قماربازی پسر بارزانی در دبی دردسرساز شد

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، مجله بازرگانی و کار قطر از قماربازی "منصور" پسر "مسعود البارزانی" در دبی پرده برداشت و نوشت که وی در یکی از شبهایی که در دبی به سر میبرد در یک بازی قمار ۳ میلیون دلار باخت.

خبرگزاری النخیل عراق به نقل از این مجله نوشت: دوستان منصور از همان ابتدا به او توصیه کردند که بازی را متوقف کند زیرا شانس زیادی برای برد نداشت. اما او همچنان تا نزدیکی‌های صبح به بازی ادامه داد تا اینکه در نهایت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار باخت.

برخی منابع نیز اعلام کردند که یکی از دلایل سفر ناگهانی اخیر مسعود بارزانی به امارات برای پیگیری این رسوایی بوده است. بارزانی مذاکرات جاری در اربیل را متوقف کرد و بدون هیچ برنامه از پیش تعیین شده‌ای به دیدار مقامات اماراتی شتافت تا شاید بر روی رسوایی که پسرش به بار آورده بود، سرپوشی بگذارد.

این منابع اعلام کردند که " مسرور " پسر دیگر بارزانی که ریاست سرویس‌ امنیتی در منطقه کردستان را برعهده دارد، از برادرش در هدر دادن بیت‌المال، سبقت جسته و سوئیس و آمریکا به مکانی برای این کارهای او تبدیل شده است.

وی یک ویلا به ارزش ۱۰ میلیون دلار در آمریکا خریداری کرده است و این چیزی است که "مایکل روبن" محقق آمریکایی در مقالهای به آن پرداخته و نوشته است که مسعود بارزانی اگر به دنبال اصلاحات است، باید ابتدا از خودش و نزدیکانش شروع کند.