بلند شدن پرواز بوشهر از مهرآباد با ۵ ساعت تأخیر+تصاویر

به نقل از گام نیوز در ادامه سریال های تاخیر پروازهای تهران – بوشهر و بلعکس که به امری عادی تبدیل شده، پرواز شب گذشته همین مسیر به شماره 319 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(ایران ایر) که قرار بود ساعت 19:50 دقیقه از فرودگاه مهرآباد حرکت کند با تاخیری حدود 5 ساعته  از باند برخاسته است.

یکی از مسافران این پرواز در گفتگو با خبرنگار گام نیوز با گلایه نسبت به این مساله گفت: علی رغم تاخیر چندین ساعته هنوز مسافران و اعتراض مستفران بوشهری اما هیچ مسئولی پاسخگوی سرگردانی مسافران نبود.

وی افزود: اعتراض مسافران به حدی رسید که نهایتاً مسئولانی از شرکت ایران ایر آمدند. این درحالی است که سایر پروازهای تهران به شهرهای دیگر برقرار بود و به جز صندلی بوشهری های حاضر در سالن ترانزیت، پرواز مابقی مسافران دیگر استان ها سر موعد مقرر و با کمی تاخیر انجام شد.

این مسافر بوشهری گفت: سرانجام با تعویض هواپیما و تاخیر 5 ساعته مجوز خروج مسافران از سالن ترانزیت صادر شد.

گفتنی است سه روز پیش نیز پرواز تهران- بوشهر مربوط به شرکت اترک که قرار بود ساعت 21:20 دیشب انجام شود، قریب 8 ساعت، مسافران را در هواپیما محبوس کردند که منجر به اعتراضات آنها شد.

شایان ذکر است عمده تاخیرها مربوط به نقص فنی هواپیماهای کهن سال شرکت های هواپیمایی کشور است که وزارت راه دولت تدبیر و امید هنوز نتوانسته برای این مشکل که به معضل تبدیل شده راه حلی پیدا کند و مسافران را راضی نگه دارد.