به گزارش افکارنیوز به نقل از کیهان،اين موضوع اخير از سوي يكي از افسران شركت كننده در كالج ستاد مشترك ارتش در نولفورك ويرجينا فاش شده است. به گزارش آسوشيتدپرس، ارتش آمريكا در برخي دوره هاي آموزش نظامي خود اسلام را به عنوان دشمن معرفي كرده و به افسران خود مي آموزد كه اسلام به طور كلي دشمن آمريكاست. در اين دوره ها پيشنهاد قتل عامي مانند هيروشيما براي از بين بردن شهرهاي مقدس اسلامي مكه و مدينه مطرح شده است.

این دوره موسوم به «دیدگاه اسلام و رادیکالیسم اسلامی» از سال ۲۰۰۴ میلادی تاکنون پنج بار در سال ارائه شده و در هر دوره حدود ۲۰ افسر مشارکت داشته اند.

ارتش آمریکا در پی اعتراضات گسترده در اواخر آوریل مجبور به حذف این دوره شد.

به گزارش آسوشیتدپرس، سرهنگ متیو دالی از مدرسان ارتش آمریکا سال گذشته به ترویج ایده های کاملا ضداسلامی مشغول بوده و هنوز هم در دانشکده ستاد مشترک ارتش آمریکا تدریس می کند. او می گوید در صورت لزوم باید حملات اتمی به هیروشیما و ناکازاکی را علیه مکه و مدینه ترتیب داد و این شهرها را ویران کرد(!)

در این دوره آموزشی به افسران گفته می شد چیزی به نام اسلام میانه رو وجود ندارد و شما باید به اسلام به چشم دشمن نگاه کنید.

به گزارش پرس تی وی این گزارش کمتر از دو ماه از انتشار گزارش ها درباره اقدام وقیحانه و اسلام هراسانه نیروهای آمریکایی در افغانستان منتشر می شود. نیروهای آمریکایی در ۲۰فوریه در پایگاه هوایی بگرام واقع در ولایت پروان افغانستان، نسخه هایی از قرآن کریم و دیگر کتب اسلامی را به آتش کشیدند.