ترامپ: هیلاری از نظر بهره هوشی از بایدن بالاتر است

 در حالیکه کمتر از ۱۰ روز به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، دونالد ترامپ دست از تخریب رقیب دموکرات خود برنداشته و کماکان به تشدید این رویکرد ادامه می‌دهد.

رئیس جمهور آمریکا در اظهارنظری عجیب گفت جو بایدن دموکرات فرد خوشایندتری نسبت به هیلاری کلینتون، رقیب انتخاباتی او در سال ۲۰۱۶ است، اما هیلاری از نظر بهره هوشی و اطلاعاتی از بایدن بالاتر است.

ترامپ گفت: از من پرسیدند تفاوت میان هیلاری خبیث و بایدن چیست؟ خب واضح است که هر دوی آن‌ها خبیث هستند، اما بگذارید از این موضوع بگذریم. اما تفاوت بزرگ میان بایدن و هیلاری این است که هیلاری پر انرژی تر، البته نه خیلی، و او فرد باهوش تری است.

هدف قرار دادن توانایی‌های ذهنی و فکری بایدن بخشی از کارزار انتخاباتی ترامپ را در ماه‌های اخیر تشکیل می‌دهد. او زمانی موضوع تست زوال عقل بایدن را پیش کشید و با این حربه تلاش کرد تا رقیب دموکراتش را فاقد توانایی‌های لازم عقلانی برای تصدی منصب ریاست جمهوری نشان دهد.

بایدن نیز در این میانه بیکار ننشسته است و ترامپ را برای مدیریت فاجعه بار کرونا، داشتن حساب‌های مخفی در خارج از آمریکا، فرار مالیاتی و موضع ضعیف در برابر روسیه هدف حمله قرار داده است.

در حالیکه ۸ روز تا انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ باقی مانده است، بیش از ۵۰ میلیون آمریکایی در رای گیری انتخاباتی مشارکت کرده اند.