وقتی اوباما سیبل می شود

به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، انتقاد مقامات بلندپایه آمریکایی از رئیس جمهور این کشور همچنان ادامه دارد بطوریکه در جدیدترین انتقادها "رند پل" از اعضای کنگره آمریکا با انتقاد از اظهارات اوباما در خصوص همجنسگرایان گفت : گمان نمی کنم سخنان اوباما در خصوص همجنسگرایان بتواند این افراد را جذب کند.

این جمهوریخواه اهل کنتاکی در ادامه افزود: رئیس جمهور جدیدا بر روی مسئله ازدواج تمرکز کرده و سخنان وی در مورد همجنسگرایان نیز در همین ارتباط ایراد شده، شما می توانید مرا یک فرد بدگمان تصور کنید اما من مطمئنم که این رویکرد اوباما نمی تواند همجنسگرایان را به وی متمایل کند.

تصویری از سخنرانی رند پل درسال ۲۰۱۰ در حضور پدرش ران پل

رند پل، که پدرش " ران پل " در حال پشت سرگذاشتن رقابت های درون حزبی برای تبدیل شدن به نامزد منتخب جمهوریخواهان آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور است، در ادامه سخنانی را در حمایت از پدرش ایراد کرد.

وقتی رامنی از اوباما خشنود می شود

به نظر می رسد تنها فردیکه از اظهارات اوباما درخصوص همجنسگرایان خشنود است " میت رامنی " رقیب سرسخت وی در حزب جمهوریخواه است.

اظهارات اوباما درخصوص همجنسگرایان عاملی شده تا رامنی با شور و حرارت بیشتری رقابت های انتخاباتی خود را پیگیری کرده و با تاختن به اوباما تلاش کند تا میزان آرای خود را در انتخابات ماه نوامبر افزایش دهد.

از همین رو رامنی هم اکنون در تلاش است تا رای محافظه کاران امریکایی و همچنین " اوانجلیست ها " را که به داشتن عقاید تند مذهبی معروف هستند کسب کند از همین رو اظهارات اوباما در خصوص همجنسگرایان موجب شده تا رامنی سخنان زیادی برای گفتن در جمع مذهبیان آمریکا داشته باشد.

اوانجلیست ها یا همان " مسیحیان صهیونیست " شاخه ای از مسیحیان تندرو هستند که اصطلاحا مسیحیان صهیونیسم هم خطاب می شوند و " جرج بوش " رئیس جمهور سابق آمریکا نیز از تفکرات آنها پیروی می کرد.

در همین رابطه رامنی شب گذشته در جمع دانشجویان داشگاه لیبرتی گفت: اردواج میان یک مرد و یک زن، سنتی دیرین است که باید از آن محافظت شود.

رامنی که در جمع ۳۰ هزار نفر از دانشجویان لیبرتی صحبت می کرد در ادامه خطاب به اوباما افزود: من درباره چهار سال گذشته تفکر کرده ام و اجازه بدهید بگویم که در این مدت هیچ کس به اندازه شما در آمریکا در این چهار سال منفعت نبرده است.

سخنرانی رامنی در دانشگاه لیبرتی و حضور ۳۰ هزار نفر از دانشجویان این دانشگاه، بزرگترین سخنرانی او در دوران رقابت های انتخاباتی محسوب می شود.

تلاش رامنی برای کسب آرای محافظه کاران و دیگر مذهبیون آمریکا در حالی انجام می شود که پیشتر این گروه ها وی را مورد انتقاد قرار داده و اظهار می داشتند که مواضع او بسیار شبیه تفکرات اوباما است.