زن
همسرکش
در بوشهر دستگیر شد

سردار حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه پلیس تمام حوادث و تخلفات در اسرع وقت پیگیری و کشف می‌کند اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس و مشارکت همه جانبه مردم  سبب شده که تخلفات در کوتاه‌ترین زمان کشف و مجرمان دستگیر شوند.

وی از دستگیری زن متهم به قتل شوهرش پس از  9ساعت در شهر بوشهر خبرداد و اظهار داشت: زنی که به سبب اختلاف خانوادگی همسرش را به قتل رسانده و جسدش را در پارک لیان بوشهر رها کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه بعداز طهر دیروز  این اتفاق رخ داد و بیان کرد: روز گذشته فردی هنگام بازی با فرزندش در پارک لیان جسد بی جان مردی ناشناس را مشاهده و به پلیس اطلاع می دهد.

عباس‌زاده با بیان اینکه پلیس پس از اطلاع  از این حادثه در کوتاه‌ترین زمان به سر صحنه حضور می‌یابد گفت: با حضور پلیس به محل حادثه ابعاد قتل مورد بررسی قرار گرفت پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه جسد کشف شده متلاشی بود  و قابل شناسایی نبود گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی جسد و صحنه کشف آن متوجه شدند متوفی در جایی دیگر به قتل رسیده و سپس به این مکان پارک لیان بوشهر منتقل شده است.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه هویت مقتول پس از تحقیقاتی مختلف شناسایی شد افزود: با انجام تحقیقات میدانی و تداوم اقدامات اطلاعاتی و پلیسی  هویت مقتول شناسایی و مشخص شد که این فرد 45 ساله  ساکن بوشهر است.

عباس‌زاده با اشاره به شناسایی قاتل در کمتر از 9 ساعت خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات همسر متوفی به‌عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار که در مواجهه با مستندات پلیس به قتل همسرش با همدستی یکی از بستگانشان به سبب اختلاف خانوادگی اعتراف کرد.