کشف ۲۳ تن برنج قاچاق در عسلویه

سرهنگ سهام صالحی رئیس پلیس شهرستان عسلویه  ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه از کشف 23 تن برنج قاچاق در عسلویه خبرداد و تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان عسلویه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حین کنترل محورهای خروجی این شهرستان ،یک دستگاه کامیون حامل 23 تن برنج قاچاق را توقیف کردند.

 

وی با بیان این که در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد 575 کیسه 40 کیلویی برنج خارجی کشف شدعنوان کرد: ارزش کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان 900 میلیون ریال است.

 

صالحی گفت: مبارزه با کالای قاچاق در اولویت برنامه‌های پلیس قرار دارد و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق کالا،با بهره گیری از تمامی امکانات، بعنوان یک اولویت در دستور کار پلیس قرار داده است.

 

وی، تاکید کرد: بهبود و سرعت بخشی به فرایندهای مبارزه با قاچاق می‌تواند وضعیت اقتصادی و اشتغال جامعه بهبود ببخشد که در این راستا مشارکت مردم  ستودنی است.

 

صالحی با اشاره به این که تیم‌های تخصصی مبارزه با قاچاق کالا در عسلویه تشکیل شده گفت: با تشکیل این تیم‌ها دریا و خشکی برای قاچاقچیان ناامن شده به طوری  که شبانه‌روزی این تیم‌ها فعالیت می‌کنند.

 

رئیس پلیس شهرستان عسلویه با اشاره به اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در حوزه جابجایی کالا از طریق دریا و خشکی تاکید کرد: کالاهایی که پروانه ترخیص گمرکی نداشته باشند قاچاق محسوب می‌شود و بدون هیچ اغماضی با قاچاقچیان برخورد قاطع ‌می‌شود.