مجموعه ورزشی کنگان با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد

مسعود سلطانی‌فر پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی شهرستان کنگان با بیان اینکه کشور به عنوان کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است اظهار داشت: افتتاح طرح‌های عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی در جای جای نقاط کشور شاهد هستیم که ایران اسلامی تبدیل به کارگاه بزرگ سازندگی، عمرانی و اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت زیرساخت‌های ورزشی در آینده بهبود می‌یابد، افزود: با تخصیص اعتبارات لازم و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک وضعیت زیرساخت‌های ورزشی به مراتب بهتر از وضعیت کنونی می‌شود و ارائه خدمات به ورزشکاران و دست‌اندرکاران این حوزه افزایش می‌یابد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ساخت زمین مینی‌فوتبال در نقاط مختلف شهری و روستایی استان بوشهر گفت: اجرای زمین مینی‌فوتبال چمن مصنوعی با رویکرد عدالت و توزیع متوازن در نقاط مختلف استان بوشهر مورد توجه قرار گرفته و باید این مهم به عنوان الگو به دیگر استانها معرفی شود.

سلطانی‌فر با بیان اینکه 210 زمین چمن مصنوعی در استان بوشهر افتتاح شده است، بیان کرد: امروز همزمان 230 زمین والیبال روستایی آغاز می‌شود که نقش مهمی در توسعه سلامتی و زیرساخت‌های ورزشی دارد.

وی با بیان اینکه نخستین سفر استانی به بوشهر بوده است، افزود: امیدوارم در سفرهای آینده شاهد افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی در استان بوشهر باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به افتتاح مجموعه ورزشی کنگان افزود: این مجموعه ورزشی با اعتبار سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی و با سرمایه‌گذاری 200 میلیارد ریال ساخته شده که نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی این منطقه دارد.

سلطانی‌فر بیان کرد: مجموعه ورزشی کنگان بزرگترین مجموعه ورزشی استان بوشهر است که دارای بخش‌های مختلف زمین چمن، سالن 1500 نفری، خوابگاه و تجهیزات مختلف برای رشته‌های گوناگون ورزشی است.