دستگیری
قاتل شهروند گناوه‌ای پس از ۸ سال

 سردار حیدر عباس‌زاده صبح امروز در بوشهر با بیان اینکه امنیت و احساس امنیت در استان بوشهر ارتقا یافته است اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس تخلفات خشن در این استان کنترل شده به گونه‌ای که در 9 ماه امسال شاهد کاهش جرائم خشن در ابعاد گوناگون در استان بوشهر هستیم.

 

وی با بیان اینکه هیچ تخلفی از چشم پلیس دور نمی‌ماند تصریح کرد: با مشارکت و همراهی مردم تخلفات و جرائم در استان بوشهر در کوتاه‌ترین زمان کشف و متهمان دستگیر و تحویل مقامات قضایی می‌شوند.

 

رئیس پلیس استان بوشهر از دستگیری قاتل فراری پس از 8 سال خبر داد و خاطر نشان کرد: فردی که 8 سال پیش با شلیک اسلحه شهروند گناوه‌ای را به قتل رسانده و متواری شده بود در استان مرکزی شناسایی و دستگیر شد.

 

 عباس‌زاده با بیان اینکه این فرد  در سال 87 با اسلحه کلاش پس از قتل عمد متواری شده بود افزود: با توجه به تاکید بر کشف جرایم خشن سنوات گذشته ، تیم ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان گناوه پس از سه ماه اقدام اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در شهرستان"ساوه" استان مرکزی شدند.

 

وی با بیان اینکه این قاتل به تغییر هویت در شرکتی مشغول به کار بود تصریح کرد:  متهم که با تغییر نام، نام خانوادگی و نام پدر خود با هویتی جدید در شرکتی مشغول به کار شده بود، شب گذشته به وسیله کارآگاهان اعزامی از استان بوشهر دستگیر که ضمن اعتراف به بزه ارتکابی برای ادامه تحقیقات به استان بوشهر منتقل شد.