هیچ قدرتی نمی‌تواند بر ملت ایران مسلط شود‌

سردار علی فدوی امشب در یادواره بیست و نهمین سالگرد شهدای خلیج فارس در بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و با تسلیت ایام ماه محرم به جایگاه ایثار و شهادت پرداخت و اظهار داشت: فداکاری و ایثار امام حسین(ع) و یارانش که خونشان در خاک سرزمین گرم کربلا ریخته شد مبنایی شد برای بندگان خدا که می‌توان با جاری شدن خون و جهاد در راه خدا پایداری اسلام  را نگه داشت.

وی با بیان اینکه خیل عظیمی از ملت جهان راه امام حسین(ع) در پی گرفته‌اند تصریح کرد: در زمانی زندگی می‌کنیم که خیل عظیمی از مردم راه امام حسین(ع) در پی گرفته‌اند و دنبال‌رو مسیر امام راحل هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه شهدا از بهترین بندگان خدا بودند گفت: اگر به زوایای ریز زندگانی شهدا در درون خانواده پی برده شود در می‌یابیم که همه شهدا از بهترین بندگان خدا و این سرزمین بوده‌اند.

فدوی با بیان اینکه هیچ راه و هیچ مقاومی مانند مسیر و جایگاه شهیدان نیست تاکید کرد: این شهیدان با توانمندی در برابر شیطان بزرگ آمریکا ایستادند، مقابله کردند، شکست دادند و آنها را تحقیر کردند.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین تحقیر آمریکا توسط شهیدان نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس ایجاد شد افزود: شهیدان نبرد مستقیم با آمریکا، شیطان بزرگ را در خلیج فارس شکست دادند که به اعتراف دشمن در سال 1366 و 1367 فرزندان خمینی(ره) آنها را به چالش و انفعال کشاند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اظهارات وزیر دفاع آمریکا در افزایش توان در خلیج فارس خاطر نشان کرد: 100 روز پیش وزیر دفاع آمریکا در پایگاه‌ نظامی آمریکایی در یکی از کشورهای جنوب خلج فارس گفت که آمریکا و هم‌پیمانانش به دنبال ایجاد توانی هستند که در مقابل ایران توان بازدارندگی ایجاد کنند.

فدوی افزود: این ترس و هراس دشمن، و افزایش توان رزمندگان با پایداری و استقامت  در راه خدا به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی کشوری توانمند و ابرقدرت است تصریح کرد: ایران اسلامی کشوری کوچک و معمولی نیست که وزیر دفاع آمریکا این جمله می‌گوید بلکه جمهوری اسلامی ایران کشوری توانمند و ابرقدرت است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه بسیاری از کشورها به ابرقدرتی ایران اعتقاد دارند گفت: بسیاری از کشورها به سبب اقتدار و قدرت بالای ایران اسلامی به این ابرقدرتی ایران اعتقاد دارند.

فدوی با بیان اینکه بودجه نظامی آمریکا سالانه 700 میلیارد دلار است گفت:  بودجه نظامی آمریکا در سال 700 میلیارد دلار است و ما اگر سال‌ها نفت بفروشیم به این بودجه هم نمی‌رسیم  و اعتراف وزیر دفاع امریکا نسبت به توان ایران اسلامی ناشی از وجود قدرت الهی و تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی حق علیه باطل  است.

وی با بیان اینکه ماهیت جنگ با انقلاب اسلامی از سوی دشمنان ماهیت حق و باطل است افزود:خداوند فرموده است که من طرف حق هستم، باطل نابود است و پیروزی ازآن حق است.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه هر روز باید بر توان خود بیفزاییم تصریح کرد: باید تکالیفی که خداوند بر عهده مومنان گذاشته  عمل کنیم  که افزایش توان و قدرت روز افزون از  تکالیف مهم مومنان است.

فدوی با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره بر قدرت خود می‌افزاید گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 37 سال است که فرصتی را برای افزایش قدرت خود از دست نداده و  همواره بر قدرت خود می‌افزاید.

وی با بیان اینکه آمریکا در تمامی عرصه‌ها در مقابل ایران با شکست مواجه شده است، خاطر‌نشان کرد: وقتی آمریکا بعد از سال‌ها متوجه نشد نمی‌تواند بر مرکز انقلاب اسلامی ایران صدمه بزند تصمیم گرفت بر کشورهایی که طبق روال انقلاب اسلامی ایران حرکت می‌کنند  ضربه بزند و در تمام موارد هم با شکست مواجه شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه کشورهایی که با آمریکا در جنگ علیه مسلمانان همسو هستند به نابودی کشانده می‌شوند افزود: کشورهایی که به دستور آمریکا جنگ علیه مردم مظلوم در سرزمین‌های اسلامی آغاز کرده‌اند فقط با نابودی  از این ورطه نجات می‌یابند.

فدوی با بیان اینکه هیچ قدرتی نمی‌تواند بر ملت ایران مسلط شود افزود: هیچ قدرت و توانی نمی‌تواند بر ملت ایران که روال و مسیر شهدا طی می‌کندو هر روز بر توان خود می‌افزاید مسلط شود.

در این مراسم از خانواده شهیدان مبارزه مستقیم با آمریکا، نادر مهدوی، بیژن گُرد، غلامحسین توسلی، نصرالله شفیعی، مجید مبارکی، خداداد آبسالان و مهدی محمدی‌ها تجلیل شد.