شنیده شدن صدای یک انفجار در شهر جیزان در عربستان

  برخی منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان شهر جیزان عربستان خبر دادند.

همچنین برخی منابع مدعی شدند ائتلاف سعودی یک موشک بالستیک را که از سوی نیرو‌های انصارالله شلیک شده بود، در آسمان جیزان رهگیری و منهدم کرده اند.

۵ مجروح در پی حمله موشکی به جنوب عربستان

شبکه اسکای‌نیوز نیز به نقل ازسازمان دفاع مدنی عربستان سعودی، از اصابت یک فروند موشک به منطقه جیزان، واقع در جنوب عربستان سعودی خبر داد که از سوی نیرو‌های یمنی شلیک شده است.

براساس بیانیه سازمان دفاع مدنی عربستان سعودی، بر اثر اصابت موشک نیرو‌های یمنی به منطقه‌ای در جیزان، ۵ نفر مجروح شده‌اند.

ساعاتی پیش، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در سخنانی مدعی شد عربستان و دولت یمن (مورد حمایت سعودی ها) مشتاق و متعهد به یافتن راهی برای پایان جنگ یمن هستند و به همین خاطر از انصارالله نیز می‌خواهد تا با آن‌ها هماهنگ شود.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در سخنانی که پس از دیدار «تیم لندرکینگ» نماینده آمریکا در امور یمن از منطقه انجام شد، در نشستی که برای کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد برگزار شده بود، مدعی شد: «او (لندرکینگ) گزارش داده که سعودی‌ها و دولت یمن متعهد و مشتاق به یافتن راه حلی برای این درگیری هستند. ما از حوثی‌ها نیز می‌خواهیم تا با این تعهد هماهنگ شوند. گام نخست مورد نیاز این است که آن‌ها تهاجم خود را به مأرب متوقف کنند.»