‌های بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه خاطرنشان کرد: این بیمارستان از سال 1384 عملیات ساخت آن آغاز شد ولی در دولت یازدهم با یک حرکت جهادی این مرکز درمانی تکمیل و مجهز شد.

نوربخش با اشاره به خدمات با ارزش بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه تصریح کرد: ارائه خدمات درمانی به 500 هزار نفر از افتخارات بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه در سال قبل است.

وی از آغازساخت زایشگاه در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه خبرداد و افزود: برای این مهم تاکنون 10 میلیارد ریال هزینه شده که تلاش می‌شود طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه به‌زودی اجرایی شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر جذب نیروهای بومی در مراکز تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: تاکنون در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه 172 نفر استخدام شده‌اند و این در حالی است که در سه سال گذشته 5 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی در سازمان تأمین اجتماعی کل کشور استخدام شدند.